🎸

19 4 2
                                    

"Felix-ah yerinde dur oğlum."

Arabayı park etti ve arkasını döndü.

"BABA BALONCU!"

"Pekii ama bi şartım var."

Felix meraklı gözlerle babasına bakarken tek kaşını 'söyle' der gibi kaldırdı.

"Bu sefer Changbin abini dövmeyeceksin. Bende sana balon alacağım."

"Peki baba ama changbin rap yaparken tükürük saçıyor! Iy.. Kusucam. Jeongin ona nasıl katlanıyor!?" diyip gülmeye başlayınca Minho da gülmeye başladı.

"Cidden öyle, ama o senin büyüğün. Ne yapıyorduk biz?"

"Ha.. Saygılı davranıyorduk!"

Minho araba kapısını açıp dışarı çıktı ve Felix'in oturduğu kapıyı açtı.

"Emniyet kemerini açalımm~ evet, Hadi in felix."

"Peki baba- OHA BABA!"

Arabayı kitleyip felix'e döndü.

"Ne oldu balım?"

"BABA PEPEE'Lİ BALONLAR!" diyip baloncu'nun yanına koştu.

"FELİX BEKLE!"

"BALONCU ABİ!"

Baloncu aşağıya bakıp çocuğa selam verdi.

"Selam minik, balon mu istiyorsun?"

"EVET BALON İSTİYORUM VE PEPEE'Lİ İSTİYORUM!"

"Hmm, tek misin? Paran varmı?"
Balonu uzatırken konuştu.

"Babamın şirketi var canım benim o parasını ödeyecek."

"Hmm" gülme krizine girmesine şu kadar kalmıştı. Çocuğun çok sevimli olduğunu düşündü.

"Felix bir daha elimi bırakıp koşamamalısın! Ya araba geçseydi.. Off.."

Felix baloncuyu göstererek gülümsedi. "Baba, bu şirin adamdan balon alalım. Tıpkı bir sincaba benziyor!"

Baloncu gülerek çocuğun saçını okşadı.

"Peki.. Bekle-"

Al işte. Cüzdanını evde unutmuştu, ne diyecekti şimdi çocuğa.

"Şey.."

"Babaa lütfen lütfen!"

"Ben, ah.. Cüzdanımı almamışım, uh.. Ama şirkette changbin abin sana para verir! Çıkışta alırsınız tamam mı?"

Felix baloncuya baktı "saat 19 da burada mısınız bay sincap.?"

Baloncu yüzünü düşürdü ve hayır anlamında kafa salladı.

"Off baba.. Neyse hadi gidelim" kollarını birleştirip yürümeye başladı.

"Bekle bekle! Gel bi buraya"

Felix kendisine seslenen baloncuya baktı ve ona doğru yürüdü. Baloncu yanağından makas aldı.

"Al balonun. Senden para istemiyorum. Çok şirinsin"

"Cidden mi!"

"Evett, hatta al bakalım" diyip cebindeki minik çikolatayı çocuğun eline verdi.

"Woaahh! Sen çok iyi bir baloncusun!" diyip baloncuya sarıldı ve yanağını öptü.

Minho gerçekten şaşırmıştı, Felix asla kimseyi öpmezdi. Minho hariç. Ama bu hallerinin çok şirin olduğunu düşünüp bir fotoğraf çekti.

"Gerçekten teşekkür ederim.. Beni tüm gün trip atarak saçımı çekecek olan bir yaramazdan kurtardınız" diyerek yüzüne samimi ve tatlı bir gülüş ekledi.

"Ah, sorun değil küçük çocukları sevindirmeyi severim." tüm dişlerini göstererek en tatlı gülüşünü karşısındaki adama gösterdi.

"Hadi bakalım Felix, geç kalmayalım.. iyi günler!" dedi baloncuya ek sallarken Minho.

"İyi günler...?"

"Minho."

"İyi günler Minho!"

"İyi günler sincap çocuk."

AYAYAY İLK BÖLÜM AMA OKUNACAĞINI SANMIYORUMMM🌙

373 KELİME ÇOK BİLE PHAMSELDNF🎀

Görüşürüzz🐢





Balon - Minsung (sanırım fic silinecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin