Birden durdu ve sinirli gözleriyle bana baktı.
"Ne dedin?(!)"Bu haline korksamda çaktırmadım.
"Hayvan..dedim"
Bileğimdeki eli tekrar beni sürükledi ve odasına girip beni odasındaki koltuğa itti. Koltuğa düştüm. Ne yapıyor bu!? Beni ordan oraya atıyor?Üstüme yürümeye başladı ki hemen ayağı kalkıp sinirli yüzümle ona baktım.
"Sen nasıl beni ordan oraya sürüklersin?! Ben senin oyuncağın değilim!"
Birden belimden tutup beni kendi bedenine sertçe yapıştırdı. Ellerim bu hızlı hareketinden dolayı onun göğsünde dururken ben yaşadığımız olayı anlamaya çalışıyordum ki açılan kapı ve duyduğum sesle hızla ittim onu."Oha"
Mia bize şaşkınca bakarken Eun onun kafasına vurup bize gülümsedi.
"Ah şey biz lena için gelmiştik odasına girdik ama sizin odanızda görünce..buraya geldik."Yutkundum ve onların yanına hızla adımladım.
"Tamam. Çıkabilirsin Lena"Demiş ve ben göz devirip arkadaşlarımın kolundan tutup odadan çıkardım.
Anında konuşmaya başlamışlardı.
"Oha kızım sen bu adamla birlikte misin?"
Mia'ya ciddi misin bakışları yollarken eun konuştu.
"Resmen birbirinize yapışmıştınız!""Of biz bir şey değiliz tamam mı? Birden oldu anlamadım. O hayvanla birlikte olacağıma lezbiyen olurum"
İkisi gülünce ben asansöre doğru hızla ilerleyip düğmeye bastım ve asansör açılınca içeri girdim. Arkadaşlarımda peşimden gelince onlara baktım.
"Minji nerde?""Babasına yardım ediyor şirket bu aralar yoğunmuş"
Başımı sallayıp Eun'u onayladım."Bence sizin aranızda bişi var sen söylemiyorsun"
Mia ya göz devirip asansörden çıktım. Çok açtım."Acıktım. Pizza yemeye gidelim. Orda anlatırım"
İkisi beni onaylayınca hızlıca şirketten çıkıp arabama ilerledik.
"Bu şirkettekiler de pek bir yakışıklı"
Yandan Mia'ya bakıp sinsice gülümsedim.
"Kimi beğendim bakalım?""Gitti bile..bi dahakine gösteririm"
Onu onayladım ve arabaya binip. Kemerlerini taktıklarına emin olup arabayı çalıştırdım ve gideceğimiz pizzacıya doğru sürmeye başladım.
"İşin nasıl gidiyor? Jungkook seni çok yoruyor mu?"
Eun'nun sorusu ile dikiz aynasından ona kısa bir bakış atıp dudaklarımı ıslatıp konuştum.
"Ceza aldım bile..""Şu kedicik babacık ilişkisi gibi mi?"
Mia'nın söyledikleriyle kaşlarımı çattım. Jungkook'un başka kızlarla bu tür ilişkisi vardı ama benimle olamazdı.(büyük konuşma gülüm)"Hayır. Onun kedicikleri var zaten"
Aklıma o kadın gelince yine yüzümü buruşturdum. İğrenç kadın.Mia gülmeye başladı.
"Beklerim. Jungkook biskolata reklamındaki adamlar gibi."Eun güldü. Mia'ya sadece baktım. Geldiğimizi farkedip arabayı durdurdum ve indim.
Güzellerim de benimle gelince içeri doğru ilerledik. Bir masaya doğru ilerledik ve oturduk. Mia hemen menüyü eline aldı ve bakmaya başladı.
"Ben siparişleri vereceğim"Eun ve ben onu onayladık.
"Jungkook ile hala nasıl o halde olduğunu merak ediyorum anlat hadii!"
Güldüm ve bana heyecanla bakan arkadaşıma olayı anlatmaya başladım."Of haşin erkek en sevdiğim"
Mia'ya göz devirirken gelen siparişlerimize baktım ve gülümseyip yicekken duyduğum cırtlak sesle kafamı kaldırıp yan tarafa baktım.
"Ah hayır ben hepsini yiyemem "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Can See ﻬ ᴶᴶᴷ ✓
ChickLit|TAMAMLANDI| -My body belongs to you- Dudaklarımı ısırmayı bırakıp ona doğru döndüm. Yüzündeki ciddiyetle beni izliyordu. Konuşmama fırsat vermeden o konuştu. "Senin için neler yaptığımın farkında mısın?" Bakışları bedenime kaydı ve tekrar yüzüme b...