Κεφάλαιο 21

130 4 0
                                    

Εύας POV

-Πλησιάζει η τελευταία εβδομάδα και μετά κλείνουμε για Πάσχα. Τι σκέφτεσαι να κάνεις?  Με ρωτάει η Μάγδα και μπαίνουμε μέσα σε μια πιτσαρία.

-Ιδέα δεν έχω... Κάτσε να πηγαίνουν όλα καλά μέχρι τότε και βλέπουμε!

Καθόμαστε σε ένα τραπέζι και παραγγέλνουμε μια μαργαρίτα.

-Πάντως...  Συνεχίζω
-Ίσως να της μιλούσα...

-Τι εννοείς?!  Έμεινε

-Εννοώ να της μιλούσα για τα συναισθήματα μου. Μετά το Πάσχα κλείνουμε για εξετάσεις, Μάγδα.Μπορεί να μην είναι σε αυτό το σχολείο του χρόνου.. Άσε που όλο αυτό το παιχνίδι με τα μάτια και τα αγγίγματα θα καταντάει κουραστικό από ένα σημείο και μετά.

-Συμφωνώ και είμαι μαζί σου.

-Αλλά?

-Αλλά θέλω να προσέχεις γιατί αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνο και για τις δυο σας.

-Σίγουρα.. Πότε πιστεύεις πρέπει να το κάνω?

-Θα σου πρότεινα τη τελευταία μέρα πριν το Πάσχα, για να την αφήσεις σκεφτεί και να δεις και την αντίδραση της.

-Καλά λες...

Έρχεται η πίτσα και βάζω 2 κομμάτια στο πιάτο μου

-Δεν θα φας άλλα?!  Με ρωτάει τρομαγμένη

-Τι λες ρε θα φάω και πιο μετά!!  Της απαντάω και γελάω.

Μας είχε πιάσει και τις δύο νευρικό.

-Ρε συ δε μου λες..  Λέει η Μάγδα μέσα από τα γέλια της

-Ναι...

-Με την Αθηνά τι θα κάνεις??

-Αχ το είχα ξεχάσει τελείως... Ξέρω γω? Θα κοιτάξω να μπω προς το παρόν σε καμιά παρέα ή να "φτιάξω" μία και βλέπουμε!! Όσο περνάει ο καιρός και βρίσκομαι με τις δικές της φίλες νιώθω να μου φέρεται σαν να γίνομαι βάρος. Ίσως όντως να γίνομαι..

...


Την τελευταία μέρα

Η πρινσέσσα έχει εφημερία και εγώ παίζω βόλλευ με κάτι παιδιά, στη πίσω αυλή.

Είχε έρθει και αυτή και με έβλεπε που έπαιζα.

Τη χαιρέτησα και μου χαμογέλασε.

Γενικά όλα πηγαίνουν καλά. Δεν γίνεται κάτι το ιδιαίτερο. Δεν έτυχε κιόλαας!

-Το ακούσατε ότι μετά το Πάσχα θα έχουμε και δύο εκδρομές?  Λέει μια κοπέλα που έπαιζε μαζί μας 

PRINCIPESSADonde viven las historias. Descúbrelo ahora