Sabah Feritin yanağımı öpmesiyle uyandım.
Ferit="Günaydın benim güzeller güzeli Karım ve bebeklerim."
Seyran="Günaydın dünyanın en güzel babası olucak Kocamm."dedim bende yanağından öperek.
Ferit=" Hadi bakalım şimdi üstümüzü değişip aşağıya inmemiz lazım. "
Seyran=" Ferit bugün dışarda mı yesek beni canım evde yemek istemiyor hem annemlerede uğrarız. "
Ferit=" Olur sevgilim ben dedemden izin alıp geliyorum hemen."
Ferit dedesinden izin almaya gitmişti bende üstüme rahat şeyler giyindim, o sırada Feritte gelmişti ama bir garipti.
Seyran="Ne oldu Ferit ne dedi deden?."
Ferit=" Seyran ya izin vermedi dedem."
Seyran="Of ya nasıl izin vermez." dedim ve umutsuzca koltuğa oturdum Feritte yanıma geldi.
Ferit="Sen üzüldün mü bakim."
Seyran="Evet ben çok acıktım Ferit neden izin vermedi ki?"
Ferit="Ya ben sana kıyamam ya şaka yaptım dedem izin verdi, hem sen çok mu acıktın bakim." dedi beni gıdıklayarak.
Seyran="Ya Ferit bu işin şakası mı olur aclıktan ölücem resmen, hadi hazırlan da gidelim." dedim gülerek.
Ferit="AA Seyran ölüm falan hiç yakışıyor mu sana bir daha ağzından ölüm falan duymuycam tamam mı." dedi yanağımdan öperek.
Seyran="Tamam Sevgilimm benim, hadi artık hazırlan da gidelim."
Ferit="Tamam bebeğim benim." dedi ve o da hazırlanmaya gitti bende ablama yemekten sonra oraya geleceğimizi söyledim.
Feritte hazırlandı ve şık bir restoranta gelip güzel bir masaya oturduk.
Garson="Hoşgeldiniz Ferit Bey ve Seyran Hanım,ne sipariş vermek isterdiniz?"
Ferit="Biz bol malzemeli güzel bir serpme kahvaltı istiyoruz."
Garson="Hemen getiriyorum efendim."
Seyran="Ferit kahvaltıdan sonra pasta yiyelim mi onun yanına da güzel bir içecek sonradan da karışık bir dondurma,Ferit ben galiba aşermeye başladım ya valla çok kilo alıcam." Ferit beni gülümseyerek dinliyordu.
Ferit="Aşerdiğinin farkındayım Sevgilim sen hep aşermeye devam et ben sana herşeyi alırım canım benim, hem sen kilo alsan ne olur ben seni her halinle seviyorumm."
Seyran="Ben de seni çok seviyorumm." dedim gülümseyerek.
O sırada kahvaltımız da gelmişti.
Seyran="Valla herşey mükemmel görünüyor." dedim ve yemeğe başladım Feritte bana gülümseyerek bakıyordu.
Kahvaltımıda bittikten sonra tatlımızı ve dondurmamızı yedik ve restoranttan çıktık.
Seyran="Çok doydum patlıycam resmen."
Ferit="Bende valla evet Seyrocum şimdi annenler gidiyoruz dimi."
Seyran="Evet Ferocum aa hatta dur ablamlara haber veriyim." dedim ve ablamları arayarak haber ettim.
Seyran="Ferit sıcaklandım camı açarmısın."
Ferit="Tamam açıyorum."
Ferit="Ben seni bugün pek öpemedim gel bir öpiyim çok özledim." dedi gülümseyerek.
Seyran="Tamam Sevgilim gel öp ama dikkat et önüne." Bir an da korku basmıştı içimi kötü bir şey olucak diyordu bana. Ferit beni öpeceği sıra da önümüze bir araba çarptı ve sonrası karanlık...
🌸
Gözlerimi açtığımda annemler yanımdaydı, kolumda da serum vardı ve en önemlisi Ferit yanımda yoktu...Esme=" Kızım, iyi misin annecim." zar zor konuşarak.
Seyran="İyiyim anne de, bebeklerim ve Ferit iyiler dimi?"dedim endişeyle.
Esme=" Bebeklerin iyi kızım, Ferit te iyi sadece yüzünde ve sağ kolunda bazı çizikler oluşmuş, seninde aynı şekilde sadece yüzünde bazı çizikler var, kızım gerçekten iyisin değil mi? "
Seyran=" Anne beni hemen Feritin yanına götür lütfen benim onu görmem lazım lütfen. "dedim ağlayarak bir yandan da ayağa kalkmaya çalışıyordum.
Suna=" Ablacım doktor gelsin söz getircez seni Feritin yanına, hem bak geldi doktor. "dediği sırada doktorda gelmişti.
Doktor=" Seyran Hanım iyimisiniz?"
Seyran=" İyiyim doktor bey lütfen Feritin yanına gidiyim lütfen. " dedim halen daha ağlayarak.
Doktor=" Sizinle ilgili bilgilendirme yaptıktan sonra Ferit beyin yanına gidebilirsiniz, Öncelikle Seyran Hanım sadece yüzünüzde çizikler var, bebeklerinizde gayet iyiler, Ferit Beyde de sizin gibi yüzünde ve kolunda çizikler var, size verdiğim kremleri sürerseniz geçer, geçmiş olsun. "dedi ve gitti bende hemen Feritin odasına gittim.
Seyran=" Ferit Sevgilim iyi misin? "dedim ağlayarak o da benim gibi ağlıyordu.
Ferit=" Seyran Sevgilim ben iyiyim hem sen iyi misin bebeklerimiz nasıl?"
Seyran="Biz iyiyiz sevgilim merak etme, hepsi benim hatam ben eğer dışarda yemek yiyelim demeseydim bunların hiç biri olmiycaktı."dedim daha fazla ağlayarak.
Ferit=" Şş sakın öyle düşünme senin hiç bir suçun yok bebeğim lütfen ağlama ben dayanamam güzelim."dedi alnımdan öperek.
🌸
Hastaneden çıktık ve eczaneden kremlerimizi de alıp yalıya geçip odamıza geçtik.Seyran=" Daha iyisin dimi Ferit? "
Ferit=" İyiyim sevgilim merak etme, gel de kremlerimizi sürelim. "
Kremlerimizi getirdim ve Ferite sürmeye başladım o da bana sürüyordu.
Ferit="Sevgilim bir yerin acıyormu acıtıyorsam söyle."
Seyran="Sen beni acıtacak son kişi bile değilsin sevgilim, senin bir yerin acıyormu?"
Ferit="Dediğin gibi sende beni acıtacak son kişi bile değilsin Antep fıstığım." dedi alnımı öperek.
Seyran="Seni ve bebeklerimizi herşeyden çok seviyorum." dedim bende onu öperek.
Ferit="Bende sizi çok seviyorum."
Kremlerimizi sürdükten sonra pijamalarımızı giyerek yatağa geçip sarılarak uyuduk...
HELLOOO BEBEKLRİM NASILSINIZ BAKİM🌸
Bölümu nasıl buldunuzz?
Bölümü yazarken ağlamak üzereydim sizde benim gibimiydiniz?
Birşey olduğu zaman birbirene iyi gelen SeyFer bayılıyorum ya🌹
Bugünkü bölüm sanırım uzun oldu ama harika olmuştur umarım.
Sizleri çok ama çok seviyorum yeni bölümde görüşmek üzereeeeeeeee, bölümle ilgili yorumlarınızı da yazmayı unutmayınnnnn🌹🌸
Volte sınırı=30
Yorum sınırı=20