BAB 1

37 3 1
                                    

           "Tolong lah uncle !!!!!!!Saya merayu sangat lepaskan saya,saya tidak mahu melakukan kerja terkutuk ini
tolong lepaskan saya"kata nasuha maisarah dalam keadaan menangis serta ketakutan yang menyelubing dirinya.. kepada tauke kelab malam itu.
       "
      'Tidak semudah itu sayang ...wang sudah diambil jadi tugasan sayang cuma jalankan arahan yang diberi saja"kata tauke kelab malam itu mr.kang sambil memegang tangan nasuah  "

    'Tolonglah lepaskan saya!!!"nasuah masih merayu namun kata-kata nasuah tidak dihiraukan oleh mereka disitu termasuk lah mr,kang  .Nasuha diherat dan dimasukkan disalah satu bilik dan dia dijaga oleh pengawal disitu. .

"Jaga dia i mahu menelefon tuan kim !!!Ingat!!!! jangan sampai dia lari faham dan you arif cari siew ming bagitahu handle perempuan ini
!!!!!!"arahan mr kang kepada anak buahnya disitu  dengan tegas .

     Mr,kang dan anak buahnya melangakah pergi meninggalkan dirinya  keseorangan dibilik itu,nasuha hanya melihat mereka berlalu  pergi
tanpa berkata.
      
    Tidak lama kemudian,ada seorang wanita berbangsa cina masuk kebilik nasuha sambil membawa pakaian. 
   
       "hai nasuha nama aku siew ming,tidak mengapa jangan takut aku ada bersama kau"kata siew ming menghulurkan baju
kearah nasuha,

      "tapi aku tidak mahu berada disini,aku kena tipu!!!! kena tipu!!!! tolong aku merayu lepaskan aku ..keluarkan aku dari sini!!!"nasuha menepis pakaian yang diberi oleh siew ming sambil merayu kearahnya.

        "Aku tidak boleh buat apa-apa nasuha ..aku juga cuma ikut arah..aku juga seperti kau nasuah ditipu"siew ming mendekatkan dirinya lalu memeluk nasuha..

       "siew ming sudah kah dia menukar baju , bos sudah menelefon tuan kim ...sebentar lagi dia datang"kata arif yang berada diluar bilik nasuha.

     "nasuah aku mohon kau menukar pakaian ini,tolong dengar arahan ini ..aku tidak mahu  kau jadi yang lebih teruk..aku merayu pada kau..
aku tahu kau budak yang baik nasuha tapi kau dah berada disni..tolong nasuha"kali ini siew yang merayu pada nasuha dia tahu jika sesiapa saja yang
melanggar arahanya akan kena lebih teruk..sama ada dibunuh ataupun dijual.

       Nasuha melihat kearah siew ming dia tahu gadis yang berada dihadapnya adalah seorang gadis yang baik..nasuha bangun mengambil pakaian lalu menuju ke pintu
tandas yang berada disitu..nak mahupun tidak dia terpaksa menuruti arahan yang bodoh itu..pakaian yang dipakai itu membuatkan dirinya berasa jijik
dan malu..selesai saja  memakai baju nasuha menuju keluar...siew ming yang berada disitu bangun melihat nasuha.

     "maafkan aku kawan ...aku tidak boleh menolong kau"kata siew ming memandang nasuha.

    nasuha hanya memandang siew ming dengan sebuah senyuman....siew ming melangkah kan kaki nya pergi meninggalkan nasuha keseorang
dibilik itu.

       "ya allah... maafkan aku"..tangisan didalam hati nasuha.

 
      
            

Nasuha yang berada disitu hanya menangis mengenang nasib dirinya yang malang itu,dia berasa  sangat bodoh kerana percaya akan ajakkan tunangnya itu,untuk berkerja disebuah restoran, namun disebalik itu dirinya yang dijual di pusat kelab malam terbesar dikuala lumpur."

"kenapa kau buat aku macam ini zarul !!!aku tunang kau ..kenapa aku yang menjadi mangsa ?kenapa?

"Apakah kau terdesak mahu menggunakkan duit untuk perubatan mak kau zarul?

TAKDIR MENEMUKAN KITAWhere stories live. Discover now