Reiji bakış açısı :
Tekrardan boktan şirketine gittiğimde beni yine bir asistan karşılamıştı. Toplantı odasına girdiğimde yine herkez buradaydı.
Yerine oturduğumda hemen konuştum.
Reiji : Beni neden tekrardan çağırdınız. Ben zaten işimi yaptım.
Manjiro ciddi bir ses tonu ile konuşmaya başladı.
Manjiro : Daha zengin ve daha iyi yerlere gelmek istermisin?
Reiji : Kötü bir durumda değilim ama tabikide isterim.
Manjiro : O zaman bize katıl.Dediği şeyle ufak bir şok geçirip hemen kendime geldim.
Reiji : Sen ciddi misin.
Manjiro : Evet gayet ciddiyim.
Reiji : Güldürme beni böyle bir şeyi asla kabul etmem.Dediğim şeyle hepsi şaşırmıştı.
Ran : Ne dediğinin farkında mısın sen. Kimseye vermediğimiz bu şansı sana veriyoruz.
Ran denen herifin bunu demesiyle iyice sinirlenmiştim. Sınırlı bir ses tonuyla konuştum.
Reiji : Benim anlımda aptal mı yazıyor.
Sanzu : Ne diyorsun sen???
Reiji : Sizin ekibiniz bir parçası olmak istemiyorum. Çünkü beni kullandıkdan sonra bir kenara atıcaksınız ve buda benim itibarımı zedeleyecek ve iş bulmam zorlaşacak. Demem o ki sizin köpeğiniz olmayacağım.Hepsi bana hayretle baktı.
Kakucho : Ne dediğinin farkında mısın sen.
Reiji : Evet farkındayım. Beni tanımıyorsunuz. Ben bir çok suç örgütünün her şeyini bilirim. Ne iş yaptıklarını kimlerle ortaklık kurduğunu her şeyi. Bunların içinde sizde varsınız. Sizin ne tür bir pislik olduğunuzu biliyorum. O yüzden bunu kabul etmiyorum.Manjiro dediklerime sinirlenmiş gözüküyordu. Ama ben sadece gerçekleri söyledim.
Onlar tarafından kullanıldıkdan sonra bir çöp gibi atışmak istemiyordum. Evet bontene katılmak bana çok güzel şeyler kazandıra bilirdi fakat en sonunda olan bana olucaktı.
O yüzden onların bu teklifini kabul edemezdim.
Manjiro : Pekala o zaman istediğini yap. İster katıl ister katılma ama bir çok şeyi kaybedeceğini söylemeliyim.
Reiji : Evet bir çok şeyi size katılırsam kaybederim.
Manjiro : Evet seni kullanıcaz fakat seni sonradan bir kenera atmıcaz.
Reiji : Ne demek istiyorsun.
Manjiro : Bize katıldığın zaman zenginliğin dahada artacak. Aynı zamanda sürekli senden bilgi edilmemiş gerektiği için seni öylece atmayacağız o yüzden bir daha düşün.Dediklerini düşündüm. Evet haklıydı ama yinede içimde bazı kuşkular var.
Reiji : Peki size katılırsam itibarım dahada yükselicek. Ama tabikide sizde benden bir şeyler isteyeceksiniz değilmi.
Manjiro : Aynen öyle. Önemli bir iş için sana ihtiyacımız var. Bize katılacak mısın???Biraz daha düşündükden sonra anlaşmayı kabul ettim.
Reiji : Peki kabul ediyorum. Siz benden ne yapmamı istiyorsunuz peki.
Manjiro : Bir örgüt var zamanında bize ihanet etmişti fakat yine bizimle ortaklık yapmak istiyor.
Reiji : Eeeee
Manjiro : Tabikide onlarla tekrardan ortaklık yapmayacağız. Örgütün lideri kendi malikanesinde düzenlediği partiye bizide davet etti. O partiye gidip onlar için önemli olan gizli bilgilerin olduğı flaş belleği bulup bize getireceksin. Fakat çok iyi şifre lerle korudukları için bu işi sen yapacaksın.
Reiji : Pekala ama tek başıma hem adamı oyalayıp hemde gizli bilgileri ele geçiremem biri daha lazım.
Manjiro : Evet o yüzden sanzu da seninle gelecek.Sanzu şu pamuk şekere benzemesine rağmen uyuşturucu larla kafayı bozmuş 2 gram beyni olmayan amip seviyesindeki kişiyle mi böyle bir görevi yapıcaktım.
Reiji : Pekala ne zaman bu parti peki.
Kakucho : 3 gün sonra.
Reiji : Tamam o zaman ben artık eve gidiyorum.Her ne kadar garipselerde bir şey demediler. Bende şirketten çıkıp eve doğru yol aldım.
Bonten :
Toplantı bittikten sonra Mikey oradan ayrıldı.Sanzu : Şu kız kadar inatçı birisini görmedim.
Kakucho : reiji haklı aslında bize güvenmemesi doğal. Hatta bize her an kazık atabilir ama ona görevde ihtiyacımız olacak.
Ran : Neden onun gibi birine ihtiyacımız olsun ki.
Kakucho : Sen böyle bir görevde o gizli bilgileri o olmayan zekanla ele geçirebilir misin.
Ran : Beni aşalamayı kes.
Sanzu : Bide siz beni düşünün. O kızla aynı göreve gidip dırdırını çekicem.
Rindou : Pekala burada kalıp beyin seviyemin zarar görmemesi için gidiyorum. Umarım gittiğin görevden geri dönmezsin pamuk şeker.Rindou oradan ayrılırken sanzu da arkadında ona sövüp durdu.
Daha sonra ise herkez dağıldı.
Bölüm sonu
Evet arklar bölüm sonuna geldik umarım bölüm hoşunuza gitmiştir. Beğendiyseniz oy kullanmayı lütfen unutmayım by;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝖘𝖆𝖓𝖟𝖚 𝖝 𝖗𝖊𝖆𝖉𝖊𝖗
RandomKötü örgütler için hacker ve ajanlık yapan ve bu konuda oldukça iyi, güçlü bir kadın. aynı şekilde bir gün bontenin düşmanlarının gizli bilgilerini öğrenmek amacıyla bonten ile anlaşma yapar. İşte o gün onunla tanışır. Sanzu : Senden hoşlanıyorum. ...