Thirteen

290 19 15
                                    

"I don't know"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"I don't know"

İki ay sonra :

Alissa anahtarını çevirdi ve kapıyı iterek eve girdi. İçerisi karanlıktı. Şirketten dönüyordu.

Topuklu ayakkabılarını çıkardı ve sessiz olmaya çalışarak anahtarı masaya bıraktı.

Çantasını koltuğa fırlatırken ışık açıldı. Kapıda ona bakan adam biraz endişeli görünüyordu.

"Nerde kaldın?" Alissa gülümsedi.

"Toplantı sonrası kutlama yemeğine çıktık"

Elini sarı saçlarından geçiren steve nefes verdi. Arkasından Lex göründü.

Alissa eğildi ve köpeği okşadı daha sonra adama sarıldı. İlişkileri iki aydır sürüyordu.

Bu süre zarfında steve kızın dairesine taşınmıştı. Alissa onunla aynı evi paylaşmaktan çok mutluydu.

Steve kızın sarılmasına karşılık verdi. Elleri belinde kızın sırtını okşadı. Alissa önce gerildi. Sonra ellerini adamın boynuna çıkardı.

"Seni çok özledim" diye fısıldadı steve kızın kulağına. Alissa adamın nefesini boynunda hissetti.

Steve'in elleri kızın kalçasına indi. Üstüne giydiği siyah dar şortu kıvrımlarını belli ediyordu.

Steve, kızın kalçasından tutarak bacaklarını beline dolamasını sağladı. Alissa onun dudaklarına eğildi ve onu derin bir öpücüğün içine çekti.

Önünü göremeyen steve ve Alissa duvara çarptı. Alissa adama üstten bakıyordu. Gülümsedi ve dudaklarını yaladı.

Steve kızı kanepeye yatırınca onun üstüne çıktı. Alissa adamın tekrar dudaklarına yapıştı. Bir yandan elleri Steve'in siyah eşofmanındaydı.

Steve kızın üstündeki siyah bluzden kurtuldu. Elleri tekrar şortuna indi. Şortu çıkarmak için acele etmeden onunla alay ederek yaptı.

Alissa giderek daha fazla tahrik oluyordu. Üstündeki şorttan kurtulunda bu sefer Alissa onun beyaz tişörtünü çıkardı.

"Birden sana ne oldu böyle?" diye söylendi Alissa.

Her daim nazik olan sevgilisi karşısında bir canavara dönüşmüştü.

Steve güldü.

"Benim hakkımda bilmediğin çok fazla şey var Alissa"

°

Alissa kucağındaki bilgisayar ile koltukta oturmaya devam ediyordu.

İçeride uyuyan sevgilisini rahatsız etmemek için salona girmişti.

Gözlerini kırpıştırdı ve ekrana bakmaya devam etti. Şuan son istediği şey çalışmaktı ama yapacak başka bir işi yoktu.

İçeride gelen seslerle başını çevirdi. Steve üstünde spor kıyafetleri ile kapıda dikiliyordu.

"Nereye?" dedi Alissa. Daha kahvaltı bile yapmamışlardı.

"Koşmaya" güldü.

"Seninle bir koşma anlaşmamız vardı" Alissa homurdanarak başını geriye attı.

Ama steve onu zorla odaya soktu ve beş dakika sonra dışarıda koşuyorlardı.

Tony Stark

İki ay sonra :

Tony o ofis olayından sonra Pepper'a bir şans vermişti. Şuan genç kadın ile ilişkileri sürüyordu.

Tony, Alissa'yı unutmuş hayatına devam ediyordu. Toplantıya onun yerine Pepper gidiyordu.

Natasha ise Banner ile şuan mutluydu.

Pepper ve Tony çok kavga etselerde tony'nin umursamazlığı  sayesinde sorun çözülüyordu.

Alissa sonunda soluklanmak için durdu. Bankların birine oturdu ve başını geriye attı.

Steve onun önüne geldi ve kıza gülerek baktı.

"Bakma öyle steve!" diye çıkıştı Alissa.

Steve birden diz çökünce kızın kafası karıştı. Ne yapıyorsun demeden adam kadife bir kutu çıkardı.

"Alissa" kızın yüzünde garip bir şaşkınlık vardı. Steve gülmemek için kendini tuttu.

"Seni çok seviyorum, seni ilk gördüğüm andan beri hep seni düşündüm ve doğru anı bekledim bana kalsa sana orada hemen evlilik teklifi ederdim ama.. "

"Abartma" diye fısıldadı Alissa.

"Benimle evlenir misin? Ömrünü benimle geçirir misin?"

Sonunda şoku atlatan kadın başını salladı. Etrafta insanlar vardı.

Herkes telefonu ile kaptan Amerika ve onun sevgilisini daha doğrusu nişanlısını çekiyordu.

Steve yüzüğü kızın parmağına geçirdi ve onun dudaklarına bir öpücük bıraktı.

Alissa ilişkileri boyunca hep Tony'i düşünmüş, hep onu istemişti. Bazen Steve'i Tony gibi gördüğü bile oluyordu.

Evlilik teklifini tony'nin etmesini dilerdi. Ama ikisi içinde şuan en iyisi buydu ve Alissa bunu biliyordu.
























Hemen bana kızmayın, dedim ya daha bitmedi. Daha neler neler olacak....


Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin