Fourteen

277 18 8
                                    

"You're screwed up and brilliant"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"You're screwed up and brilliant"

Steve'in evlilik teklifi sonrası Alissa ve steve bir kutlama düzenlemeye karar verdi.

Alissa şirketteki insanları ve yakın arkadaşlarını çağırdı. Bir restorant kapatmaya karar verdiler.

Alissa dolabına uzun zaman sonra renkli bir elbise almıştı.

Steve, kıza rica etmiş ve siyah veya kırmızı giymemesini söylemişti.

Alissa onu kırmamış ve simli bir elbise tercih etmişti. Natasha ile o günden beri görüşmemişlerdi.

Ancak steve ile çok yakın oldukları için partiye o da geliyordu. Ve Tony.

Steve'in en yakın arkadaşı olduğu için tabii ki davetliydi. Alissa onun partiye geldiğini düşününce ile heyecanlanıyordu.

Steve ile ilişkisi olsa bile onu düşününce kalbi çarpıyordu. Kapı birden açılınca yerinden sıçradı. Steve gülümseyerek içeri girdi.

"Çok yakışmış" Alissa gülümsedi ve kahverengi saçlarını arkaya attı. Beline kadar uzanan saçlarını omzunda kestirmişti.

"Hiç istemedim böyle bir şeyi steve biliyorsun" Alissa homurdanarak elbisesini düzeltti.

Evde kendilerinin kutlamasını önermişti ama steve itiraz demişti. Sevdiği herkesin onun yanında olmasını istiyordu.

Alissa sonuna kadar karşı çıksada Steve'i ikna edememişti.
Hazırlanması bitince birlikte restoranta gittiler.

Alissa gerginlikten orada bayılacaktı. Çok endişeliydi. Herkesten önce orada düzenleme yapıp içki tattılar.

Biraz sonra insanlar yavaş yavaş geldi. Alissa ve steve onları kapıda karşıladı ve tebriklerini kabul etti.

Herkesin gözü kızın yüzüğündeydi. Alissa elini çok göstermeyerek insanlara sarıldı.

Sonunda iki aydır görmediği o adamı gördü. Jilet gibi bir takım elbisenin içinde, güneş gözlüğü  ve yanındaki sarışın sevgilisi ile.

Alissa tedirgin oldu ama belli etmedi. Gülümseyerek onları bekledi.

Tony tek hamlede güneş gözlüğünü çıkardı ve Happy'e verdi.

Stark, ilk önce steve'e sarıldı ve onu tebrik etti. Daha sonra gözleri Alissa ile buluştu.

İkisinin arasındaki etkileşimi kimse fark etmedi. Kızın gözleri doldu. Tony gerildi.

Sanki ikisi de uçurumun önünde yerde oturuyorlardı. Ama önce kim düşecekti. Ya da kim kimi itecekti?

Alissa kollarını açtı ve adama yaklaştı Tony anında ona sarıldı. Kızın sırtını okşadı ve kimse fark etmeden omzuna bir öpücük kondurdu.

Alissa kimse şüphelenmesin diye geri çekildi ve yüzüklü elini sakladı. Yine oluyordu. Yine aşık oluyordu.

Pepper steve ile konuşmasını bitirdi ve kıza sarıldı. Alissa onun bir suçu olmadığını biliyordu. Ama kıskanmadan edemedi.

Akşam boyunca herkes Alissa ve steve'i tebrik etti. Alissa, ona elini uzatan steve ile dans etmeye piste çıktı.

Ama gözleri Tony'nin üstündeydi. Steve elini kızın beline koydu ve onu yönlendirdi.

Alissa, steve'e bakarak dansa ayak uydurdu. Göz ucuyla Tony ve pepper'ın piste çıktığını gördü.

Dans pisti gerek kalabalıklaştı. Alissa artık Tony'i göremiyordu. Şarkı değişti çiftler değişti.

Alissa dönerek bir adamla dans etmeye başladı. Tekrar çift değiştiğinde Tony onu kendine çekti.

Kimse görmeden tuvalete girdiler.














Hikayenin sonunda çok şaşıracaksınız şimdiden kafamda oluşturdum...

Million Dolar Man - Tony Stark / Steve Rogers Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin