Selam ben maria. Biz aile de 3 kişiyiz ben annem babam ve daha anesini babasini yeni vefat etmiş kuzenim artiq bizimle yaşıycak.yani maya. Kuzenim annesi babasi trafik kazasında vefat etdi.bu dönem onun için çok kötu idi.artik bu olay in uzerinden 1 yil geçdi.
Bir sabah annem babam yanıma gelib biz iş seyahetine gidiyoruz. Maya ve sen evde bi süre yanlız kalicagsiniz. Artık annem ve babam evden gitdiler. Annem lerin gidişinin üzerinden 3 gün geçdi.Bir akşam maya ve ben komedi filimi izliyorduk aniden annemden mesaj geldi .mesajda bunlar yazıyordu
-kızım evdemisiniz
Bende cevabında .
Evet evdeyiz dedim.
- kızım hemen evden uzaklaşmaniz gerekiyor
-peki neden anne
-kızım soru sorma sonra anlatırım hemen valizinizi toparlayın ve evde çıkıp hava limanına gidin ve bizim yanımıza gelin
-tamam anne
Biz şaşirmişdik ve neler oluyor bilmiyorduk ve annemin dediyi gibi yapdik ve evde çıktık. Yol çok isizdi bir taksi bile gelmiyordu .sonunda !bir taksi göründü ve bizi aldı . Biz hava limanına giderken önümüzü bi araç kesdi .taksi hemen onları atladı ve ben annem mesaj gönderdim-Anne neler oluyor biz şimdi taksideyiz ve hava limanına gidiyoruz fakat taksinin önünü bi araç kesdi .anne neler oluyor!!
Annemden mesaj geldi.-kızım iyimisiniz?o adamlar bizim düşmanımız ve biz onlara karşı borçlandık. Amma korkmayın biz onların parasını 3 gün içinde teslim edicez .nasıl bir tür insanlardı? ??
-biz iyiyiz. Amma çok korktuk anne .adamlar siyah takım elbiseli ve elerinde silah vardı
-tamam kızım korkmayın. Peki kaç kişiydiler
-3 kişi
-tamam kızım ben artık sana bi süre yazamiyicam. Ve bize güvenin sizi kurtaricaz merak etmeyin
- tamam annecim
Biz artık hava limanına geldik .gidip danışmadan bilerimizi aldık uçağı kalkmasın 1 saat var .Biz bekleme yerinde bekliyorduk .aniden kuzenim maya beni dürtü. Bana alçak sesle onlar burda dedi ilk başda anlamadım ve kafamı kaldırıp etrafa bakdim ve bizim önümüzü kesen adamlar burda idi .Və bizi ariyordular maya ile ben tuvalete girdik .üzerimizi deyişdirip başka kıyafetler giydik.ve tuvaletten çıktık uçağa doğru gitdik. Artık uçağa bindiğimiz için çok sevindik.ben cam tarafında oturdum ve dışarıya bakdim uçağ daha kalkmamışdi aniden gözüme bir şey takıldı AMAN ALLAHIM diye mırıldandı maya ne oldu diye bana sordu ben onların burda olduğunu ve uçağa bindiklerini söyledim. İkimizde çok karktuk. Ve napicamizi bilmiyorduk. Uçak kalkdi ben anneme mesaj atmaya karar verdim
-Anne! O adamlarda bizle uçağa bindiler napicaz. Ve onlar bizi niye kaçırmak isdiyolar
-aman allahım. Kızım onlara yüzünüzü göstermeyin. Onları amacı sizi kaçırıp öldürmek . Bunu soylemeyecekdim ama ola ciddiyetini
anlayın! !!- nee!!! Nasıl bir oyunun içindeyiz offf
-kızım sana yemin ederim sizi kurtaricaz
- Anne !! Şarzim bitiyor
- bana mutlaka haber ver
