56. Potetovaný hovado

982 36 5
                                    

Ráno mě probudili sluneční paprsky které svítili do našich oken, kouknu se na mobil abych zjistila kolik je hodin.
Půl dvanácté! Ups to už asi ráno není, taky se není čemu divit když jsme šli spát v půl osmé.
Petr klasicky spí jak miminko, vlasy má rozcuchané a leží přes půlku naší postele.
Posbírám si svoje poházené oblečení které se po naší ranní akci dostalo snad všude kam mohlo.
Dojdu do koupelny kde si pustím sprchu a snažím se trošku vzpamatovat po včerejším večeru a také našem ranním románku s Petrem.
Celá voňavá se zabalím do ručníku a vyčistím si zuby, následně si vyfoukám vlasy.
Cinkne mi telefon když se vracím do pokoje, psala mi Lucka že na mě čeká dole a že mi chce něco říct.
Usměju se a vyberu si co na sebe, nakonec zvolím šedé tepláky a tílko s kytičkami.
„Zdravím" pozdraví mě jakmile přijdu do kuchyně.
„Čau tak cos potřebovala?" Ptám se zatímco zkoumám co je v lednici.
„No je toho dost ale nejvíc jsem ti chtěla říct ať se trošku sklidníte s Petrem" řekne a probodne mě pohledem ale ne na dlouho jelikož se začne smát.
„Ty toho naděláš, abych ti tady nezačla vyprávět tvoje zážitky s Calinem" řeknu a nasypu si müsli do jogurtu.
„No já jen že jsem nebyla jediná kdo vás slyšel" pronese s úšklebkem a napije se kafe.
Chci něco říct ale do kuchyně přijde Dominik s Jakubem
„Dobré ráno" usměju se a Jakub se zasměje ale Dominik mě probodne pohledem.
„Dobré zrovna není" pronese Dominik a Jakub se opět zasměje.
„No jo Isabello tady pan dokonalý má kocovinku"
„Drž hubu Jakube a ty Isabello taky, slyšel jsem vás celou dobu"
„Aby ses neposral Tendo" řeknu s úsměvem a Jakub se ke mě přidá.
„Je pravda že jste nás toho mohli ušetřit" pronese Jakub když si dělá kafe.
„Slyšel to ještě někdo?"
„Ne ostatní spí na druhé straně chaty" řekne otráveně Dominik. Podám mu sklenici s vodou a prášek.
„Díky"
„Za nic , budete chtít něco snídat?" Zeptám a sednu si vedle Lucky.
„Ne díky, mám cíga" zasměje se Jakub a odchází na balkón.

„Půjdeme do bazénu?" Zeptám se zatímco všichni sedí v obýváku a čumí do mobilu.
„Ani nevíš jak rád to slyším" raduje se Pepa a všichni odloží telefony.
„Okey tak jdeme" zavelí David a já se s Luckou vydám nahoru do pokoje.
Vezmu si na sebe černé dvojdílné plavky a počkám na Lucku která se zachvilku objeví v bílých plavkách se srdíčky.
„Jsi kočka Lucí" zasměju se
„Díky,ty taky prosimtě" zasmějeme se a jdeme dolů. Kluci mezitím dali ven chlast a nafoukli lehátko.
Lucka šla do vody jako první a hned na to Pepa s Natalií.
Já si lehla na lehátko a šla se opalovat, teda to byl můj plán dokud mi to nezkazil Jakub.
„Hele ,Vlčku uhni a pakuj si hrát s Cittou" zasměju se a zase zavřu oči.
„Ty seš držka tyvole" zasměje se a já se ušklíbnu.
„Říká ten pravej" myslela jsem že odešel když mě opět osvítili sluneční paprsky.
„Tos neměla dělat" slyším vedle sebe jeho hlas a následně mě bere do náruče.
„Pusť mě ty jedno potetovaný hovado!" Křičím když vidím že si to míří přímo k bazénu, kde na nás koukají snad všichni.
Zasměje se a já následně skončím pod vodou.
„Jak se ti tam líbí?" Tlemí se a já mu jenom ukážu prostředníček, to ho rozesměje ještě víc ale ne na dlouho protože hned letí za mnou. Oprava... letí přímo na mě.
Ani nestačím uhnout a už jsem opět pod vodou.
Vynořím se a protřu si oči, na místě kde stál před chvílí Jakub stojí Petr a pro změnu se směje teď on.
„Ty seš těžkej jak prase tyvole" řeknu když se vynoří vedle mě.
Jenom na mě cákne vodu a podívá se na Petra.
„Ty seš debil Adámku" směje se
„Neměl si hrabat na to co je moje" pronese a mrkne na mě.
„Ježiš vy toho naděláte" chytne mě kolem ramen.
Za nedlouho jsme v bazénu všichni a házíme si s míčem.
Je to hrozná sranda s nima, ještě když vás berou mezi vás.

Po našem odpoledním poflakování se a kouření trávy se kluci domluvili na natáčení klipu ohledně Petrovo nové songy.
Nic mi o ní neřekl ale mohlo mi to dojít když posledních pár dní byl ve studiu a já mezitím trávila čas s Luckou.
Taky jsem mu i zabalila hudáčkovi mému jinak bych asi na něj čekala do teď než bychom se sem vůbec dostali.
„Kotě"
„Ano Péťo?" Otočím se na něj když se převlékáme u sebe v pokoji.
„Jsem rád že si tu" obejme mě a dá mi pusu do vlasů.
„Miluju tě Peťulí ale něco mě šíleně zajímá" zasměju se a pohladím ho po jeho potetované ruce.
„Copak tě tak strašně zajímá že si mi tak šíleně řekla" směje se a dává mi další pusinky do vlasů. Koukáme se na sebe do zrcadla a samozřejmě jsem nezapomněla udělat fotku.
„O tom se teď s tebou hádat nebudu ale o kom je ten tvůj novej track?" Ptám se a on nachvilku stuhne a otočí si mě k sobě čelem.
„Tebe to vážně zajímá!" Diví se a já se zasměju, políbím ho a pohladím po tváři.
„Všechno co děláš mě zajímá"
„Miluju tě Isabello" zašeptá moje jméno a vtáhne mě to dlouhé a příjemného objetí.
Bohužel naší chvilku přerušil Pepovo křik.
„Hej vy dva! Mrdat můžete potom!" Křičí a já protočím oči.
„Tak jdeme kotě" směje se otevře mi dveře.
„Mockrát vám děkuji pane Adámku" směje se.

Kámoš Mého Bráchy Kde žijí příběhy. Začni objevovat