TANIŞMA

55 0 0
                                    

BÖLÜM 2

Özgür annesini yollattıktan bir kaç gün sonra alışmıştı zenginliğe her gece diskolara gider, Antalya sahillerinde geceleri arkadaşlarıyla takılırdi onu tanımayan dışardan gören biri "zengin piç" diye düşünebilirdi. Düşünmeleride normaldi. Özgür bile nasıl değiştiğini anlayamamıştı. Para denilen şey bu kadar çabuk nasıl değiştirirdi birini. Daha dün yırtık ayakkabıyla okula giden, sofrada küflü ekmek yiyen adam. Şimdi en pahalı elbiseler, aykabılar ile her gece barlarda içkiler içen, eskiden ismini bile duymadığı yiyecekleri yiyen, her sabah bir kızla uyanan adam olmuştu tabi böyle birine adam diyeni şimdiye kadar görmedim. Annesi oğlu okusun diye, özgür'ün geleceği için uğraşan kadın sivas'ta tek başına küflü ekmekleri yerken özgür Antalya'da eğleniyordu böyle birine kim adam diyebilirdi. Annesi gitmeden ne demişti baban gibi olma o naptı daha bir kaç günden sonra babasını bile geçmişti annesi onu böyle görse ne yapardı kim bilir. Özgür spor salonundan çıkıp sahile indi. Bir tarafta sahilde güneşlenmek için kuma uzanmış insanlar bir tarafta denize girenler çarpıyordu göze. Özgür, terden ıslanmış tshirtünü çıkarıp bir şezlonga koydu ve denize girdi. Denizde bir kac dakika yüzdükten sonra denizden çıktı ve az önce bırakmış olduğu tshirtünün olduğu şezlonga uzandı. Bir yandan güneşlenir bir yandan da yanındaki şezlongta uzanan kızı tavlamaya çalışıyordu. Kıza içeçek almak için kumsalda buluna büfeye gitti. İki kokteyli alıp geldiğinde şezlongunda sarışın, beyaz tenli, kırmızı bikinili bir kız uzanmış kitap okuyordu. Özgür elindeki kokteyi kenara bıraktı. Şezlongunda kitap okuyon kıza o şezlongun kendisinin olduğunu içeçek almaya gittiğini geldiğinde onu gördüğünü ve kalkması gerektiğini söyledi. Kız ihtiraz etmedi "tamam" deyip kalktı. Kız başka bir şezlinga uzandı. Özgür kokteylileri alıp birini tavlamaya çalıştığı kıza verdi. İşte tam bu sırada denizden bir adam Özgür'e doğru gelip sen benim kardeşime nasıl yavşarsın diyip Özgür'ü yakasından tuttu tam yumruk atacağında Özgür ellerinden kurtuldu ve koşmaya başdı arkasından bu adamda koşdu bir kac adım sonra bıraktı koşmayı. Özgür peşinden gelip gelmediklerine bakmak için kafasını çevirdiğinde kimsenin gelmediğini gördü tam önüne döneceğinde bir an ayağa takıldı ve şezlongta kitap okuyan kızın üstüne düşüverdi. Kız "naptığını sanıyorsun sen ya şezlong benim dedin bıraktım buraya geldim şimdide buraya mı göz koydun. Göz koymakla kalmadın birde taciz ediyorsun üstüme düşmeler filan sapık mısın sen" diyerek kalktı Özgür'ün cevap vermesini beklemeden suratının ortasına tokat attı ve oteline doğru yürümeye başladı. Özgür hic bir şey demeden kalktı ve villasına gitti.

YAZ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin