Yolda arabayla gittiğimiz için Uğuru kimse görmedi. Fakat kine arabadan indik efendim. Herkesin bir gönlü gözü açıldı. Mübarek çocuk bütün bakışları üstümüzde topladı. Ben saçlarımı savura savura alışveriş merkezine ilerlerken. Uğur elleriyle yüzünü kapatmış arkamdan küçük Emrah gibi geliyordu.
"Napıyormuşuz Uğur bir daha yapmıyormuşuz ne yapmıyormuşuz komutanımıza komik gecelikler giydirip onu hem itlere hem komutanları a hem de astlarına rezil etmiyormuşuz."
"Komutanım ahamda buraya yazdım geçerseniz okuyun. Bir daha bu gecelikler ile sizi dışarıya çıkartmassam bende Uğursuz kartal değilim."
"Sen bekle Uğursuz kartal ben sana o gecelikleri yedirtcem bugün."İlk gördüğüm dükkana girdim ve mutfak eşyalarını yanına ilerledim. Direk evlilik seti aldım. Poşetleri Uğuru eline verip çıktık dükkandan. Oradan süper markete girdik. Asıl zor nokta işte burası. Ben nereden bileyim ne gerekir ne gerekmez. Yine elimize geleni alıcaz. İlk manav bölümünden meyvesi, sebzesi falan filan aldım. Sonra içecek dolabından kutu kutu farklı içecek aldım. Yemekten çok içecek içerdim. Soğuk kahvesi, didisi, meyve suyu, sütü, ayranı, gazozu falan filan aldım onlarfanda 10 ar 10ar. Oradan çıktık. Ana yemek için ne gördüysem aldım. Poşetlere koyduk ama ne poşet. En az 15 poşeti taşımak ve Uğurla ben. Kaybettik. Uğur zaten mutfak eşyaları oda taşıdığı için eli kalabalık ve ağırdı. Allahtan arabayı yakına park etmiştim. 6 tane ben aldım. Upur da 4 tane gelen anca aldı. Onları arabaya koyduk. Kalanlarda alıp arabaya koyduk. Oradan mobilyacıya girdik. Evet hazır eşyalı ama bazı şeyler çok eskiydi. Değişim zamanıııı. Çift kişilik bir yatak, siyah gri takım koltuk takımı, tuvalet paspasları, gardolap, komidin, avize yine bin tane şey aldım. Evet maaşım artık yok diyoruz. Onlar kargoyla geleceği için biz eve geçtik. Uğur yorgun olduğu için konuşmamıştı. Eve teker teker çıkardık. Tabi 3 KATLI BİR BİNANIN 3.KATINDA OTURMAK NE KADAR KOLAYSA O KADAR Kolay Geldi çıkarmak. Her neyse eve son kez çıktık ve içeri girdiğimiz gibi girişe çöktük.
"Ağğğğğğğğğ kİm bIRakTı benİ sİzİn eLinİzE eeeeeeeğhh"
"Uğur Allah belanı verecek sus bir. Kulaklarım istifa etti. Yaaaaaağğ geçircem şimdi ha dek dur... Lan bağarma"
"ahaaaahaaaaağğğhaa alın BENİ BURDAN."Uğuru kafasına geçirince artık kesti sesini. Dinlenme vakti bitince ayaklanıp mutfağa gittik. O bana eşyaları verdi bende dizdim.
"Komutanım geliyor soru. Menemen soğansız mı olur soğanlı mı olur?"
"Net soğanlı olur."
"Heh işte komutanım sizde bizdensiniz. Komutanım Mert, Rüzgar ve Burak tutturmuş soğansız diye. Bizde hiç altta kalmayız. Yağız, Sezgin abi ve bende soğanlı diyoruz. Ama yani Yağız komutanım birazcık azıcık dürttürerek soğanlı dedi. Yoksa biliyorsunuz biz ve zorla iş peh yani komik. "
" Adama zorla soğanlı mı dedirttin lan. "
" Komutanım ben davamda haklıyım. Hem ben Yağız komutanıma 50 lira kaldırttım bu yüzden. Ama deydi. İddiaya girmiştik. Çömezlerle kaybettiler yemek ısmarladılar. Komutanım görmeniz gerek hesap geldi nasıl morardı yüzleri. Ama işte Yağız komutanımla sezgin abi kıyamadılar. Yardım ettiler. Yoksa orada sabaha kadar bulaşık yıkarlardı. "
" Çok çektiriyorsun Çömezlerle ve sezgin abiye ne zıtlığın var"
"Ya komutanım Sezgin abi benim en büyük destekcilerimden. Hep ben onun omzunda derdimi dökerim ona o da beni üzgünken görmeye kıyamaz. Demem o ki komutanım ben Sezgin abime yanaşmassam moralim çok bozuktur. Zaten o anlar çeker beni kenara hemen. Çömezlerede daha hızlı aile olalım diye sataşıyorum. Kötümü oldu beraber bir yemek yedik. Komik bir hatırası kaldı. "
" Seni bu yüzden seviyorum Uğur. İçin yanarken bile yüz güldürme peşindesin. Aile olmak istiyorsun. Hiç ayrılmamak, çok sevmek istiyorsun. "
" İşte komutanım. Geçmiş geleceğe bulaşıyor. Ben ailesiz büyüdüm. Aile sevgisi tek arayışımdır. Ben her girdiğim timde aile yaparım orayı. Öyle işte geçmişin çizikleri. "
" Öyle be uğur öyle"Yerleştirme bitmiş dolaba yaslanmış bir şekilde sohbet ettik. O anlattı ben dinledim. Ben anlattım o dinledi. O gün ikimizde sabah her yeri izin ağrıyacağını bilerek oracıkta yorgunluktan uyuya kaldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK AMAÇ VATAN
Teen FictionYa annen delirtilerek öldürülseydi. Canice değil mi? Ya baban gerçek değilse. Bir umut değil mi? Ya tanımadığın kardeşlerin varsa. Keşkeler olur değil mi? Ya tanımadığın abin asker ve tanımadığın gerçek baban da askerse. Çok gururlu değil mi? Ya bi...