Bir anda sönen ışıklarla beraber herkes sıraların altına saklanmıştı. Artık biliyorlardı ki, savaş başlamıştı."Amına koyduğumun Kaiser'i az geri git."
diye fısıldadı İsagi.
"Ness'in beni sikmesindense sana dayamayı tercih ederim..."
dedi Kaiser aynı ses tonuyla.
"Bu Ness'in amacı ne amınakoyim!"
diye mızmızlandı Kurona.
"Chigiri elleme alttan alttan."
dedi Kunigami dişlerini sıkarak. Bu savaşı Ness başlatmıştı. Birilerinin devam ettirmesi şarttı.
"Beyler ayıptır sorması Yukkey'e noldu?"
dedi Hiori. Otoya ve Karasu aynı anda birbirlerine döndüler. İkisi de sadece göz kırpmaktan başka bir tepki vermiyordu. Sonra ikisi bir anda sarılıp ağlamaya başladılar.
"Ağlayacak zamanı mı buldunuz piç kuruları?"
diye sordu Aiku. İkisi aynı anda ağlamayı kesip Aiku'ya orta parmaklarını gösterdiler. Zaten tutanak yemesine sinirlenmiş olan Aiku sıranın altından çıkıp Otoya ve Karasu'nun olduğu yöne yöneldi.
Sonra bir anda yok oldu.
Gerçekten.
Adam yok oldu.
Herkes nefesini tutarken adım sesleri yaklaşıyordu.
"İkisi gitti diğerleri kaldı."
Ness içeride dolaşırken herkes gergindi. Özellikle de Kaiser. Ness sınıfın ortasında durduğunda Gagamaru sıranın altından çıktı.
"Ya Ness ne biçim bir manyaksın amınakoyim sıranın altındayız falan hani onu da mı görmüyorsun."
Ness yanına doğru ilerlediğinde yanındaki İgaguri, Gagamaru'yu dışarı tekmeledi.
Ness Gagamaru'nun kulağından tutup sınıftan dışarı sürüklerken kocaman bir gülümsemeyle sınıfa baktı.
"Bir gün hepiniz asıl başkanın ben olduğumu kabul edeceksiniz. Benimle beraber Kaiserizim'i savunacak ve Kaiser'e kul olacaksınız."
Herkes "Ne diyor bu değişik?" diye düşünürken Ness, Gagamaru ile dışarı çıktı.
Kurbanlarını sakladığı bir oda olmalıydı. Bachira hızla ayağa kalkıp kapıyı kilitledi.
"Toplanın şöyle ortaya bir plan yapalım."
Herkes yavaşça sıranın altından çıkarken tedirginlerdi. Aiku nasıl kaybolmuştu ortadan bir anda? Gagamaru ve Yukimiya'ya ne olacaktı?
"Beyler bence bu bireysel bir oyun. Herkes kendi götünü kollasın. 50 kişi gezersek Ness bizi almanya bayrağına işler."
dedi Rin.
"Telefonlar da çekmiyor amk bence düzgün bir plan yapalım sonra ayrılalım. Bu Ness bizi sikmeden biz onu sikelim."
diye önerdi Kunigami.
Sonra ortamda bir sessizlik oldu.
"Ee hani plan amınakoyim?"
dedi İsagi. Nanase kafasına indirdiğinde acıyla kafasını tuttu.
"Okulun farklı bölümlerine ikişerli dağılın. Ness birinizi yakalarsa diğerini götüremez bu sayede bize haber verebilirsiniz. Bir şekilde Ness'i durdurmamız lazım."
dedi ve sonra Kaiser'e döndü.
"Son çare seni kurban vereceğiz."
Kaiser ellerini hayır anlamında sallarken bir anda kendini havada buldu. Barou onu omzuna atmıştı.