Selaaağm Yıldız hanımınız döndü
İyi okumalar
_________Gözlerimi açtığımda farklı bi oda da olduğumu gördüm. AY KAÇIRDILAR Mİ BENİ AYOL BENİ KAÇIRAN ÇITIR NERDE AŞIK OLACAM GELİYORUM ASKİİİM. Ay ne diyorum ayol. Çok watt okuyorum. Neyse yatakdan kalkıp aşağı indim. Mutfağa girdiğimde benim biricik sevgilim yemek yapıyorduuu. Benim geldiğimi anlamış olmalı elindeki doğradığı hıyarı bırakıp bana döndü.
"Bebişim günaydın"
Yanına mm'layarak gidip sarıldım. Kendimi çok duygusal hissediyorum.
"Bebeğim ne oldu? İyi misin? Hergünkinden daha fazla duygusalsın"
"Hmmm"
"Rahatsız mısın? Bi yerin mi ağrıyor? Söylesene amk"
Başım göğüsüne yaslıydı gözlerim dolmuştu olm bana noluyo. Kafamı kaldırıp yüzünde baktım şuan yüzüne bakarak ağlıyordum. Olm hamile miyim belli değil regl olmuş kızlara döndüm.
"JİSUNG NEDEN AĞLIYORSUN BEBEĞİM NE OLDU? "
Alaycı bi ifadeyle konuştum.
"Valla bende bılmıyom abey"
"Korkuttun beni salak ayol."
"Bişi olmaz ee napıyon"
"Aşkm Allah sana 2 tane göz vermiş şükret ne yapıyo olabilirim? "
"Doğri sen yemek yapıyorseeeen"
"Türkçen de kaydı tam oldu"
Dediğine göz devirip koltuğa attım kendimi. Kumandayı elime alıp kanallara bakmaya başladım. Kanallarda bişi olmadığı için kapattım televizyonu. Aklıma gelen şey ile gözlerimi sonuna kadar açıp
"AAĞAĞAĞAĞ ANNEMİ ARAMADIM VEYA MESAJ ATMADIM KAFAYI YEMİŞTİ-"
"Bebeğim sakin ol hallettim o işi"
Diyip masaya bi tabak koymuştu. Ne ara halletmişti annemin Minhodan haberi yoktu ki?
Flashback
"Bayan Han lütfen!"
"Hayır dediysem hayır Jisungun beni tanıştırmadığı bi çocuğa asla güvenmem"
"Bakın lütfen şuan Jisung evimde uyuyo telefonunu alıp fotoğraf atarım lütfen!"
"Eve gider gitmez fotoğrafı atıyorsun eğer olurda atmazsan illaki bulurum seni ve oğluma da birşey yapmaya kalkışma"
"Peki efendim~~"
Flashback end
Tabakları koymayı bırakmış yanıma gelmişti.
"Söyle bakim sen neden bu kadar duygusalsın"
Rüyamda vefat eden abımı bana sarılırken gördüğüm için
"Bılmıyom ki"
"Herşeyin bi sebebi vardır değil mi? Benden birşey gizliyorsan çok kızarım bak"
"Ya ciddiyim sevgilin olarak bana inanmıyor musun?"
"Tabiki inanıyorum"
Diyip beni kendine çekip sarılmıştı. Rüyamda abimin bana sarıldığı gibi.
(Gördüğüm rüyalar en zayıf noktamdan oluyo)Gözlerim dolmuştu. Fark etmemesi için sessiz ağlamaya çalışıyordum ama anlamıştı.
"Jisung! Balım ağlama ne oldu söyle?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düğün\Minsung
RandomJisung gittiği düğünde durmadan kendisine bakan birini fark eder "Ne bakıyodun" "Hiç öylesine" "Şahsen ben inandım" Başlangıç: 28 Temmuz 2023 Bitiş: 31 Ocak 2024 Fic şarkısı: B.-Anıl Emre Daldal Fic şarkısı(2): My Love Mine All Mine-Mitski Etiketler...