1. bölüm

355 16 5
                                    

Gözlerimi açtığımda saate bakmıştım. Alarm çalmadan uyanmak pek alışık olduğum bir durum olmasada yataktan kalkıp esnemiştim. Bu günümün güzel geçmesini istiyorum çünkü bugün yeni bi okula başlicam. İsmi deniz Koleji . Banyoya gidip rutin islerimi hallettim. Dolabımın karşısına gectigimde bir süre bakındım. Sonra kararımı Opak siyah kilotlu çorap üstüne yırtık kısa kotşort giydim.

Üstüme beyaz salak üstünde yazı olan tişört ve Kareli kırmızı beyaz mavi renklerden oluşan gömlek tarzı ceketimi giydim. Kollarını biraz Kıvırdım ( multimedyada var) giydim . Ha bu arada size söylemeyi unuttum , ben bi kaykayciyim. Yani resmi değil ama yinede güzel kayiyorum. Ha asıl ve en önemli konuya gelelim . Nemi , size ismimi söylemeyi unuttum .ismim Defne Defne demir .annem ben dogdugumda ölmüş, babamsa dogdugumdan beri toplasan bir hafta konuşmamışızdır.

Bide abim var. İsmi ege . Benimle aynı okulda . Ama o önceden beri aynı okuldaydi. Ama en önemlisi beril abla . Siz şimdi o kim diye sorarsanız beril abla ben dogdugumdan beri bizimle . Aslında yardımcımız ama ben onu ablam gibi görüyorum.

Neyse daha fazla oyalanmadan kaykayimi ve çantami alıp aşağı indim . Mutfağa girdigimde abim mısır gevreği yiyodu. Bende dolaptan mısır gevregini çıkarıp tabağa koydum ve yemeye başladım .yemeyi biraktigimda ayağa kalkıp salona gittim . Ordan çantami alıp abime seslendim " tıkınman bittiyse çıkalım " " evet bitti " dedi bende beyaz converselerimi giyip egeyi beklemeye başladım. Ege'de geldiğinde karşıdaki arabaya ulastigimda ki bana göre yıllar geçmişti koltuğa güzelce yayıldım. Ege'de bindiginde gitmeye başladık .

Yolda giderken kısa bi sessizlik oldu sonra ege daldı ( arkadaşlar köyü renk yazılan Defne diğeri ege ) " Defne " "efendim " " bi süre kardes olduğumuzu kimse bilmesi " dedi. Bu benim işime gelirdi sonuçta ege o kadar tipi biri değil " tamam "dedim araba durduğunda geldiğimizi anlayip arabadan indim . Ege'de indiğinde okula doğru yürümeye başladık . Sonra ege kolunu omzuma koydu . Bahçedeki çoğu kişi bize başladı . " Hayrola bu ne el "dedim elini göstererek

" sonuçta çok çirkin değilsin yani bana çekmişsin " dedi

Omzuna vurdum ve "demek o kadar çirkin değilim " dedim o sırada bi tane çocukla göz göze geldik . Çok yakışıklı biri ama fazla siyah . Gözlerinin derinliklerine baktığım zaman dışardan göründüğü gibi siyah biri değil , çok nazik birinin olduğunu farkettim
Ege'nin beni durtmesiyle kendime geldim

"Müdürün odası nerde " diye sordum

" en üst katta "

" tamam hadi by" dedim ve yukarı çıkmaya başladım . Müdürün odasına geldigimde kapıyı çaldım . " gir " sesini duyduğumda içeri girdim . Müdür orta yaşlarda takım elbisesi giyen ve disiplinli gözüken biriydi

Buyrun

Merhaba ben yeni geldim ismim Defne demir.

Ege demir ile bi alakan varmı .

Her ne kadar evet o benim abim demek gelsede demedim

Hayır yok

Peki geç otur
Dedi bende ikiletmeden oturdum . Sonra mudur söze başladı

Okulumuzun bi kıyafeti yok , ama bu değil ki istediğin gibi hayeket edebilesin, okulumuzun bazı kuralları var , bunları zamanla ogreniceksin sınıfı 10 b yani bi alt katta . Şimdi cekilebilirsin. Dedi bende hiç bir şey demeden çıktım ve sınıfımi aramaya başladım . Çok geçmeden buldum . Kapıyı çalıp içeri girdim .

Öğretmen " buyrun " dedi. Bende " ben bu okula yeni geldim . Sınıfımın burası olduğunu söylediler.

" peki boş bi yere geç "
Bi süre bakindiktan sonra bi kızın yanına oturdum ve dersi dinlemeye başladım . Bi süre sonra kız " Merhaba ben Sevim " dedi . " bende Defne memnun oldum ve cok sıkıldım "
" aynen bende çok sıkıldım . " biraz böyle konuştuktan sonra sınıfa sabahki gördüğüm çocuk girdi . Öğretmen " geçkaldin " dedi ama , çocuk hiç bi şey demeden yerine geçti . Bende biraz bilgi edinmek için " bu çocuk kim " diye sordum sevimde " bu çınar . Okulun en popüler çocuğu . O ve çetesi . " cetesimi "
" evet çetesi , cetedeki en sözü geçer kişi ege . "

" ege demirmi "
" evet de sen nerden biliyosun"

Doğru ben nerden biliyorum .

" okulda gelirken görmüştüm "

" anladım . Ama seni uyarıyım onlara dikkat et çünkü onlar okula yeni gelenleri her zaman altına alırlar , sen sakin kanma "
Dedi . Demek Ege'de ceteden. Ve Ege de aynı şeyleri yapıyor.

O sırada zil çaldı bende sevimli birlikte kantine indim . Ve tam o sırada yanıma para almadığımı gördüm bende egeye mesaj attım

Kime : ege :(:(
Nerdesin

Neredeyse 19 saniye sonra mesaj geldi

Gönderen : ege :(:(

Kantindeyim ne oldu ?

Kime : ege (:(:
Paramı unutmuşum evde bana para ver .

Gönderen : kapıya gel

tamam . Tabikide bunu yazmadım . Boşuna sms mi harcayamam. Kapının oraya geldim . Ege'de bir iki dakika sonra geli . Ve kimsenin görmemesine dikkat ederek parayı verdi . Tabi o sırada yanıma Sevim geldi . Bende bi şey belli etmemek için egeye " benden uzak dur " dedim. Oda " burada bitmedi deyip gitti.

Kıl payı kurtulduk. .

Sevim : sana bisey yaptımı
Ben : Hayır bi şey yapmadı hadi gel gidelim dedim ve kantine gittim ve kendime Double ice tea şeftali kayısı aldım ve içmeye başladım .

Sevim : ben bi lavaboya gidicem. Dedi bende tamam dedim ve bahçeye doğru yürümeye başladım . Bahçede biraz hava aldıktan sonra bi ses geldi bende oraya döndüm ve ......

arkadaşlar umarım beğenirsiniz bu benim ilk Hikayem değil ama ilk defa böyle bi kitap yazıyorum . Yani eğer bi yanlışım olursa söyleyin.

Yorum ve vote bekliyorum . Hepinizi çok seviyorum .

ÇeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin