Üç Cümle

359 62 0
                                    

Sınıf.

Mu Xueqing hiç göz kırpmadan dümdüz karşıya bakıyordu.

Muallim Liu onu içeri çağırdıktan sonra bir şeyler söyleyeceğini düşünmüştü, ancak adam öğrencilerde birbiri ardına tavsiyelerde bulunurken onun bir kenarda beklemesini işaret etmişti.

"Eğitimin sırasında zhenqin göğüs bölgenden akarken hafif bir tıkanıklık hissediyor musun?"

Bir gence doğru yürüyen Muallim Liu sordu.

"Evet!" Genç Muallim Liu'nun sözlerini duyduğunda şok olmuştu, ancak yine de başıyla onayladı.

"Başlangıçta gelişim tekniği olarak [Tianwu Temel Formülü]nü seçmişsin. Gelişim tekniğinle ilgili fazla sorun yok, ancak Zhenqi alemine ulaşmaya çalışırken zhenqini yanlış meridyene yönlendirmişsin ve bu vücudundaki soruna neden olmuş. Haksız mıyım?"

"Aynen öyle..."

Genç yumruklarını sıkarak başıyla onayladı.

Bu doğruydu ancak iki sene önce yaşanmış bir olaydı ve önceki hocası bu travmayı çoktan çözmüştü.

"Ardından, [Dört Kollu Gerçek Savaşçı Formülü]ne geçiş yapmışsın. Bu gelişim tekniği öncekine kıyasla biraz daha sakindir ve sorunun hafiflemesine yardımcı olmuş. Ancak, sorunun kökten çözmediği için zaman geçtikçe saklı kalan travma kötüleşmiş."

Muallim Liu ona sakin bir ifadeyle baktı, "Beni dinleyip, [Doğu Alevi Sanatı]na geçiş yap!"

"Doğu Alevi Sanatı mı?"

Mu Xueqing'in ağzı seğirdi.

Bu Tianwu Akademisinin sahip olduğu en acımasız gelişim tekniğiydi. Normal üstatlar bile onu çalışırken ağır yaralanmaktan korktukları için dikkatli davranmak zorundalardı. Karşı tarafın çoktan bir travma yaşadığı düşünülürse, bu gelişim tekniğini çalışmak eceline susamakla eş değer değil miydi?

"Ben..." genç öğrenci de bir gariplik olduğunu hissetmişti ve yüzü sıkıntıyla çarpıldı.

"Endişelenme, ben buradayım. Sana hiçbir şey olmayacak!" Muallim Liu görkemli bir şekilde işaret etti.

"Pekala!" Dişlerini sıkan genç başıyla onayladı.

Doğu Alevi Sanatı değerli bir gelişim tekniği sayılmazdı ve sınıfta bir kopyası bulunuyordu. Kopyayı alan genç sayfalara göz atıp eğitime başladı.

Zhenqisini kılavuzda yazan formüle göre harekete geçirdiğinde, gencin yüzü sanki dayanılmaz bir acıya katlanıyormuş gibi belirli aralıklarla kızarıp solmaya başladı. Tam Mu Xueqing gencin daha fazla dayanamayacağını ve gelişim aleminin kontrolden çıkacağını düşündüğü sırada, aurası aniden yükseldi.

Bom!

Zhenqinin patlama sesi yankılandı ve karşı tarafın vücudundaki aura aniden tırmanmaya başladı.

"S-seviye mi atladı?"

Mu Xueqing titreyen dudaklarla kekeledi. Neler olduğunu anlayamamıştı ve vücudu şaşkınlıkla titredi.

Diğer öğrenciler de kocaman açılmış gözleriyle şaşkın şaşkın etrafa bakınıyorlardı.

Her günü birlikte geçirdikleri için gencin durumunu iyi biliyorlardı. Altı ayı aşkın süredir şu anki gelişim aleminde takılıp kalmıştı ve hiç ilerleme gösteremiyordu.

Önceki hocaları pek çok yöntem denemişti ve Mu Xueqing bile babasına değerli bir hap üretmesi için yalvarmıştı... ancak bu bile işe yaramamıştı.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin