Multimedya da Eylül (ben) var.
Bugün okulun son günü ve karneleri aldigimiz gibi asya ile tatile cikicazz çok mutluyuz okuldan ve ailemden kurtuluyorum. Okula gittiğimde Asya'yı gördüm ona sarıldım ve çok heyecanlı olduğumu söyledim karneleri almak için sınıfa girdik asya ile aynı sınıftaydık. Karnelerimizi aldığımız gibi benim arabama bindik ilk önce Asyaların evine sonra benim evime gidip bavullarımızı aldık ve yola koyulduk çok mutluydum çünkü ailemden ve baskıdan ayrıldım. Yolda giderken çok eğlenmiştik son ses müzik açmıştık, hem müzik dinleyip hem de söylüyorduk. Oraya vardığımızda hemen eşyalarımızı yerleştirdik ve ardından ikimizde güzel bir duş aldık. Eve yavaş yavaş alışıyorduk dışarıdan yemek söyledik o kadar açılmıştır ki dışarı çıkıp bahçede yemeklerin yolunu gözledik bir motor geliyordu önüne atladım ve "çok acıktım lütfen yemeği verin" dedim ve adamın elindeki poşeti çekiştirmeye başladım ben çekerken adam da çekiyordu adam birden "o sizin değil" diye bağırdı, Birden ürperdim ve duraksadım "ço-çok p-pardon"
dedim ve oradan ayrıldım hemen eve girdim yüzüm kıpkırmızı olmuştu utancımdan yerin dibine girmiştim. Biraz zaman geçtikten sonra bizim siparişlerimiz geldi yemekleri adamın elinden aldım bahçedeki masaya yiyecekleri koydum Asya ile birlikte yemeğe başladık yan tarafta oturan çocuklara baktığımda ikiside bize bakıyordu yanlarında da küçük bir çocuk vardı 9 yaşlarındaydı bana göz kırptı çok şaşırmıştım Asya'ya "yan taraftaki çocuğu görüyor musun" dedim ve bana "yan taraftaki iki taştan mı bahsediyoruz" dedi bende ona "hayır küçük olan, bana demin göz kırptı" dedim ve kahkaha atmaya başladı bende dayanamadım gülmeye başladım. Yemeklerimizi bitirdikten sonra eve girdik biraz oturduk muhabbet ettik odalarımıza gittik. Kendi kendime çok eğlendim ve bu daha ilk gün, ilk gün bu kadar eğlendiysem sonraki günler ne kadar çok eğlenirim acaba diye düşündüm.