Έχει περάσει μια βδομάδα που έχει τελειώσει η δική και στο μυαλό της Αθηνάς στριφογυρνάει συνεχώς το αποτέλεσμα αλλά κυρίως τα σκληρά λόγια που είπε στην αγόρευσή του ο Μιχάλης.
Δεν μπορούσε να καταλάβει πως γίνεται από την μία να είναι τόσο γλυκός και τρυφερός μαζί της και από την άλλη να λέει τόσο χυδαία λόγια και να προτείνει να την καταδικάσουν σε ισόβια.
Η Αθηνά στην σκέψη όλων αυτόν είχε καταρακωθει δεν μίλαγε σε κανέναν μέχρι και την μητέρα της έδιωξε και δεν δέχτηκε να την δει όταν πήγε να την δει στο επισκεπτηριο.μεχρι που της είπε να την ξεχάσει.Από τις σκέψεις την έβγαλε η φωνή της Βαγγελιώς
Β. Αθηνά μ'ακους που ταξιδεύεις;
Αθ. Τιποτα απλά σκέφτομαι ότι πια η ζωή μου είναι εδώ...
Β. Άσε τις σκέψεις για άλλη ώρα έλα να πάμε στο προαύλιο να σε δει λίγο ο ήλιος. Έχεις μια βδομάδα να βγεις. Δεν τρως δεν κοιμάσαι θα πέσεις κάτω στο τέλος.
Αθ. Δεν έχω διάθεση τώρα ίσως αργότερα.
Β. Καλά όπως θες.Θα είμαι κάτω εγώ αν το αποφασίσεις έλα να με βρεις.
Αθ. Εντάξει.Μετά από δύο ώρες ή Αθηνά τελικά πήγε να βρει την Βαγγελιώ.
Β. Επιτέλους το πήρες απόφαση και βγήκες.
Αθ. Ναι πήρα την απόφαση ότι εδώ ανηκω.Να σε ρωτήσω κάτι γιατί με κοιτάνε όλες με μισό μάτι;
Β. Μα καλά δεν τα έμαθες;
Αθ. Όχι τι έγινε;
Β. Αυτή που σε μαχαίρωσε και όλη η υπόλοιπη συμμορία είναι στην απομόνωση. Εχθές βγήκανε.
Αθ. Μα πως;
Β. Με εντολή του εισαγγελέα, του Οικονομεα. Έκανε έρευνα λένε και έμαθε πως πραγματικά ξεκίνησε ο τσακωμός.
Αθ. Μάλιστα.
Β. Να σου πω μην φύγεις έρχομαι κάτι θέλω να σου δώσω.
Αθ. Τι πράγμα;
Β. Περίμενε θα δεις.Η Αθηνά όσο περίμενε την Βαγγελιώ να επιστρέψει σκεφτόταν αυτά που τις είπε και πάλι δεν μπορούσε να καταλάβει πως γίνεται από την μία να την καταδικάζει και από την άλλη να την προστατεύει.
Ξαφνικά εμφανίστηκε από πίσω της αυτή που την μαχαίρωσε την έπιασε από το μαλλί και την κλώτσησε στο στομάχι με αποτέλεσμα η Αθηνά να πέσει κάτω. Συνέχισε να την κλωτσάει. Η Αθηνά έβαλε ασυναίσθητα τα χέρια της γύρω από το κεφάλι της.
Ξαφνικά ακούστηκε μια φωνή. Ήταν η σωφρονιστικη υπάλληλος όλες άρχισαν να τρέχουν. Η Αθηνά ήταν ακόμα στο πάτωμα και δεν είδε την Βαγγελιώ που έκανε νόημα να φύγουν σε αυτές που την χτύπησαν.Κατευθείαν την πήγαν στον γιατρό της φυλακής. Εκεί της βάλανε το χέρι σε γύψο και της καθάρισαν τα αίματα.
Όταν επέστρεψε στο κελί την περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη ξαφνικά μπήκανε δύο φύλακες και άρχισαν να ψάχνουν όλο το κελί. Κάτω από το κρεβάτι της Αθηνάς βρέθηκαν διαφορά αυτοσχέδια μαχαίρια.
Κατευθείαν την πήραν και την πήγαν στην διευθύντρια η οποία την έβαλε στην απομόνωση. Εντολή του εισαγγελέα της είπαν......
STAI LEGGENDO
Απρόσμενος έρωτας ❤️
FanfictionΗ ιστορία είναι φανταστική και αναφέρεται στην Αθήνα νομικού και τον εισαγγελέα Μιχάλη Οικονομεα από την γη της ελιάς...Στη συνέχεια προστίθεται και ένας άντρας.. Ο Ιάκωβος Βρεττάκος, αυτός που αγάπησε την Αθηνά όσο κανένας άλλος.... Μέσω των ανατρο...