F13

704 41 3
                                    

Bol bol yorumu ve oylarınızı beklemedeyim.

Keyifli okumalarrr

***
Operasyon tam da istediğim gibi geçmiş üstelik hava desteğine bile gerek kalmamıştı. Tüm operasyonu havadan takip etmiştim yalnızca.

Dolabımda kıyafetlere göz atarken yorgunluktan bayılmak üzereydim ama hem operasyonun  hem de Yazel'in time katılma şerefine Yavuz Komutan yemek düzenlemek istemişti. Biz de emrine itaat etmiştik. Bunun için hazırlanıyordum. Elime siyah kumaş pantolon üzerineyse siyah crop ve pantolonumla takım olan ceketi aldım. Kahverengi saçlarımı arkaya yapıştırıp mat kırmızı bir rujla renk verdim.

(Temsili tam olarak böyle hayal etmedim ama saçlarını siyah gözleri yeşil olarak düşünün )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Temsili tam olarak böyle hayal etmedim ama saçlarını siyah gözleri yeşil olarak düşünün )

Çantama da silahımı koyduktan sonra evden çıkış yaptım.

Restoran evime yakın olduğu için arabayla yaklaşık 10 dakikada gelmiştim. Yavuz Komutan hariç herkes gelmişti. Beni gördüklerinde Burak hariç hepsi ayağa kalkmaya çalışırken uzaktan elimle oturun dedim.

-"Hoş geldiniz Komutanım "  gülerek bana bakan Yazel'e döndüm.

- Hoş bulduk.

İki tane boş yer kalmıştı en baş bir de Burak'ın yanı baş köşe Komutanındı bu yüzden Burak'ın yanına otururken çatık kaşlarla bana bakıyordu. Başımla selam verip önüme döndüm. Yazel Şahinle konuşuyordu diğerleri de kendi hallerinde. Burak sessizce çatalla oynuyordu. Ben ise etrafı inceliyordum.

Beş dakikanın sonunda sessizliği Burak derin bir nefes alarak bozdu.

- Çok şıksın.

Dikkatimi parlak masa lambasından alıp ona döndüm.

+ Bana mı dedin?

Elini ensesine atıp rahatsızca kıpırdandı.

- Evet. Siyah yakışmış

Hafif tebessüm ederek teşekkür ettim.

- Şey bir de ben özür dilerim Asena. Bazen çok kırıcı olduğumun farkındayım ama işimiz çok stresli elimde olmuyor. Ekibime çok güvenirim daha 2 ay önce bu ekipten birini şehit verdik. Ve sen beni de ekibimi de hainlikle suçladın.

+ Asla böyle bir şey yapmadım Burak. Haddime bile değil sadece operasyonun başarısızlığının sebebini bulmaya çalışıyordum. Ama sen bana bunu doğrudan ortada bir hain varsa sensindir dedin. İkimiz de aynı devlete hizmet veriyoruz. Şehitse ben de çok fazla kanat arkadaşımı kaybettim.

Etrafa göz attım.

+ Baksana şu gülen eğlenen insanlara. Kafalarını kaldırdıklarında masmavi bir gökyüzü görüyorlarsa sadece hava kuvvetleri ya da sadece kara kuvvetleri sayesinde değil. Bahriyelilerin de desteğiyle ortaklaşa operasyonlar sayesinde. Bu vatan uğruna canını vermeye hazır insanları böylece kıramazsın. Sen de çok iyi biliyorsun. Bu özgürlük insanların gözlerindeki neşe bedava değil. Hepsinin bir bedeli var. Hepsinin bedeli ödendi. Sürsün diye de ödenmeye devam ediyor. Üstelik bir karşılık beklenmeden. Herhangi bir tebrik beklenmeden. Değeri bilinsin yeter diyerek.

Gözleri dolarak kafa salladı.

- Tekrar özür dilerim. Büyük bir hataydı yaptığım.

Elimi omzuna attım.

+ Önemli değil affettim say.

- Toplanmışız bakıyorum.

Sohbetimiz Yavuz Komutanın  gelişiyle sona erdi.

BÖLÜM SONU

F16'CI | ASENA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin