-1-

21 4 0
                                    

  Üç yıl sonra tekrar aynı rüyadan uyandım. Titreyerek, ağlayarak ve nefes almayı unutmuş şekilde yataktan hızlıca doğruldum. Ellerimle gözlerimi ovuşturup vücudumdaki titremeyi durdurmaya çalıştım. Rüyama babam denen o karaktersiz adam girmişti. Eski yaşlarımı tek tek öldürmüş yüzüme bakıyordu. Yemin ederim ki, o şerefsizi bir gün öldüreceğim. Çok az kaldı. 

  Rüyamı unutmaya çalışarak yastığın altından telefonumu çıkarıp elime aldım. Saat 03.17'yi gösteriyordu. Kızların uyuduğunu düşünerek telefonumu aldığım gibi odadan çıktım ve ne yapacağımı bilmeden oturma odamıza ilerlemeye başladım. Oturma odasının ışığı yanmıyordu, kapı kapalıydı. Kapıyı yavaşça açtım ve odaya baktığımda büyük camın önünde oturan Aden'i gördüm.

 Kapıyı yavaşça açtım ve odaya baktığımda büyük camın önünde oturan Aden'i gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu odanın gece halini düşünün ^3)

Aden kafasını yavaşça bana çevirdi.

''Siyam? Neden uyumadın?''

''Hiç, uyku tutmadı sadece. Sen ne zaman uyandın?''

Deyip karşısına oturdum ben de. 

''Siyam.'' dedi garipser ses tonuyla.

''Efendim?''

Aden yüzümü iyice inceledikten sonra kaşlarını çattı.

''Sen ağladın mı?'' 

''Yok, ağlamadım. Ne alaka?''

Beni nadiren ağlarken görürdü insanlar. Çok fazla ağlamazdım da zaten. Aden ise gözlerimin kızarmasından anlamış olmalı. 

''Ağlamışsın bayağı, Siyam. Burnun falan kızarmış. Rüya mı gördün bebeğim?''

Aden her şeyi anlayan, zeki bir kızdı. Ama beni bile nokta atışıyla yakalayacağını düşünmemiştim.

''Basit bir rüyaydı işte, boş versene.''

Basit bir rüya mıydı? Değildi, asla değildi.

''O adi herifi gördün yine değil mi?''

''Aden, bunları sabah konuşalım olur mu? Ben burada yatacağım.''

Kurtulmak için kurduğum cümle saçmaydı ama kurtulmak zorundaydım.

''Öyle olsun Siyam. İyi uyu.''

''Sende.''


Selammm^3   Yeni bölümümüz güzel olmuş mu?? Şu an biraz uyduruk yazsam da ilerdeki bölümlerimizin çok güzel olacağını düşünüyorum. 

Yorumlar kısmında kitap hakkında düşüncelerinizi ya da isteklerinizi belirtirseniz kitabın gidişatını yönlendirme konusunda katkı sağlayabilirsiniz.

Yazılan her bir yorumu dikkate alacağımdan emin olun. Sizi seviyorumm :)

LekeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin