Begüm yar baygın konuşmaya çalışıyor ama Hilmicem'in soruları bitmek bilmiyordu " Kızım seni neden buraya getirdiler ? Kimler vardı ? Amaçları ne?"
Begüm " Bi adam ismiğmmi sodu sonra -"
Hilmicem" Ya tamam tamam peki niye seni bağladılar amaç ne ?"
Begüm " Hilmi bir dur !"
Hilmicem " Off tamam ben şu adama gösterecem ama !"
Begüm " Hilmi dur Tuzakk ! Bu bir TUZAK !"
#
Berna atılan okun şokuna girmişti ve Sahra oku almış inceliyordu. Berna en sonunda dayanamayıp " Niyetleri bizi Öldürmek değilse ne?"
Sahra " Niyetleri bizi öldürmek ve bunun birsürü kanıtı var . Tatlım bilerek bu notu Almanca yazdılar senin ne kadar saf ve iyi yürekli olduğunu biliyorlar ve seni kullanmak istiyorlar ."
Berna " Peki ya sadece dost olmak istiyorlarsa o zaman ne oluyor ?"
Sahra " Dost felan olmak istemiyorlar isteseler biz Begüm için bağırınca bizi korkutup kaçırdılar ve gruplara ayırdılar? Neden Hilmi , Serenay ve Merve'yi bırakmadılar hadi ama !"
Berna " Ya sen yanlış düşünüyorsan ya gerçekten dostlarsa ve bize zarar vermeyeceklerse ? Hem o zaman Begüm de kaçardı ?"
Sahra " Kaçmadığını nereden biliyoruz ? Hem okun ucunda neden yılan vardı ?"
Berna'nın iyice kafası karışmıştı ve Sahra'nın da söyledikleri mantıklıydı . Berna bir anda kendini tutamayıp Sahra'ya sarıldı ve " O zaman bunlar dost mu düşman mı ?"
#
Serenay uzun bir süredir dolapta saklanıyordu ve elinde bir Bıçak vardı . Herkesin onu aradığını biliyor ve hiç hareket etmeden duruyordu . Bir anda iki adam geldi bunlar türkçe konuşuyordu :
" Kral'ım hala kızı bulamadık "
" Peki Begüm ne durumda ?"
" Iyi Dediğiniz her şeyi yaptık !"
"Kaçan kız kim ?" Dedi sinirle Serenay'ın ödü kopmuştu .
" Kıvırcık uzun Saçlı kız efendim "
" Bunlar kendileri kaşınıyor biz birşey yapmadıkça tepemize çıkıyorlar !"
" Sakin olun Kral'ım . Kendini çok zeki zannediyor fakat 1-2 güne bulunur "
" Peki Begüm nasıldı çok canı yandı mı ?"
"Hiçbir şey hatırlamıyor efendim "
Serenay döndü kaldı . Begüm'e ne yapmışlardı ? Serenay eğer yakalanırsa ona da aynı şey olacaktı ve bu gerçekten korkunç bir şeydi ki Begüm Olanları hatırlamıyordu . Derken yine kral "O çocuk ne halde ?"
"Hangi çocuk efendim ?"
" Begüm'ün yanına yolladığımız çocuk ."
Serenay dayanamayıp adamın yani Kral denen adamın üstüne atladı ve bıçağı boynuna dayadı " Geriye çekilin yoksa Ölür !"
"Sen kimsin?"
"Serenay . Geriye Çekilin de !"
""Tarik kembali !" Hepsi geriye Çekildi
" Merve nerde ? Begüm'e ne yaptınız? Hilmicem de Begüm'ün yanında mı ? Diğerlerine ne yaptınız ?"
#
Hakan ve Turabi ellerinde silah Serenay ve Hilmicem'i arıyorlardı . Turabi geriden geriden geliyordu . Bir anda " Tuzak " diye bir ses duyuldu yakından geliyordu .
Turabi "Ne oluyo LAN ?"
Hakan "Hiçbir fikrim yok ." Derken koşma sesi geldi ve Hakan arkasına baktığında Turabi yerdeydi .
Hakan şok olmuştu hemen yanına gitti . Yerde öylece yatıyordu . Hakan hemen etrafına bakınmaya başladı. Turabi'yi kaldırmak istese de nafileydi . Hakan tam oturduğunda bir hışırtı sesi geldi . Artık iyice korkmuştu . Çaresiz Turabi'yi uyandırmaya çalışıyordu .
#
Bozok yeni uyanmıştı ve bir adam sürekli ona iğne yapıyordu . Hep yanında bilmediği bir dilde konuşuyorlardı . Kendine geldiğinde belli etmedi ve uyuyor taklidi yapmaya başladı . Adam yanına geliyor diğerine birşeyler anlatıyordu . Sonra ikisi birden gidince Bozok doğrulamaya çalıştı ve bacakları neredeyse tutmuyordu . Beli çok acımıştı ve bir yandan da Nadya'yı düşünüyordu . Ve arkadaşları ... Onlar da yoktu . Artık tek kalmıştı ve savaşacak durumda değildi adamlar Kapıdan girdi ve ellerinde iğne vardı . Bozok yine uyuma numarası yapmaya başladı .
#
Merve ne yemek yiyor ne de birşey içiyordu . Öylece oturuyordu ve hala kulaklarında Serenay'ın çığlıkları vardı . Acaba o Serenay'ın yerinde olsa bunları yapar mıydı ? Iki kadın içeriye girdi . Bir kadın Merve gibi diğerini yere attı ve çıktı .
"Adın ne ?"
"Türkçe biliyorsun !" Dedi heyecanla ve " Şşşeyy Merve senin ?"
"Ella "
" Peki Ella neden seni buraya attılar ?"
" Benim el ve ayaklarımı kesecekler !" Merve dondu ve bembeyaz oldu Ella devam etti :
"Sen yani sana ne yapacaklar ? "
"Beennnn..."Arkadaşlar hikayeme çok fazla destek veriyorsunuz teşekkür ederim ve bundan sonra daha sık yazacağım . Bu arada hikayemde değişiklik istiyor musunuz ? Eğer istiyorsanız nasıl olsun ? Sizin yorumlarınıza göre belki Değişiklikler olabilir ☺️☺️☺️