16.Tekrar geleceğim

8.3K 620 76
                                    

Az bile olsa ağrıyan başım ile gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım yorgundum ,üzerimde aşırı halsizlik vardı .

Elimi başıma atıp ovaladım uyanmak istemiyordum saatlerce uyuyabilirdim ama içeriden gelen takırtılar ve sesler bizimkilerin çoktan kalktığını bir iki dakikaya da odamı basacakları anlamına geliyordu.

Kafamı yana çevirip yatağa baktım yan tarafım boştu dediği gibi gitmişti, acaba nereye gidiyor evine mi işine mi birilerine bir şey mi yapıyor yoksa benden başkası mı var?

Aptal Asrın sanane varsa var sen kimsin de senin yanına geliyor , acaba hangi amaçla geliyordu ?

Beni beğense nerede görüp beğenecek yaşı kaç ,daha adını da bilmiyorum ki.

Karşılaşmalarımızda sormam gereken soruları unutuyordum adam aklımı başımdan alıyordu normal , bu kadar yakışıklı olması haksızlık hani canavarlar kötüydü bu hem yakışıklı hem de bana çok iyi davranıyordu.

Onun kafasını koyduğu yastığı kucağıma alıp burnuma bastırdım kokusu gitmemişti nasıl bu kadar güzel kokabilir ?  Bir de not vardı yastığın altında elime aldım .

"Tekrar geleceğim " yazıyordu sevimli

Sert kokusu vardı ama çok baştan çıkarıcıydı bacaklarımı birbirine sürtüp kokusunu iyice en derine kadar içine çektim , kendimi durduramıyorum  kokladıkça koklayasım geliyor .

Acaba ben nasıl kokuyordum kendi kokumu anlayamadığım için en iyisi başkasına sormak , off çok utanıyorum o Ateşlenmiş dağılmış ve terlemiş hâlimi görmüştü ona rağmen bana dokunmuştu .

"Asrın kalk artık hadi " kapının arkasından gelen Ulaşın sesiyle kendime geldim kapıyı açmaya çalıştı ama dün kilitlemişti demek çünkü açılmıyordu .

"Sen git toparlanıp geliyorum " diye bağırdım hâlâ hasta olduğum için sesim garip çıkmıştı .

"Tamam kalkamazsan bağır " dedi ve uzaklaştı.

Yatakta doğrulup kucağımdaki yastığı son defa derince kokladım , yastığı yerine bırakıp ayaklandım.

Banyoya girmem gerekiyordu
Kısacık duş alsam kimse bir şey demezdi herhalde .

Banyoya girip üzerimdekileri çıkarıp kirliye attım hasta olduğum için halsiz ve soğuğu çabuk hissediyordum .

Duşakabine girip Suyun sıcaklığını ayarladım ,elimi suyun altına tuttum ve ısındığına emin olduğum zaman suyun altına girdim .

Saçlarımı vücudumu köpürtüp duruladıktan sonra havluma sarınarak çıktım ve üzerime giyecek eşofman takımı ayarlayıp giyindim .

Saçlarımı kurutmayı hiç sevmediğim için direkt o şekilde bırakıp odamdan çıktım .

Kapıyı kilitlemişti cidden içeri biri girmesin diye şerefsiz , bayılıp kalsam beni kim bulacak .

Salondan bağırış sesleri geliyordu birbirlerine girmişlerdi yine , salona girmemle Karan ve Furkan
susmuştu ama Kaanla Ulaş hâlâ devam ediyorlardı .

"Ben sana ne diyorum sen ne yapıyorsun " diye çemkirdi Kaan neye kızmıştı bu kadar .

"Elimin tersindesin çarparım ağzına Kaan çemkirip durma " dedi Ulaş boyu Kaandan uzun olduğu için tepesinden bakıyordu .

Kaan ellerini beline koydu
"Ya bir dinle insanı bir dinle , daha konuşmayı bilmiyorsun gelmiş burada bana ahkâm kesiyorsun göt " dedi Kaan ,evet sinirlenmişti Normalde kolay kolay küfür etmezdi .

"Sen onu bana mı dedin " Ulaş parmağını kendine doğrulttu.

"Ulaş uğraştırma beni , ben sana diyorum  ince doğra şu patatesleri sonra içi pişmiyor sen sadece ikiye bölüp koyuyorsun , hayatında mutfağa mı girdin lan sen dinlesene işte " dedi ,haklı  çok haklı .

"Sanki kendisi yıllarını geçirdi mutfakta " dedi ulaş hıhlayıp arkasını döndü.

"Size de günaydın " dedim canım arkadaşlarım ne kadar da sorunsuz tipler .

Asla küfür etmezler çok tatlılar böyle arkadaşlara sahip olmak için ne yaptım .

"Uyanmış asıl göt " Ulaşın sesiyle gözlerimi devirdim iki dakika mutlu olmama izin vermiyor .

"Kes sesini " dedim koltuğa geçip oturdum banyoya girince daha çok uykum gelmişti .

"İyi misin " dedi Kaan çok iyiyim hayatım ya vampirlerle uğraşıp duruyorum işte .

"İyiyim " dedim gülümseyerek ne dersem diyeyim onlar hep beni mutlu ediyordu .

"Güzel sana nane limon kaynattım " dedi ıssırırdım ben bu çocuğu .

"Beni bu kadar düşünmeyin götüm kalkar " dedim Kaan gülerek ayağa kalktı ve mutfağa ilerledi .

"Furkan gece rüyanda ne görmüştün anlat bakayım Asrına " dedi Ulaş dalga geçen sesiyle .

Kaşlarımı çatıp Furkana baktım , Furkan uykusuz kalmış gözleriyle ellerine bakarak elleriyle oynuyordu

"Uyuduktan bir kaç saat sonra rüyamda bir kurdun bana saldırdığını gördüm acıyı hissettim sanki bacağımı ıssırdı sonra zaten uyandım" dedi eskiden olsa gülüp geçeceğim şey artık korkunç geliyordu .

"Furkan korkma rüya işte " dedi Karan umursamaz bir tavırla ama Furkan düşünceli bir biçimde kafasını salladı .

Garip .

"Neyse konunuz kesip kahvaltının başına geliyorsunuz " diye bağırdı mutfaktan Kaan, tam bir anne .

Hepimiz ayaklanıp mutfağa ilerledik ve yerlerimizi yerleşip kahvaltımızı konuşarak yaptık .
_________________________
"Görüşürüz dikkatli gidin " dedim kapıdan çıkan arkadaşlarıma .

Dündan çok çok iyi olduğum için evlerine dönüyorlardı hepsi bana kendine iyi bak deyip yürümeye başladılar .

Onların arkalarından izledim hava  karanlık olduğu için uzaklaştıkça görüşüm gitti ve  uzaklaştıklarında kapıyı kapatıp içeriye girdim.

Şimdi ne mi yapacaktım önce suyumu içecek sonra da gidip uyuyacaktım .

Mutfağa girip ışığı yaktım suyumu doldurup kafama diktikten sonra mutfaktan tam çıkacaktım ki giden ışıklarla yerimde dondum. 

Siktir ben karanlıkta tek kalmayı sevmezdim ki görmüyorum etrafı .

Titreyen ellerimle kapı pervazına tutundum acaba odama
emekleyerek mi gitsem çok korkunç

Derin nefesler almaya başlarken korkudan bütün bedenim uyuşmuştu .

Mum, mum bulmalıydım .

KONT (Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin