Bir tavsiye benden size 'sevin'. Birini öyle bir sevin ki ne olduğunu nerden geldiğini şaşırsın. Geç kalmamak için Sevin. Sevin bir insanın içindeki gizli hisleri düşünceleri umutları acıları sevgiyi hapsedilmiş tutsaklıkları yaşamak istediği şeyleri hayalleri ondan başka kimseyi görmemek hayatınızı ona adamak için ne halde nerde nasıl olursanız olun onu görmeye gitmek onu görünce her şeyi unutup geride bırakmak hastaysanız iyileşmek için birini sevin her şeyiyle güzelliğiyle Çirkinliğiyle hatalarıyla davranışlarıyla çocukluğuyla hareketleriyle şirinliğiyle sevin. Sevme tarzı sizindir ama onu koruyarak şımartarak Sevin hiç düşünmeden sevin izleyerek özleyerek hep onunla olarak yanında olarak gözlerine bakmaya kıyamayarak sahiplenerek koruyarak onsuz yapamayarak hep daha çok mutlu etmeye çalışarak onun için hep yeni bir şeyler yaparak başka herkese yasaklayarak herkesten her şeyden sakınarak bir daha başka biri olmayacak gibi Sevin onun sonu yokmuş gibi ama bir yandan da hep kaybedebilirim diyerek Sevin. Başka bir yandan ilkleriniz olarak Sevin ona dokunarak sarılarak belini sarınca bağırtana kadar elini sıkı tutmaktan terleterek yolun ortasında bir an durup yanımda bile özlüyorum diyip sarılıp öpecek kadar sarılıp çevirecek kadar Sevin hayat ondan ibaret diyerek.. Sevin hep mutlu olmak iyi olmak güçlü olmak bir şeyler yaşamak için beraber gülmek ağlamak üzülmek uyumak uyanmak gezmek tozmak koşmak eğlenmek yemek yemek top oynamak bir şeyleri müşterek yapmak için Sevin her anı daha fazla anlamlaştırmak için Sevin Sevin onla hayaller kurup gerçekleşmesini beklemek için ona o zamana kadar dokunmamak için Sevin onu kızdırmak güldürmek ağlatmak mutlu etmek şaşırtmak güçlendirmek yasaklamak için Sevin. Geride kalan her şeyi herkesi siktir edip umursamamak için başka her şeyi boşvermek için Sevin yeni bir dünya oluşturmak içine sadece sizi koymak için Sevin. Onu kırmamak her istediğini gerçekleştirmek adına bir şeyler yapmak için Sevin. Her zerresine ayrı ayrı şiirler yazmak için Sevin her saç teline ayrı hatıralar asabilecek kadar Sevin onunla olun. Beraber döner yiyecek öpücük iddasına bilardo pes atmaya maça içmeye gidecek kadar Sevin yasakları çiğnemeyi onla öğrenerek Sevin öyle Sevin ki o olmadığında evinizin odanızın masanızın yolların mahallenin otobüsün caddelerin marketlerin bakalın yastığın kıyafetlerinizin bile anlamı olmasın hatıralarının dokunduğu her şey boğup yutsun sizi kokusunun sindiği yastık yatak kıyafet size ders olsun.. onsuz gezemeyip yiyemeyip eğlenemeyecek kadar Sevin onu onsuz bile sevebilmek için Sevin ulan ne çıkar hatıralar biriktirip bari onlara sahip çıkmak için Sevin. Teninin ellerinin gözlerinin dudaklarının dokunduğu her yaraymış gibi Sevin. SONRA yaşadığınız her şeyi bok etmek burnununuzdan getirmek unutmaya çalışmak derbeder olmak onsuz kalmak hayata küsmek canı sıkkın tabirini tamamen üstüne giymek onsuz yapılabilecek tüm yanlışları yapmak onun başkalarıyla olduğunu görmek sizsiz mutlu olduğunu görmek sizi istemediğini anlamak her şeyi Hiçe saydığını görmek sadece sizle sevmeyi aşkı tadan birinin sadece sizle gülen birinin başkalarıyla nasıl kahkahalar attığını duymak birlikte yaptığınız şeyleri nasıl bir başkasıyla da yapabildiğini görmek tenine başka birinin dokunuşunu görmek başkalarıyla çektirdiği fotoğrafları izlemek saatlerce onu beklemek profillerine bakakalmak hep merak ederek onsuzluğu kabullenmek eskileri hep düşünerek kalmak pişmanlığı yaşamak kimsesizlik ve yalnızlığı öğrenmek unutmaya çalışmak canınızı acıtmak her şeyin boşa olduğunu anlamak birinin gözlerinizden ömrümüzü sevginizi enerjinizi aşkınızı neşenizi mutluluğu nasıl alıp gittiğini fark etmek yalanları sahtelikleri yanlışları görmek kendinizi üzmek yakınınızdakileri üzmek boşa kürek çekmek acılara Merhaba demek sessiz haykırış nasıl bi duygu oluyor görmek çaresiz nasıl kalınıyor anlamak için Sevin Sevin. Yine de benim şimdi daha güzel bir fikrim var aceleci olan zamandır ama siz en iyisi 'SEVMEYİN'.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAVSİYE
RandomBu sadece bir başlangıç çok daha iyi ve harikaları gelecek tek gereken takip ve ilgi..