Allah kahretsin Şarzim bitdi. O an annemin yazdıkları mesajlar gözümün önüne geliyor. Ve çok korkuyordum. Uçak 2 saat sonra yere inecekdi. Ve bu süre o adamlarla karşılaşmamak isdemiyordum. Bunları düşünerek uykuya daldım . O da ne!! Bir silah sesi geldi hemen uyandım her kes kaçişiyordu .yanıma bakdimda maya yanımda yokdu. Telaşlandim ve aya kalkdim. Maya orda adamlar onu esir aldılar .AMAN ALLAHIM napicakdim bilmiyorum hemen .herkez telaş içindeydi. Uçak da o tarafa bu tarafa koşuyorlardi. Adamların gözleri dönmüşdü. Asıl mesele mayayı onların elinde nasıl kurtaricam diye düşünüyordum. Pilot anos yapdi uçağımız kaçırılıyor en yakı hava limanında incez dedi .herkesin sesi bir birine karıştı herkes bariyodu. Ben hemen bi pilan yapıb mayayı kurtarmaliyim ben yere çökdüm çünkü diyer adam beni arıyordu ben çantamı karıştırdım ve bi parfüm elime geçdi aniden başımın üzerinde birisi durduğunu fark ettim kafamı kaldırdım. Ve o adam beni bulmuştu men hemen elimdeki parfümü onunu gözüne sıktım bu bana zaman kazandırdı. Ben hemen kaçtım ve tuvalete saklandım kapıyı kilitledim sesler geliyordu silh sesi. biri vuruldu .ben elimle azimi kapadım .ayak sesleri geliyordu .aniden biri kapıya tekme atdı. Ard ard kapıyı tekmeledi ve sonunda kapıyı kırdı. Ben kolumdan tutdu ve başima silah dayadi benide mayanın yanına götürdü .Her taraf kandı .aniden adamlardan biri diyerine ilk hangisini öldürelim dedi adam sırıtarak .BUU yani maya maya ve ben çok korkduk ve maya yalvarmaya başladı . Nolur beni öldürmeyin.adamlar siritiyordular. aniden mayayı vurdular ben HAYIRRRR diye bağırdım...
Ohh hepsi rüyamış uyandığımda maya ve hostes başımı üzerinde dikilib bana kakiyordular maya iyimisi diye bana sordu ben evet iyiyim sadece kabus gördüm. Ben hostesden inmemize kaç daka kaldı diye sordum cevabında 15 dedi .Artık uçak indi herkes indi en son biz indik ki o adamlar gitsin diye .uçak dan dışarı çıktık derin bi nefes aldık .telefonumun şarjı bidiği için annemlere haber veremedim. ama annemleri kaldığı yerin adresini bildiyim içim sıkıntı olmadı .Biz valizimizi almak için bekliyorduk valizimizi aldık ve taksi bekledik . O anda arkamızdan koşturan adamları fark etdik biz hemen bir taksi bulduk ona bindi ve hemen ordan uzaklaştık. Aniden korna sesi geldi ve önümüze bir araç atladı ve önümüzü kesdi .taksiye yakinlaşdi ve taksiciye silh açdı .maya ile ben çilik çiliğa bağırdık bizi arabadan indirdiler ve bir başka arabaya bindirdiler. Bizim elimizi , kolumuzu ve ağzımı bağladilar. Bizi bir harabeye getirdiler orda bizi sandalye bağladilar .bizi video aldılar . Ve siritiyordular. Biz odaya kapattılar ben artık dengemi kaybediyorum. Tahminen 2 saat dır biz o odadaydik. Sesler geldi adamlar bizim elimizi açdılar. Bizi serbest bıraktılar annem ve babam bizi almaya geldiler...Sonra eve gitdik 1 ay sonra evimize hagiz ve polis geldi annem ve babamı polisler aldılar .annem ve babamı tutukladılar. Sebebini sorarsanız annem ve babam hem krediyi ödeyemediğini hemde tarih kaçakçılığıni ida ediyorlar . Annem ve babam 15 yıl hapis cezası aldılar. ...
Bu olaydan 2 yıl geçdi hala olayın şokundaydim ve annem ve babamı hapisden çıkması için elimden geleninin yapcama dai SÖZ VERİYORUM. ...
YAZAR:
Kemale Hakverdiyeva