1

9 1 0
                                    

Her zamanki gibi yatağımı uzandım. Telefonumu elime aldım. Sonra baktım arkadaşım bana bir mesaj göndermiş

Minoş
  Aktif

- selam
+ selam
- naber
+ iyi senden
- iyi bak ben bir şey buldum.
+ ne buldun.
- shifting diye bir şey

Arkadşım detaylı bir şekilde anlatır. bende denekten zarar gelmez derim Script yazmaya başladım. Metodları denedim 1. Gece olmadı 2. Gece yapmak için 30 dakika meditasyon tekrardan yaptım. Ama hiç bir şey olmuyordu. Bu olay üzerinden tam bir ay geçti her gece deniyordum artık umudum sönmek üzereydi ve kendime " Bu gece yapacaksın " dedim yatağa gittim ve deniz yıldız pozisyonu aldım ve 1-100 kadar saydım içimden ne belirti alıyordum hayatında hiç alamadığım kadar belirti aldım. Ve etrafımda sesler vardı. Hiç bilmediğim sesler arkadaşım bana bir şey demişti "öyle çok belirti alırsan bırak uyku seni götürsün demişti" belirtiler çok fazla olmaya başlamıştı ve ben kendimi uykuya bıraktım. Gözlerimi bilmediğim bir yerde açmıştım. Ayağa kalktım ve Scriptdeki evimdi burası ve birden chanın ses geldi.

- moon

Ay ne yapacam ben aklima birden eğer beynimi kaybetsem anlamayacak. Gittim ve yatağın üstünden kendimi attım ve güm diye ses geldi.

(Chan koşarak yanıma gelir)

+ iyimisin?
(Kalbim duracaktı)
- iyimde sen kimsin?
+ ha? Benmi kimim?
- evet sen kimsin?
+ ben senin sevgilinim noluyor şaka mı yapıyonuz?
- hayır, şaka yapmıyorum. Ama sende bi gariplik var. Seni görünce kalbim çok acıyor lütfen beni bırakma.

Diyerek ona sarılırım aradan 2 saat geçiyor ve changbin gelir.

-meraba
+ merhaba, şimdiden söyleyeyim ben kimseyi hatırlamıyorum
- ne! Doktura gidelim
+ gerek yok
- ben chan ile yemek yemeye gidecem
+ tamam ama bizi geri hatırlamaya çalış

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 13, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Başardım..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin