cameron en ik waren terug en ik had besloten met Hayes te praten, ik kan niet lang boos zijn op hem ik mis hem te erg.
Ik opende de deur, Hayes zat op het bed en stond meteen op. Hij had gehuild? Dat is zo cute.
ik ging voor hem staan sloeg hem in zijn gezicht "die verdiende ik" lachte hij, ik glimlachte en sprong in zijn armen "sorry Jean" "sorry Hayes" hij draaide me rond en gaf me een kus "i love you" "i love you more"Ugh ik kan niet boos zijn op Hayes, dat is als boos zijn op een puppy die plast in de kamer.
Oke slecht voorbeeld."Oke we hebben tijd in te halen, Gratis eten?" "Hoe wil je gratis eten krijgen?" "Hayes Jack and Jones?" Hij lachte "ik ga me omkleden" ik liep naar onze kamer met een glimlach en klede
Me om in een jurkje.
Ik liep op de gang naar de lift waar we hadden afgespronken toen ik shawn zag "hey, alles weer oke?" Ik knikte en gaf hem een knuffel, we zeiden gedag en ik liep veder."Beautiful" Hayes draaide me in het rond en ik bloosde "not bad yourself" we belde een taxi die ons afzette bij het restaurant.
Ik ben vaker in Londen geweest met me vader om zakendeals te doen voor dit restaurant dus ik ken de mensen een beetje.We liepen naar de ballie waar ik Greg tegen kwam, de manager "Jean Jones wat leuk je te zien" we gaven elkaar drie kussen "en dit is je prins?" Ik lachte, Hayes schudde zijn hand "hayes" "Greg"
Hij leidde ons naar de tafel "dit is van het huis" hij liep weg en ik grinkte naar Hayes "we moeten dit vaker doen" lachte ik "wat gratis eten?" Ik knikte en lachte. "I love you" hij pakte me hand vast en ik smelte letterlijk van binnen "i love you to Hayesie" we glimlachte, hij gaf me een kus en kneep in me hand "je bent de beste" "i know" Hayes lachte net als ik.mijn leven ging perfect. Ergens maakte me dat blij maar bang op het zelfde moment. Mijn leven is nog nooit echt goed gelopen, er is altijd wel iets dat niet goed gaat.
Hayes zijn telefoon ging af, "hei Nash" zijn gezicht ging van blij, naar sad "ze zijn de kaartjes voor summer time ball kwijt" mijn ogen schoten open. Perfect?
*terug bij het hotel*
toen we de deur van Jack en Jack's kamer open deden stond alles op zijn kop. Johnsen zou de kaartjes mee nemen, of Gilinsky?.... "ik dacht dat je Johnsen bedoelde toen je vroeg of hij de kaartjes regelde" riep Gilinsky paniekerig naar Nash "raad eens.. ik had het over jou" iedereen had de hoop ogegeven omdat de kaartjes waarschijnlijk nu in de la in het Jack 's huis liggen.
"jongens jongens chill" ik ging bij Nash en Gilinksy staan "maar dit was je Cadeau en ik heb het verpest" "we kunnen toch naar... het museum gaan?" iedereen keek me aan "of niet.." ik ging op het bed zitten "het spijt ons zo Jean" Johnsen ging naast me zitten "we kunnen ook gewoon wat leuks doen met ze alle, ik bedoel het was One direction .... en Little mix.... Rita Ora.. oh en Rixton" "je vergeet Meghan Trainor" zei Cameron terwel iedereen hem een boze blik gaf.
hoe graag ik dit ook wouw, in de tijden dat ik met deze sukkels bevriend ben heb ik geleerd negatieve dingen in positief te brengen. Ik ben hier met me beste vrienden en waroom One direction als ik Jack en Jack, Shawn Mendes, Aaron Taylor en de beste DJ heb?? Oke One direction is beter.... maar tja.
"Fifth haromy?" Hoorde ik Mahogany tegen Shawn zeggen "we krijgen je wel binnen" begon Shawn, iedereen keek hem vragent aan "he, je praat hier wel met een twee beroemdheid" hij gaf Mahogany een boks iedereen was stil maar begon toen hard te lachen "hey! We hebben zo onze contacten"
*next day*
"OMG dit is beter dan daar buiten!!!" we liepen back stage en werden nu opgehaald door de bodyguards van fifth harmony. dankzij Shawn en Mahogany die met ze gebeld hadden om te vragen of ze heel meschien vip kaartjes konden regelen... ik bedoel het leek op een droom die uit kwam...
we waren een uur voor de show bij de kleedkamer zodat we nog ff konden chillen. Terwel we met ze alle twister deden ook al horen de meiden eigelijk klaar te maken gingen Hayes en ik ff drinken halen voor iedereen. Ja er stond al drinken in de kleedkamer maar als ik over de gang loop heb ik kans beroemde mensen slefies te maken en dat zou ik niet willen missen. Na een half uur zoeken naar Cola, en een selfie maken met Ollie murs.. Liepen we eindelijk terug, tot dat ik zo wat een hart aanval kreeg. Iemand knalde tegen me aan, liet al het drinken vallen maar ik was niet van plan boos te worden, beter nog ik denk dat ik een abulance nodig heb want mijn hart is zonet gestopt "sorry" HARRY STYLES zei sorry... "niet erg" "zeker weten?" ik knikte met waarschijnlijk de grootste glimlach op me gezicht "kunnen we een selfie maken?.." Harry glimlachte en gaf me een knipoog "ofcourse babe" serieus ik zweer ik sta op het punt dood te vallen, Hayes kuchte awkward en maakte een foto van ons "ik moet snel gaan fijn jullie te onmoeten?" de vraag teken was een teken om me naam te geven, toch? "Jean en dat is H-" "haar vriendje Hayes" hij knikte en gaf nog een glimlach voor dat hij weg liep. Was Hayes Grier nouw jaloers?
"ik dacht dat hij alleen maar flirte met oude mensen" ik schoot in de lach en sloeg Hayes zacht op zijn borst "je bent jaloers" "your to sexy beautiful and everybody wants a taste, thats why i still get jealous" ferluisterde Hayes in me oor, mijn glimlach was huge. Ik draaide me om en gaf hem een kus "don't be your the only one" oke meschien zaten we in een kleine make out sessie op een gang waar bekende mensen lopen... Not a good timing, en dat is precies wat Nash dacht "hebben jullie een condoom nodig?" dit was niet gefluisterd... hij schreeuwde vanuit de kamer over de gang heen.
terwel ik awkward terug trok dacht Hayes daar anders over "we kunnen in het hotel vanavond veder gaan?" gelukkig was dat ferluisterd en niet over de gang geschreeuwd.
••••
IGH ik heb twee weken stage😒 ik kan dus bijna niet schrijven :(
But i love you guys :)
Ik heb bijna 200 volgers😱😏
Xx caro
JE LEEST
I hate you •Hayes Grier•
FanfictionJean Jones de populairste meisje en cheerleader aanvoerder van de school. Ze heeft één vijand, Hayes Grier. Een social media star en rugby speler. Volg hoe Ruzie's, vriendschap, break up's en familie's alles veranderen. - she is a populair bitch...