Είμαι ευτυχισμένη

29 8 15
                                    

ΚΕΦΆΛΑΙΟ 6ο
Παρτ 3ο

Αλέξης: Δεν το πιστεύω. Θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια.
Ίριδα: Αλέξη ηρέμησε θα βρούμε μια άκρη.
Αλέξης: Καμία άκρη Ίριδα του αξίζει να πάθει ότι έκανε.
Άγγελε: Αλέξη ξέρω ότι σου είναι δύσκολο αλλά πρέπει να ηρεμήσεις και να τα αφήσεις όλα πάνω μου, πρέπει να γίνουν όλα νόμιμα αλλιώς θα βρούμε μπελά.
Αλέξης: Θέλω να τον δω να σαπίζει στην φυλακή κατάλαβες;
Άγγελος: Με τα στοιχεία που έχουμε δεν θα βγει ούτε σε δύο ζωές.
Η επόμενη μέρα ήταν και η πιο κρίσιμη, σήμερα είναι η μέρα όπου θα αποκαλυφθούν τα πάντα. Ο Αλέξης είναι από νωρίς στο γραφείο και περιμένει τον Άγγελο και την ομάδα του να πάνε. Μετά από κάποιες ώρες χτυπαέι το τηλέφωνο μου ήταν ο Αλέξης.
Αλέξης: Όλα τελείωσαν Ίριδα, τον πήραν
Ίριδα: Έρχομαι από εκεί.
Αλέξης: Όχι μην έρθεις πάω στο τμήμα θέλω να τον δω μια τελευταία φορά, θέλω να τον δω πίσω από τα κάγκελα.

88

Ίριδα: Εντάξει έρχομαι στο τμήμα.
Είπα και του έκλεισα το τηλέφωνο πριν προλάβει να μου αρνηθεί, θέλω να πάω να μάθω για πιο λόγο τα έκανε όλα αυτά, να μάθω για πιο λόγο στέρησε από ένα μικρό παιδί την μάνα και την αδερφή του, να μάθω για πιο λόγο στέρησε από εμένα δύο γυναίκες που ήταν πολύ σημαντικές για την ζωή μου. Ετοιμάστηκα γρήγορα, γρήγορα και έφυγα αμέσως για το τμήμα, όταν έφτασα βρήκα τον Αλέξη και μπήκαμε μαζί μέσα εκεί μας περίμενε ο Άγγελος.
Άγελος: Κανονικά δεν μπορώ να σας αφήσω να του μιλήσετε αλλά θα κάνω τα στραβά μάτια γιατί ξέρω πόσο ανάγκη το έχετε και οι δύο.
Ίριδα: Σε ευχαριστούμε Άγγελε πραγματικά για όλα όσα έκανες για μας.
Του είπα και εννοούσα κάθε λέξη που έλεγα. Ο Άγγελος μας οδήγησε στα κρατητήρια, μόλις φτάσαμε ο Αλέξης έπιασε το χέρι μου και πήγαμε μπροστά, φτάσαμε στο κελί όπου βρισκόταν ο Παύλος και εκείνος μόλις μας είδε σηκώθηκε αμέσως από το κρεβάτι όπου καθόταν πλησίασε τα κάγκελα και είπε.

89

Παύλος: Αλέξη δεν είναι αλήθεια τίποτα από όλα αυτά.
Ο Αλέξης τον κοίταξε αηδιασμένος στα μάτια και του είπε.
Αλέξης: Γιατί; Γιατί τα έκανες όλα αυτά;
Παύλος: Δεν έκανα τίποτα Αλέξη μ΄ ακούς, δεν έκανα τίποτα.
Ο Αλέξης εκείνη την ώρα νευρίασε πάρα πολύ, του έσφιξα το χέρι και του είπα στο αυτί.
Ίριδα: Κράτα την ψυχραιμία σου σε παρακαλώ τώρα τελείωσαν όλα.
Αλέξης: Δεν μπορείς για μια φορά να είσαι ειλικρινείς; Για μια φορά στην ζωή σου πες επιτέλους την αλήθεια.
Του είπε αρκετά έντονα, ο Παύλος κοίταξε τον Άγγελο και του είπε.
Παύλος: Πάρε την Ίριδα και φύγετε θέλω να μιλήσω με τον ανηψιό μου.
Αλέξης: Η Ίριδα θα μείνει μαζί μου, είναι η γυναίκα μου και δεν θα πάει πουθενά.
Ο Άγγελος μας κοίταξε και είπε.
Άγγελος: Θα φύγω για 5 λεπτά μόνο 5 όμως.
Αλέξης: Εντάξει σε ευχαριστώ για όλα Άγγελε.

Το μονοπάτι της σιωπηςNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