Ten

375 21 5
                                    

"I love you, honey"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"I love you, honey"

Alissa kendi gözlerine bir an inanamadı ve gözleri kırpıp geri açtı. Karşısında duran kadın ona otuz iki diş gülümsüyordu.

Az önce mesaj attığı ve büyük bir gerçeği ortaya çıkardığı arkadaşı. Natasha.

"Selam Alissa!" kıza sarılmak için yaklaştığında Alissa hiç bir şey yapmadı. Arkada onlara bakan steve gülümsedi.

Hiç bir şeyden haberi yoktu. Nasıl bir oyunun içinde olduğu hakkında. Natasha'nın duyguları hakkında. Tony'nin kolyesi hakkında. Steve hiç bir şey bilmiyordu.

Safça gülümsedi. İki kurtun karşı karşıya geldiğini görmeden. Arkasından çıkan Tony ile Alissa gerginlikten çığlık atacaktı.

Tony, kızı gördüğüne şaşkın görünüyordu. Belli ki Natasha bilerek yapmıştı.

Sarılması bittiğinde konuşan Natasha oldu.

"Sizi çift olarak görmek çok güzel" Alissa içinden küfürler savurdu.

Steve ise gülümseyerek başını salladı.

"Teşekkür ederim Natasha çok tatlısın"

Alissa kendini tutamadı.

"Ne tatlı ama değil mi! Teşekkür ederiz Natasha birlikte olmaktan çok mutluyuz" steve yaklaştı ve ona yarım bir şekilde sarıldı.

Alissa o kadar sinirliydi ki arkada onlara bakan Tony'i görmüyordu. Natasha gülümsedi.

"Aç mısınız?" steve hepsine baktı.

"Ben hiç bir şey yemedim" Tony kendini belli etmek için konuştu.

Alissa'nın dikkatini çekmek için. Ona ben de buradayım seni duyuyorum demek için. Belki de dediklerinin yalan olduğunu söylemesi için.

Ama kız hiç bir şey söylemedi.

"O zaman birisi bana yemek için yardım etsin"

Alissa gülümsedi.

"Ben ederim" Tony daha fazla ayakta durmak istemedi ama Natasha ile konuşmak istiyordu.

Tony partide olanlar için yeterince üzgündü. Ama Natasha onu soru yağmuruna tuttu.

Tony kıza cevap vermek istemedi ama Natasha onu zorladı. En son kolye konusu açılınca Tony kıza her şeyi anlattı.

Çünkü ona güvenebileceğini düşündü. Natasha ilk başta her şeyi anlamıştı aslında. Tony Alissa'yı ilk gördüğü günden itibaren onu seviyordu.

Kız hakkında çok fazla şey bilmediği için onu biraz araştırmıştı ve doğum gününü öğrenmişti.

Toplantıda ise onu etkilemek için uzun uzun konuşmasına çalışmıştı. Kolyesi annesine aitti.

Tony onu annesine ölmeden önce almıştı. Alissa tam ona göreydi. Zeki, başarılı, çalışkan bir insan daha ne isterdi ki?

Onu ilk gördüğü zaman Natasha onu uzaklaştırmasa belki onu etkileyemezdi ama şimdi onu etkilemek istiyordu.

Gözlerine bakıp onu sevdiğini söylemek istiyordu. En yakın arkadaşına onu kaptırmak istemiyordu. Hayır kesinlikle istemiyordu.

Yemek boyunca kimse konuşmadı. Akşam ise sıradan sohbet edip herkes eve dağıldı.

Alissa ise Steve'in kollarında Tony'i düşündü.














Olaylara yavaş yavaş giriş yapıyoruz...

Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin