"Sen canınamı susadın!" diye bağırarak üstüne yürüdüm adamın. Kızlarla kuaföre gittik ve maşa yapıcam diye saçımı yaktı! Başlarda hiç belli etmedi bende halimden memnundum ama maşayı bitirdikten sonra "hanımefendi üzgünüm saçınız yandı, baya.." dedi. O an o maşayı ona yedirmek istedim. Öyle böyle değil ya! Saçlarımı ellediğimde bile bi gariplik olduğu anlaşılıyo. Kızlar beni tutmasa geberticektim onu. "Sen bu suratı ezberle" dedim ve çıktık kuaförden. Yurda girdik ve duş aldım. Saç tellerim çok yıpranmış. Anlamıyorum ki bu kadar yakmayı nası becerdi. Resmen saçlarımı biri sobaya atmış gibi! Duştan çıkınca kızlar saçlarımı incelediler hepsi benimle aynı fikirde. Yurtta oturmayalım dedik ve alışverişe çıktık. Saat 5'tede alışverişten sıkıldık. Kızlar yurtta oturuyodu saat 7 olmuştu, bende hazırlanıp çıktım. Kuaförün yerine gittim ve adamı buldum. Zaten bu saatte hiç müşteri yoktu. "Hatırladın mı?" dedim masadan traş makinesini alarak. "Evet" dedi anlından terler dökerek. Makineyi kafasına sürdüm ve -sıfıra vurdum-. "Çok zevkliymiş, başka nerene istersin" dedim makineyi gözüne gözüne sokararak. "Abla ne yaptın ya! Saçım benim bir parçamdı" dedi. "BENİMDE!" dedim bağırarak. "Tamam abla ya saç bakım ürünlerimizden veririm 1 haftada iyileşir" dedi. İstediğimde buydu zaten. "Hoşçakal" dedim ve gittim.
Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin diğer bölümleri yazıyorum kısa sürede yayımlarım ♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSTİFA.
AdventureDostlar okyanusun dibinde, midyenin içindeki inciye benzerler, az bulundukları için çok değerlidirler..