AVA BOHEN
-Ava, kalk hadi okula geç kalıyorsun !Annemin soluk sesi ile yatakta hareket etmem ve iPad'i kucağımdan düşürmem bir oldu.
-Hassiktir.
Ekranı kırılmıştı. Herneyse ,komidin üzerinde olan telefonuma uzandım ve mesajlara bakmaya başladım.
Lucas:
-HEY ! AVA UYAN ARTIK. Hadi bitch kalk okul vakti.Lucas'ın mesajını görmezden geldim ve iPad'i yerin üzerinden alıp masaya bıraktım tam aşşağı ineceğim sırada kuzenim karşıma çıktı.
-Öhm...
İç çamaşırlarınla birlikte mi aşşağıya ineceksin ?Kendimi baştan aşşağı süzdükten sonra Damon'ın suratına kapıyı kapattım. KırmıI boy aynamda kebdime baktıktan sonra duşa girmem gerektiğini anlayıp banyoma geçtim.
Jakuzinin suyu doluyorken bende iç çamaşırlarımı çıkarıyordum. Jakuziye girip tüm bedenimi suya sokmaya çalıştım. Jakuzi suyu sürekli yenilendiği sırada bende vücudumu yıkadım.
Bornozu vücudumdan çıkartmadan önce makyajımı yapmaya başladım. Kesgin bir eyeliner,rimel,göz kalemi ve kırmızı ruj...
Havaya bakınca güneş olmadığını gördüm ve çok güzel daha fazla makyaja gerek yok zaten dedim ve hemen masama gidip laptopumu açtım. Telefonumdan saate baktım ve çoktan geç kalmıştım. Hızlı adımlarla dolabıma gidip iç çamaşırı seçmeye başladım yeni aldığım bir takımı giymek için uzandım. Çok hoş gri bir takım ve kırmızı lekeleri vardı. Siyah boğazlı kazağımı gysim ve altına siyah kot pantolonumu giydikten sonra ceketimi alıp masama oturdum.
Bugün olan planıma baktım. Okul,tırnak,kitap alışverişi.-Tamamdır.
Hızlı adımlarla aşağıya indim ve mutfağa geçtim Damon'ı yanağından öptüm ve dolaptan sandiviçimi çıkardım. Tezgahın diğer tarafına geçiceğim sırada Damon bacağımı tutup kendine çekti.
-Şarap koydum.
-Saol.
-Ee bugün ne yapıyoruz ?
Annem konuşmaya dahil oldu ve mükemmel sözlerini söyledi.
-okula gidiyorsunuz ve akşam Ava'nın terapisi var. Eğer gitmemek gibi bir hata yaparsanız beni arıyacaklar. Haberiniz olsun.
-Bla bla lala.
Damon'ın hareketleri bwni güldürürken o mükemmel soru geldi.
-Ava ders notların nasıl ?
Son lokmamı hızlıca ağızıma attım ve kadehin dibini bulduktan sonra Damon'ın kolundan tutup sürükledim.
Kapnın eşiğinde çantamı ve arabamın anahtarlarını aldım ve topuklu botlarımı giyip bahçede Damon'ı beklemeye başladım.
DAMON BOHEN
Evin cam pervazlı kapısında botlarımı giyerken bir yandan da kuzenim ava'yı izliyordum.
Annem ve babamdan çok küçük yaştayken öldü o yüzden ben amcamlarda yaşıyorum. Yani Ava Bohen'in sadece kuzeni değil aynı zamanda ev arkadaşıyım. Beraber büyüdük bir kardeş gibi ama asla öyle olmadık.
Hızlıca ona yaklaştım ve karnıma vurmaya çalıştı. Ben onu kovalerken çitlerin üstünden atladı ve arabayı açıp içeri girdi. Tam sürücü koltuğuns geçiceğim sırada bana o koltuktan bakarak göz kırptı.
AVA BOHEN
Eğer Damon kuzenim olmasaydı kesinlikle evleneceğim adam olurdu. Onun suratını incelemeye başladığımda beni azarladı.
- Hanımefendi ! Yola bakın lütfen.
Güldüm ve önüme bakmaya devam ettim.
......
Okula vardığımız sırada uzaktan aorabaya doğru koşan Lucas'ı gördüm.
- AVA !
Arabadan indim ve ona sarıldım. Damon sinirli bir şekilde bizi izliyordu.
-Lucas ! Yeter.
Lucas bir erkek evet ama o bana bu gözle bakmıyor. En azından ben öyle düşünmüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARINMAK LAZIM
Teen FictionGünahlar ve günahlar . Bir günah işlersin ve sonucunda arınman gerekir... Sen bunu bile yapamıyorsun ama... Ne yazık Ava.