O henüz daha çok küçükken şanssızlıklar peşini bırakmıyordu.Çok eski yıllardan birindeydiler,henüz demokrasi yoktu.Japon halkı ve Kore cumhuriyeti Jaseon halkına çok canice davranıyordu.Jaseon halkından sadece bir kişi cesurdu ki Jaseon halkı onsuz bir hiçti.O da babası Japon ve Kore halkı tarafından öldürülen ''MASKE'' idi.Maske kim?Diye sorarsanız o Jaseon halkının en güvenilir,en cesur,en kahraman olanıydı.Maske birden bir ses işitti bunlar askerlerdi evet onlardı maskenin bir şey yapması gerekti.O da bir deliyi hapise tıkamayacaklarını bildiği için deli taklidi yapmaya başladı.Askerlerden kuruldu ,maskelinin işi çok zordu .Çünkü bunu askerlere yaptığı için ailesine de yapması gerekirdi.Maskelinin 1Kardeşi 1 de annesi vardı.Başka kimsesi yoktu.Maskelinin kardeşi asker idi,ama abisinin ''MASKE'' olduğunu daha bilmiyordu.Ama polis başkanlarına çoktan söz vermişti maskeyi yakalayacağına dair.Abisi deli taklidi yapmaya başladığından beri Lee Kang To abisinden nefret etmektedir.Bİr gün abisini sokak ortasından dövmüştür.Annesi gelince annesine dönüp şunları söylemiştir.
— Bu salağı neden bu kadar çok seviyorsun? 3 kuruş para kazanıyor ve aldığı para 1 öğüne bile yetmiyor.
—O senin abin Kang To ona karşı saygılı ol,sen para kazanıyorsun da noluyor,bir gün hepimiz bu yüzden öleceğiz.Senin salaklığın yüzünden seni evlatlıktan siliyorum seni soysuz.
Kang to arkasına bile bakmadan arabaya biner ve ailesinin yanından uzaklaşır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maskeli
ActionHer devlet bir gün demokrasiye kavuşacaktır...Ama kavuşana kadar maske peşlerini bırakmayacaktır...