Zrovna jsi utírala nádobí v kuchyni. Starostlivě jsi se podívala na Hoodieho, který ležel na pohovce kousek od tebe, s hlavou zabořenou do sedačky. Poslední skleničku jsi položila na odkapávač a vydala se za ním. Sedla sis k jeho nohám a pohladila ho po zádech. ,,Už je ti líp?" Zašeptala jsi. Včera byl Hoodie s Maskym pít. Nevypili toho moc, ale i tak nebylo Hoodiemu nejlépe. Bolela ho hlava a byl strašně unavený. ,,Není to tak hrozné, když jsi tu se mnou ty" Zašeptal. Usmála jsi se. ,,Nemáš hlad? K obědu si nic nejedl. Přeci nemůžeš takhle hladovět celý den." Znovu jsi ho pohladila. ,,No já nevím" Zamumlal do pohovky. ,,Tak pojď" Pomohla si mu si sednout. Hoodie se unaveně opřel o opěradlo a podíval se na tebe. ,,Počkej tu chvíli" Odběhla jsi do kuchyně. ,,Myslíš, že já bych teď někam došel?" Ozvalo se ještě pobaveně za tebou. Dneska jsi uvařila špagety. Ty už si večeřela, takže teď byl čas na něj. Nandala si malou porci do talíře a vzala si s sebou i příbor. Znovu sis sedla vedle něho a povzbudivě se na něj usmála. ,,Já ti nevím, co když mi pak bude ještě hůř?" Věnoval ti smutný pohled. ,,Neboj se nandala jsem toho radši méně. Nejdřív to jen zkusíš dobře? A kdybys pak nechtěl dál jíst, tak nemusíš" Znovu si se na něj usmála. Hoodie přikývl. ,,Áá" Řekla jsi na znamení, aby otevřel pusu. Usmál se, ale udělal jak si chtěla. Na vidličku jsi namotala kousek špaget a vložila mu ho do úst. Hoodie s úsměvem špagety spolkl, chvíli se na tebe mlčky díval a pak mu úsměv pohasl. ,,Promiň" Řekl smutně. ,,Už nechceš? To neva-" ,,Ne ne tvoje špagety mi moc chutnají" Přerušil tě a smutně se usmál. ,,Já jen... slíbil jsem ti, že už nebudu pít" Smutně sklopil oči. Když si ho takhle viděla, bylo ti ho strašně líto. Odložila si špagety stranou. Přitáhla sis ho k sobě a nechala jeho hlavu klesnout na svou hruď. ,,To je v pořádku. Vždyť já se vůbec nezlobím. " Hladila si ho ve vlasech. ,,Nechtěl jsem tě zklamat. Promiň.... vždyť já ti to slíbil" Zašeptal a ty si cítila, jak se třese. ,,Nezklamal si mě. Chápu, že nepít s Maskym je skoro nadlidský úkol. Nebuď smutný. Mně nevadí, když se jednou za čas napiješ. Jen nerada vidím, jak ti je špatně, a proto jsem nechtěla, aby si pil hodně. " Usmála si se a dala mu pusu do vlasů. Hoodie zvedl hlavu. Palcem tě pohladil po tváři a jemně tě políbil. ,,Čím jsem si tě zasloužil" Zašeptal. Vzala sis jeho hlavu do dlaní a podívala ses mu do očí. ,,Čím jsem si já zasloužila tebe" Zašeptala jsi a pak mu jeho polibek něžně opětovala.
ČTEŠ
My creepypasta boyfriend
RomanceUž si někdy přemýšlel/a, jaké by to bylo, kdyby si chodil/a se svou oblíbenou creepypastou? Neříkej, že ne, protože já moc dobře vím, že ano. V této knížce se nachází příběhy tebe a různých creepypast. Stačí si vždy jen najít jméno svého oblíbence...