-Medyadaki resmi ben çizdim. Nasıl olmuş canlarım:) {Bence pek olmadı gibi}
1 Gün Sonra
Jimin'den
1 gün geçmişti ama Rose daha uyanmamıştı. Bugün doktorumu çağırdım ve Rose'yi kontrol etti.
"Rose Hanım çok kan kaybettiği için uyanmamış. Acilen ****** kana ihtiyacımız var. Yoksa ölme ihtimali çok yüksek."
"Tamam ben verebilirim. Benim kanımla aynı." Onu düşündüğüm için kan vermiyordum sadece ona daha fazla işkence çektirmek istiyordum.
Doktor benim kanımı alıp Rose'ye verdi.
"İki saat içinde uyanmazsa bana haber verirsiniz. Görüşmek üzere."
"Görüşürüz." Doktorum gidince Rose'nin yanına oturdum.
"Daha çok acı çekeceksin Rose. Babamın intikamını sizden çok kötü alacağım."
2 Saat Sonra
Rose yavaşça gözlerini açmaya başlamıştı.
Rose'den
Gözümü yavaşça açtım. Yüzüm, sırtım, karnımda hem yara olmuştu hem de morarmıştı. Jimin psikopatı yanımda duruyordu. Bana yaklaşmaya başlayınca.
"Uzak dur benden!"
"Sonunda uyandın. Az vurmama bayılacaksan daha çok acıtan işkencelerime karşı öleceksin herhalde." Diyerek kahkaha atmaya başlamıştı. Ben ise ona korku ve iğrenircesine bakıyordum.
"Babamın yaptığı şey yüzünden bana niye bunu yapıyorsun? Ben hiç bir şey yapmadım ki."
"Babanı bulamadığımız için hem seni öldürürsem baban daha çok acı çeker."
-Bugün 11 Ağustos yani benim doğum günüm, çok mutluyum.💖
-Evet canlarım yeni bölümü attım nasıl olmuş?
-Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum:)
-Sınır yok.