Tianxuan ve Tianwu gibi tüm kıtaya yayılmış sayısız krallık vardı.
Krallıkların seviyeleri şu şekildeydi - Rütbesiz Krallık (Tianxuan Krallığı), 2.Sınıf Krallık (Beiwu Krallığı), 1.Sınıf Krallık (Tianwu Krallığı) ve Yetkili Krallık (Xuanyuan Krallığı).
Krallıkların çokluğundan dolayı çatışmalar ve savaşlar kaçınılmazdı. Bu nedenle, krallıklar arasındaki çatılmalara ara buluculuk etmesi için krallık sisteminin üzerinde bir varlık ortaya çıkmıştı.
On Bin Krallık İttifakı!
Açmaz Duvarı On Bin Krallık İttifakının Doktor Loncasına bağlıydı!
Doktorların sözünü ettiği İttifak Şefi tüm imparatorların karşısında saygıyla eğilmek zorunda olduğu ve karşılık vermeye cesaret edemeyeceği, ittifaktaki en yetkili kişiydi.
Kısa süre sonra, araba İttifak Şefi Malikanesine ulaştı.
"Şefe Doktor Loncasından Lonca Lideri Meng ve Doktor Hong'un görüşme talep ettiğini bildirin!"
"Emredersiniz!"
Kısa süre sonra, doktorlar muhafızlar eşliğinde bir saraya benzeyen İttifak şefi malikanesine girdiler.
"Yani Lian-er'i tedavi etmenin bir yolunu bulduğunuzu mu söylüyorsunuz?"
Ana salona geldiklerinde, orta yaşlı bir adam parıldayan gözlerle onlara baktı. Herkesi boyun eğdirecek yetkin ve güçlü bir aura yayıyordu.
"Tedavi yönteminin etkili olup olmayacağından emin değiliz, bu nedenle..." Lonca Lideri Meng devam etmeden önce yüzü kızararak tereddüt etti, "...denemek istiyoruz..."
"Küstahlık!"
On Bin Krallık İttifakındaki en yetkili adam olarak, kızının çaresizce acı çekişini izlemek zaten büyük bir işkenceydi. Ancak, bu doktorlar onaylanmamış bir tedavi yöntemini kızında denemek istediklerini söylüyorlardı. Eğer bir şey yanlış giderse, bunun sorumluluğunu kim alabilirdi?
"Kızımın hayatıyla deney yapmayı mı öneriyorsunuz?"
Orta yaşlı adam kaşlarını kaldırdı ve tehditkar bir aura yaymaya başladı. O anda, iki doktor sanki muazzam bir fırtınanın içinde kalmış ve dünya yıkılıyormuş gibi hissetmişlerdi.
On Bin Krallık İttifakının şefliği miras kalmaz, adaylar arasından seçilirdi. Mutlak güce sahip olmayan birinin bu pozisyona yükselmesi imkansızdı.
"Bunca cüret edemem!"
Lonca Lideri Meng'in yüzü soldu. Derin bir nefes vererek konuştu, "İttifak şefi, lütfen önce sözlerimi bitirmeme izin verin. Eğer prensesin bu riski almasını istemiyorsanız, meseleyi bir daha fazla uzatmayacağım!"
"Hm!" Orta yaşlı adam ciddi bir ifadeyle başıyla onayladı.
"Gerçekten de prensesin hastalığı karşısında çaresiziz, ancak bugün, 1.sınıf bir krallıktaki bir doktor bize değerlendirmemiz için olası bir tedavi yöntemi gönderdi!" Lonca Lideri Meng konuştu.
Tedavi yönteminin 1.sınıf bir krallıktan geldiğini duyan orta yaşlı adamın yüz ifadesi daha berbat bir hal aldı.
On Bin Krallık İttifakındaki 5 yıldızlı doktor bile meseleyi çözemezken, 1.sınıf bir krallıktaki değersiz bir doktor ne yapabilirdi ki?
Benimle kafa mı buluyorsunuz?
Orta yaşlı adam öfkelenmiş olmasına rağmen bir şey söylemedi. Yalnızca ikiliye soğuk bir ifadeyle bakıp, ne söyleyeceklerini duymayı bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasíaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...