Selam!
Umarım iyisinizdir!
Kendinize iyi bakın la! Ben hasta oldum da siz kendinize iyi bakın!
Medyadaki araba 2021 model ama bunun aynısından 2014 modeli vardı bulamadım. Deniz'in kullandığı araba bu.
Medyadaki şarkı bu hikayenin konusuna atıfta olan ikinci şarkı ve bu şarkının kimi anlattığını çok iyi biliyorsunuz siz!
Kelime sayısı; 3450!
Umarım bölüm hoşunuza gider!
Bol bol yorum yapmayı unutmayın canlar! Yorumla nefes alıyorum ben! Nefesimi kesmeyin gardaşlarım!
Yorumlarınızı ve Vote'larınızı bekliyorum!
İYİ OKUMALAR!
Şu anda yatağımda yatarken koluma takılan seruma bakıyordum. Önümde duran otuzlarının sonunda olduğu her yerinden belli olan adama burukça gülümsedim. Nihat Bey. Doktor Nihat. Evin özel doktoruydu sanırım ki, benim baş ağrımı hiç sorgulamamış hemen serum takmıştı. Şimdi ise bana atanan Pars Bey'e bakıyordum. Niccolo yanımda kalmak istemişti ama Azat ve Zait Beycim adamın kollarından tutukları gibi atmışları dışarı.
Pars pek konuşkan birisi değildi, köşedeki camın önünde olan tekli koltuğa oturmuş elindeki viskisini yavaşça içerken başını eğmiş bir şey düşünüyordu. Açıkçası bu görüntü fazla ateşliydi. Filmlerden çıkma bir sahne gibiydi ki, Wattpad hikayesi olduğunu da düşünürsek çok normaldi. Gözlerimi Pars Beycimden çekip kucağıma aldığım laptopa baktığımda gülümsemeden edemedim. Bu benim Hacker çok iyiydi be. Bana komik resimler atıp duruyordu.
Sanırım bu dünyada ilk arkadaşımdan birisi Hackercım olmuştu. Cem'in sohbetleri bir şekilde eğlenceliydi.
Belki de yaşlarımız aynı olduğu için bu kadar iyi anlaşıyordum.
'Sonuçları sistemde yok ama testler yapılmış.' Hacker'ın yazdığı şeyle gülümseyip. Klavyenin tuşlarına basmaya başladım.
'Kaldırmışlardır. Adam her şeyini saklıyor onu da saklatıyordur.' Yazdığımı gönderdikten sonra internetteki borsa haberlerine bakıyordum. 1500 Bitcoin almıştım. Normal yollardan almamıştım. Tor yükleyip Deep Web'ten almıştım. Valla ucuzken alayım demeden edemedim. Karaborsa da 280 dolara kapanıyordu. Ben de fırsat bu fırsat almıştım ama şimdi de borsaya bunu nasıl yatıracağımı düşünüyordum. Ocak ayında 934 dolar olan Bitcoin şu an çakılmış gibi gözüküyordu ama geleceği bilen ben için bunun ne demek olduğunu sadece ben biliyordum. 2019-2022'de vuracaktım.
Borsa haberlerinden çıkarken gördüğüm dolar fiyatıyla gene gözlerim dolmuştu. 2 TL nedir abi ya! Gözüme dolar kaçtı gene. Lanet olsun!
'Anladım. O değilde dediğin gibi Bitcoin'de yükseliş var gibi. Cidden iyi bir yatırım mı?' Cem'in yazdıklarıyla gülmeden edemedim. Şapşal çocuk gelecekte neler olacağını bilsen böbreğini star Bitcoin alırdın.
'Sen dediğimi yap. Biraz Bitcoin almaya çalış. Gelecekte hayatını kurtaracak.' Yazdığımı gönderdikten sonra başımı kaldırdığımda asla tahmin etmediğim bir şeyle karşılamıştım. Pars kollarını göğsünde bağlamış uyuyordu. Kucağımdaki laptopu kapatıp komodine koydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile Hikayesinin Piçi Oldum!
FantasyKapak Pinterest'ten alınmıştır. Kelebek Adam hikayesinin yan hikayesidir. Kelebek Adam'ı okumadıysanız da okuyabilirsiniz. "Bu benim hikayem. Şimdi ne demek diyebilirsin günlük ama kimseye anlatamadığımdan sana anlatacağım. Çünkü buradaki değişikl...