Bölüm 1

1.7K 28 2
                                    


17/07/2010

hey gavi! diye seslendi çocuk gavinin odasına doğru

gavi çok geçmeden odasının camına çıktı 

noldu antonıo?

futbol oynayacağız gelicekmisin?
buda sorumu tabikide dedi gavi 

gavi futbol oynamaya bayılırdı ailesi onu futbola yazdırmıştı her geçen gün dahada yetenekli oluyordu arkadaşlarıyla futbol oynamayada bayılırdı hemen ayakkabılarını giyip aşşağı indi ve arkadaşlarıyla sokağın ortasında futbol oynamaya başladılar

gaviler tam futbol oynarken gavilerin yan apartmanından bir kız indi gavi bu sokaktaki herkesi tanırdı ama bu kızı ilk defa görüyordu muhtemelen yeni taşınmış olmalılardı gavi kıza bakıyordu maça odaklanamıyordu gavi kızı izliyordu arkadaşlarına dinleneceğini söyledi ve evlerinin merdivenlerine oturdu gviyle kız karşı karşıyaydı gavi kızın her yerini inceliyordu ama ilk önce uzun kahverengi ve örülmüş saçlarına bakıyordu sonra ise yüzüne bakmaya başladı kıpkırmızı yanakları uzun kirpikleri çok dolgun olmayan dudakları jüçük burnu ve en son ise gözleri. koyu kahverengi gözleri.. 

gavi hemen arkadaşlarının yanına gidip miğdesinin bulandığını ve eve çıkacağını söyledi bu tabiilide yalandı camdan o kızı izleyecekti.. hemen eve çıktı ve camını açtı neyseki cama sokağa bakıyordu ve hemde o kızın evinide görebiliyordu. gavi kızı biraz daha izlerken kızın annesi seslenmişti.

mariana eve gel!

gavi kızın adını öğremişti. mariana..bu ismi hiç unutmayacaktı gavi kızı hala izliyordu kız apartmana çoktan girmişti bile bir anda karşı apartmanın camı açıldı bu mariananın odasıydı. 

mariana camını açmıştı. cam kenarında minik bir bitkisi vardı o sırada gavinin odasına annesi geldi.

gavi bu gün yemeğe yeni komşularımız geliyorlar hemde senin yaşlarında kızları var kızla tanış ve arkadaş olmaya çalış burada daha yeni ve hiç arkadaşı yok.

gavi anlamıştı bu kızın mariana olduğunu gavi arkasına döndü ve odasına baktı odası darma dağandı.

gavi hemen odasını toplamıştı odasını parıl parıl yapmıştı sonra ise üstündeki kıyafetleri değiştirip güzel şeyler giymişti sonra ise saçlarını düzeltmişti.

evin içinde güzel kokular dağılıyordu belliki annesi gavinin en sevdiği yemeği yapmıştı lazanya. 

o sırada kapı çalındı ve gavinin gözleri kocaman oldu hemen kapıya koştu ve kapıyı açtı karşısında örgülü saçlarını açmış kıvırcık saçlı beyaz bir elbise giyen mariana ve ailesi duruyordu.

𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒅𝒓𝒆𝒂𝒎𝒔- 𝒑𝒂𝒃𝒍𝒐 𝒈𝒂𝒗𝒊Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin