(Üçüncü kişi anlatımı)
Okulun ilk günüydü bugün. Felix aslında hiç heyecanlı değildi. Felix içine kapanık biriydi. 11.sınıf olmuştu Felix. Aslında eski okulunu çok severdi fakat anne babası ayrıldığı için okul değiştirmek zorunda kaldı. Eski okulunda asık olduğu biri vardı:Han Jisung...Onun da ayrıldıgı hakkında söylentiler vardı instagramda. Ama Felix bunlara inanmadı. Herşeyi boşverip yatağından kalktı ve hazırlanıp çıktı. Yeni sınıfına girdi. Dikkatini çeken biri vardı. İşte o Jisung'du. Felix umursamadı cünkü Jisung zaten felixle ilgilenmiyordu. Felix arka bir sıraya oturdu ve hocayı beklemeye basladı. Kafasını masaya gömdü. Hoca geldiğinde hocadan 1-2 dakika sonra biri daha gelmişti sınıfa. Hoca kendini tanıtmasını istedi.
"Merhaba Ben Lee Minho. "
Felix'in yanına geçti Minho ve kafasını sıraya gömmüş olan Felix'i birkaç dakika izledi. Yüzünü sonunda gordugundeyse.. Tanrım o çok tatlıydı. Çilleri yanaklarını renklendirirken güzel gözleri ona ayrı bi yakısıyordu. Felixde etkilenmişti minho'dan. O gece mavisi sacları onda harika duruyordu. İlk günü bir şekilde atlatmisti felix. Eve gelip kendini yatağa attı ve telefonunu eline aldı. Instagram'da gezinmeye baslamisdi. Bir itiraf sayfasına denk geldi. Sayfaya göz atarken bi post dikkatini çekti. Girdiğindeyse.. Minho nun sevgilisi mi vardı? Bu onu çok etkilemişti ve bi yandan da üzmüstü cünkü felix minho'ya aşıkdı. Biraz üzgün olsada telefonunu şarja taktı akşam rutinini uyguladı ve uyumak için yatağa girdi. Ama düsünmeden edemiyordu. Minhonun sevgilisi kimdi? Felix saatlerce bunu düşünüp sonunda uyuya kaldı. Ertesi sabah onu çok kötü şeyler bekliyordu ama o bilmiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özür Dilerim-minlix
FanfictionOkulun kötü kalpli çocuğuna asık olan Felix , onun yüzünden öleceğini tahmin etmemişti.