"Two for the show"
Alissa partiden bir hafta sonra Steve'in evine yatıya kalmaya gitti.
Partiden dönerken steve kıza hislerini açıklamış ve ikili çıkmaya başlamıştı.
Kız arabadan inerken gülümseyerek apartman dairesine baktı. Çantasını eline aldı ve kapıya yürüdü.
Açık olan kapıyı itti ve merdivenlerden çıkmaya başladı. Bugüne özel izin almıştı.
Steve kapıda kızı bekliyordu. Sevgilisini görünce onu kendine çekti ve dudaklarına yapıştı.
Alissa gülerek ona karşılık verdi. Steve kızdan ayrıldıktan sonra taktığı çantaya baktı.
"Bu çantaya ne doldurdun böyle" Alissa tatlı tatlı gülümsedi.
"Kıyafetlerim ve makyaj malzemem var" steve göz devirdi ve çantayı kızın omzundan aldı.
"Seni ilk defa böyle görüyorum" steve kaşlarını çattı ve üstüne baktı.
"Nasıl, kötü mü görünüyorum?" Alissa başını iki yana salladı.
"Hayır spor ve seksi" steve gülerek mutfağa girdi.
Alissa onun arkasından küçük mutfağa girdi. Buz dolabının üstünde bir sürü fotoğraf vardı. Gülümseyerek fotoğraflara yaklaştı.
Doğum gününe gittiği kız ve steve, Natasha ve steve, siyah uzun saçlı bir adam ve steve...
Hepsine bakarken bir tanesinde duraksadı. Tony ve Steve sarılmış kahkaha atarken bir fotoğraftı bu. Steve arkadan kıza sarıldı.
"Tony benim çok yakın arkadaşım en sevdiğim olabilir" Alissa biraz tedirgin oldu.
Ama hiç bir şey belli etmeden gülümseyerek sevgilisine baktı.
"Ama ona söyleme" steve kızın yanağına bir öpücük bıraktı.
"Yoksa o egosu yine göğe çıkar" Alissa güldü.
"Fotoğraf çekmeyi seviyor musun?" Alissa adama arkasını döndü ve mutfak tezgahına oturdu.
"Seviyorum" Alissa başını salladı ve içeriden telefonunu alıp geldi.
"Napıyorsun?" Steve'in kafası karışmış görünüyordu.
Alissa gülümsedi ve sevgilisine yaklaştı.
"Fotoğraf çekilelim" steve başını salladı.
Alissa adama iyice sokuldu ve yanağına dudağını dokundurarak bir fotoğraf çekti.
"Bunu bana çıkarıp getir seninkini baş köşeye asacağım" Alissa güldü.
"Tamam cap!" steve kaşlarını çattı ama kıza gülümseyerek baktı.
Alissa normalde çok gülmemesine rağmen Steve'in yanında gülüyordu. Ne zaman onun yanında olsa kendini rahat hissediyordu.
Sanki bütün dünyası oymuş gibi.
Bu düşüncelerle ona bakarken Steve'in telefonu çaldı.Tuşlu telefon ile uğraşırken Alissa kendi telefonuna gelen mesajlara cevap yazıyordu.
Natasha:
O kolyenin ne olduğunu ve kimin olduğunu biliyorum. Bana ve steve'e bir açıklama borçlusun.
Sana kendim aldım dedim. Çok kurcalama Natalie
En başından beri bazı şeyler hakkında arkadaşından şüpheleniyordu. Ama dile getirmiyordu. Şimdi ise her şey gayet açıktı.
Natasha steve'den hoşlanıyordu. Bu yüzden ona kız bulmaya çalıştı çünkü onu unutmak istedi. Ama unutamadı.
Şimdi ise Alissa'yı ifşalamak için uğraşıyordu. Alissa elinde tuttuğu telefon ile öylece kalakaldı.
Güvendiği ilişkisini anlattığı arkadaşı bu muydu?
Başını kaldırdığı an göz göze geldiği kişi ile duraksadı.
Backstabber Natasha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers
FanficTony ve Steve bir kız için kendilerinden ödün verseydi ne olurdu? #1 Iron Man #1 avengers #1 steve rogers