16.Bölüm- Karanlık Dosyalar

117 14 12
                                    

Tom: GELİYORUZ GİGİ!

TOM'UN AĞZINDAN
Odaya girdik ve hızlıca bilgisayarın önünde oturan Gigi'nin başına toplandık.

Betty: HANİ YA NEREDE!

Gigi: Ya bir sakin ol! Bekle, şu dosyaya girdiğimizde herşey yerine oturacak.

Sabırla bekledik ama en endişelileri ben,Bill ve ikizlerdi.

Gigi: HAH! TAMAMDIR! Bill! Babanızın ismi neydi? Jack miydi? Yoksa başka bir şey mi? Unuttum söyler misin?

Bill sadece ekrana kilitlenmişti bu yüzden hemen atıldım.

Tom: Jörg! Jörg Kaulitz!

Gigi: Tamam! Jör-g Kaul-itz.. BULDUM! Okuyorum! Hazır mısınız?

Herkes meraklı bir şekilde başını sallayıp suskunluk içerisinde Gigi'yi dinlemeye koyuldu.

Gigi: 16 Eylül 2003' gece 3-4 civarlarında Hermannstraße sokağında yüzü bilinmedik maskeli ve siyah giyinen biri tarafından araç kullanırken vurulan Jörg Kaulitz ve yanında ki kadın; Clara Meire'nin cansız bedeni komşuların ihbarı sayesinde Neukölln krankenhaus Hastanesi'ne sevk edildi.38 yaşındaki Kaulitz ile 36 yaşındaki Meire'nin öldürülmeden önceki sabah saat 8.32'de  TasmaniaAphotheke eczanesinden çıkarlarken kameralara yansıyan görüntülerini sayesinde polisler eczaneye gidip durumu belirttiler. Eczacı;"Polis Bey onlar buraya daha 2 gün önceden de geldiler ve her zaman hamilelik testi aldılar. Benim olayla bir ilgimle bağlantım yok." Diye ifadesini belirtti.Gustav: Yuh ebenin amı!

Georg: Kes sesini budala!

Genesis: Ee? Devam et Gigi!

Gigi: Bu dosyada ki kayıtlar bu kadar! bir kaç tane daha dosya var, onlarada bakacağım bekleyin!

Ağzım düğümlenmişti konuşamıyordum ve evet.. Tessa ile Betty'nin annesi ile bizim babamız sevgiliydi! Sevgili olmasalar ne diye beraber hamilelik testi alabilirlerdi ki?

Korkunçtu.. hemde çok.. babam böyle biri değildi bana karşı fazlasıyla iyiydi.. Bill'e karşıda öyle ama bana farklı davranıyordu; daha iyi, daha güzel ve hoş..

Bana her zaman "Sana bakınca küçüklüğümü görüyorum" derdi. Mutlu olurdum çünkü babamı severdim.
Ama ona benzemek istemiyorum.

BİLL'İN AĞZINDAN
Midem bulanıyordu. Kusacaktim. Babamın annemi aldatması ama bize bir aile gibi davranması saçmalıktı! Bunca yıl bizden sakladı! Babamdan nefret edebileceğimi düşünmezdim ama artık düşünüyorum..

İyi ki ölmüş.. yoksa annem rahat kalamazdı ve yine kavgalar devam ederdi.
En kötüsüde Betty ile Tessa üvey kardeşlerimiz olurdu. Huhh! İğrenç.
BETTY'NİN AĞZINDAN
Gece uykundan uyandirildigim için daha yüzümü bile yikayamamistim bu yüzden makyajım fazlasıyla akıktı, kalıntılar vardı.. fakat bu kimsenin umrunda değildi.

Bu sözleri duyduktan sonra göz yaşlarıma hakim olamayıp camı açıp hava almak için biraz ilerledim ve cami açtıktan sonra derin bir nefes alaraktan göz yaşlarımı serbest bıraktım.

TESSA'NIN AĞZINDAN
İç sesimle savaş vermek ne kadar çok kötü biliyor muydunuz? Huh.. baba.. senden her zaman nefret ettim ve bunların sorumlusu sensin.. anneme eğer iyi bir eş, bize iyi bir baba olsaydın bunlar olmayacaktı.. annem başka biriyle seni aldatmayacaktı.. anneme sinirli değildim, haklıydı. Mutlu olmak onunda hakkıydı ve bu hakkını kullanabilmesi için yaptı yoksa asla böyle bir şey yapmazdı,yapamazdı..

Karnım deli gibi zonkluyordu ve evet bir şey olacaktı ama yinede moralimi yüksek tutmaya çalışaraktan Gigi'ye titreyen sesimle seslendim. Çünkü eğer konusmasaydim iç sesimle olan kavgam kanlı bıçaklı bitecekti.
Tessa: Gigi! Hadi bul artık!

Traces Of Past-KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin