Boruto uyandığında bir mağaradaydı ve kolları ve ayakları zincirlenmişti Chakra emen zincirlerdi bunlar o sırada içeriye Code girdi ve Merhaba Uzumaki Boruto dedi.
Boruto ona sinirle baktı ve ne yapmaya çalıştığını sordu Code ise senin içindeki Momoshiki ve sağ gözündeki Jouganı almak için seni kaçırdım dedi.
Boruto köydekilerin durumunu merak ediyordu
Code ise köydekilerin durumu pek iç açıcı gözükmüyor dediği anda Boruto Code'a kafa atar Code elini pençe haline getirip tam Boruto'ya saplayacağı sırada bir el Code'u durdurdu ve onu mağaranın dışına fırlattı Boruto o elin sahibine bakınca karşısında Sarada'yı gördü Sarada hızlıca Boruto'yu zincirlerden kurtardı ve savaşa başladı tam o sırada Boruto Jougan'ı aktif etti ve bütün canavarlar ve Code bayılmıştı Sarada Boruto'ya şaşkınlıkla bakarken Boruto Sarada'yı belinden tutup portal açtı ve içine girdi.Konoha köyüne geldiklerinde Naruto hemen Boruto'nun yanına geldi ve ne olduğunu sordu Boruto kısaca olayları anlatır ve savaş için plan yapmak için evine gitti.
Sarada Boruto'nun hala eski benliğini kaybetmediğini anlamıştı onu kurtarmak için canını tehlikeye atmıştı bu onu ne kadar mutlu etmiş olsa da neden eskisi gibi mutlu davranmadığını anlayamıyordu bu konuyu yarın onunla konuşacaktı eve döndüğünde annesi mutfakta yemek hazırlıyordu babası ise koltukta oturuyordu Sarada'ya bakıp olaulari anlatmasını ister Sarada babasının olayları nasıl öğrendiğini bilmiyordu ama bunu sormayı bir kenara bırakıp babasına olayları anlatmaya başladı.
>>>>>>>>>> 1 SAAT SONRA <<<<<<<<<<<
Sarada olayları anlatmayı bitirdikten sonra babası ona Boruto eskisi gibi olmayabilir evet ama hala içinde bir iyilik kırıntısı kalmış olabilir.
Sarada babasının söylediklerini dinlerken annesinin hazırladığı yemeği yiyordu
Yemeğini yedikten sonra yatağına yattı ve uyudu.EVET YENİ BÖLÜM GELDİ KİSA OLUYOR BİLİYORUM AMA HİKAYENİN GİDİŞATI NASIL OLUR BİLMİYORUM ARTİK SINIR KOYUCAM HER BÖLÜME (5 YORUM VE 5 OY SINIRI KOYUCAM)
BU ARADA BURAYA GERÇEK GİBİ GÖZÜKEN AMA SAHTE BİR SÖZ BIRAKMAK İSTİYORUM
SENİ ASLA BIRAKMAYACAĞIM
DEDİKTEN SONRA BİR DAHA YAZMAYANLAR OLABİLİR MESELA HER NEYSE İYİ OKUMALAR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORUTO-Son Savaş (FİNAL)
Fiksi PenggemarKendi hayal gücümle yazdığım hikayeme hoşgeldiniz. İYİ OKUMALAR...