CAN YUO NOT JUST GIVE UP!!

205 8 0
                                    

(har inte sagt det innan men Lovely's efter namn är Moon Night och Sky's är Light Forest)

" Sky's pers "

Jag trodde aldrig att detta skulle kunna hända mig, att få en fantastisk matte och dom mest underbaraste barnen man kan önska sig. Vi har nu bestämt namn åt våra barn, och om 2 timmar så ska vi ha en namngivningsceremoni för dom och då ska vi bestämma ett namn till flocken. Just nu så håller Lovely på att fixa i ordning våra barn. Precis då hör jag ett skrik från vårat sovrum där Lovely och barnen är, så jag springer dit i full fart medans rädslan sprir sig i kroppen. När jag är vid dörren och kollar in så sitter Lovely på knä och man hör hur hon gråter, medans barnen ligger och sover. Jag går fram till henne och sätter mig på huk framför henne. Och så fort jag hade satt mig ner så ser jag att hon håller i nåt slags papper, jag tar det från henne och ser att det är ett brev. Jag läser det om och om igen men jag vägrar att tro att det är sant. jag läste det högt.
-"Tjenare jag har hört att ni har skaffat en familj, men vet du, det är bara bättre. För att då blir det bara ännu mer tortyr för er när jag har tagit dom i från er! SOM DU TOG DET JAG ÄLSKADE MEST!!
MVH 'J' från DOM UTSTÖTTA
Till Lovely."
När jag hade läst det högt så föll Lovely ner i famn och grät, jag hade aldrig sett den här sidan utav Lovely så jag viste egentligen inte vad jag skulle göra. Och så stog det ju att varvet var från 'J' och jag förstod direkt att det var från Johan. Så jag drog henne lite i från mig och kollade in i hennes ögon, dom var helt röda efter allt gråtande. Jag rev bort en liten del utav min skjorta och gav den till henne, hon tog den och torkade bort alla tårar. Sen kollade hon in i mina ögon och log ett ledsamt leende. Sen kom jag i håg att det stog i brevet att Lovely har tagit i från någonting värdefullt från Johan. Men vad kan det betyda, liksom hon gör ju knappast en fluga förnäm om det inte är en strid förstås men det är ju en helt annan grej. Jag låter min nyfiken het ta över och frågar.

- Men vad är det han menar med att du har tagit i från honom det han älskade mest. Sa jag och då föll det ännu en tår nerför hennes kind occh hella jag kände mig dum att jag ens frågade, liksom vem är det som frågar "vad är det han menare att du har tagit i från honom det han älskade mest" när nån precis har gråtit ögonen ur sig. Men hon kollar upp i mina ögon och ler ett snett ledsamt leende mot mig. Och jag ler medlidande på henne.

- Jo det är så att jag och Johan har ett litet förflutet tillsammans. Sa hon och hela jag kunde bara tänka " vad menar hon ". Men jag hade inte märkt det själv men hela jag hade stelnat till men jag märkte att Lovely kollade konstigt på mig så då slapnade jag av igen och förde henne närmare mig och tog min ena arm över hennes ena axel, hon lutade sitt huvud mot min ena axel.

- Vad är det för förflutet som du och Johan har?. Frågade jag och gav henne en puss på huvudet.

- jo det är lite svårt men jag kan försöka.

- Ja snälla gör det, sa jag och kollade in i hennes ögon. Även fast jag borde vara van vid hennes ljuvliga gräs gröna ögon så är jag inte det, för dom blir bara vakrare för var dag. När jag var som hypnotiserad av hennes ögon så började hon att prata och jag kom ur min trans.

- Jo när jag var yngre så var jag väldigt kär i honom , och han viste om mina känslor för honom men hanb tyckte bara att v skulle vara vänner. Och han var ju 3 år äldre än vad jag var och samma vecka som han fick reda på mina känslor för honom så hittade han sin matte. Och så klart var den personen som jag hatade mest i hela världen. Melodi, jag grät hela eftermiddagen och min inre varg tillåt inte det så utan att jag var bered på det så tog hon över min kropp. Och precis kl 12 på natten när hon sov så tog jag en silver dolk och stak den både i strupen och i hjärtat. Ingen viste vem det var som hade mördat henne och ingen viste att det var jag förutom en person, Johan. Efter några månader så kom han tillbaka och sa till alla att han ångrade att han anklagade mig för att mördat henne, men på något konstigt vis så lyckades jag att övertala mor att vi skulle ta tillbaka honom till flocken och göra honom till beta. Men tydligen så var allting en plan och han har alltid varit med i dom utstöta.

Starten av något..Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt