Hanj4368:sew ol ak mi
Linobabapiro31:ol r
Hanj4368:as kim ka c yas ### dasin
Linobabapiro31:ask im 7 yas imdayim
Hanj4368: o ha c o k iy i as kim ben de 76 yas im dayimJeongin chatteki konuşmaları görmüş ve konuşmaya başlamıştı.
"76 MÜ OHA DEDOŞ MU OLDUN SEN"
"Ne dedoşu oğlum sugar daddy işte" demişti ardından Felix.
"umarım gerçekten 7 yaşında değildir"dedi Jeongin gülerken.Ardından tekrar oyuna döndük.
Oyuna baktığımızda Linobabapiro ve benim aramda bir çocuk vardı. karakterinin boyunu kısaltmıştı, büyük ihtimalle babam olur musunuz dicekti.
hwnghj:ba ba lar im ol un
linobabapiro31: tmevet bu oyundan en fazla bu cümleleri duyabilirdik zaten. Jeongin ve Felix aynı anda konuşmaya başladı. ikiside link istiyordu.
"kardeşim sen at linki biz veririz parası neyse"dedi Jeongin çok ciddi bir şekilde.
ciddi bir şekilde söylemesi korkunçtu. Jeongin ilk defa bu kadar ciddi sanırım.. Saatin geç olduğunu fark edince chate yazıp oyundan çıktım.E okulun açılmasına az kaldı ve sabahın bilmem kaçında kursa gidiyorum.
Oyundan çıktıktan sonra banyoya gidip dişlerimi fırçaladım ve hayatımın ne kadar boş olduğunu düşündüm.
ağzımı çalkalayıp odama doğru yürümeye başladım. odama girdiğimde listemden random bir şarkı açıp kulaklığımı taktım ve uyumaya çalıştım.
...
aradan 1 saat geçmişti ve hala uyuyamamıştım şarkının eşliğinde saçma sapan dans ediyordum. Uykum iyice kaçmıştı ve tekrardan robloxa girmeye karar vermiştim.
robloxa girdiğimde 7 yaşındaki linobabapiro'ya arkadaşlık isteği atmadığımı fark ettim. ve hesap ismini yazıp arkadaşlık isteği attım.
yaklaşık 5 dakika sonra isteğimi kabul etti ve yazdı.
linobabapiro31: Instagram he sabini ve r
hanj4368:ikikapilibirhanbu konuşmadan sonra userli bir hesap istek attı.o olduğunu anladım ve kabul ettim.
ortak takip ettiğimiz bir kişi vardı sadece. o da hiç yakın olmadığım neden takip ettiğimi asla bilmediğim alt sınıflardan Hong Eunchae'ydi.
attığı postlara bakarken 6 posttan 5'inin kedi olduğunu fark ettim. kediler genelde aynı kedilerdi sanırım kendi kedileriydi.
çok geçmeden ondan mesaj geldi.
user8716914292:
selamikikapilibirhan:
selam linobabapiro-azra
♡♡♡
tekrardan selam 2 ay sonra yeni bolumu atiyorum cunku aklima yazicak bir seyler gelmedi..ama su anda aklimda devam ettirmek icin konular var.aylae sonra attigim icin okunur mu bilmiyorum.Bol bol yorum yapmayi,oy vermeyi unutmayin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
roblox/minsung
FanfictionJisung,cani sikildigi icin roblox yukleyip kucuk cocuklara satasirken,nicki linobabapiro31 olan birisini gorur ve ona satasmak icin chatten yazar. Azra/sude Argo/kufur icerir Hyunin Changlix Chanmin