1.Pierwsze Spotkanie

Pov Olivier:

Za godzinę mam lot muszę się pospieszyć bo do lotniska mam 30 minut drogi. Po spakowaniu wyszłem z domu i ruszyłem w stronę lotniska bo za niedługo wylatuje z kraju. Odniosłem bagaże i wsiadłem do samolotu. Przez cały lot oglądałem oraz grałem w końcu po 28h doleciałem do Seoul. Na lotnisku odebrałem swój bagaż oraz tymczasową kartę SIM. Po wszystkim chodziłem po Seoul szukając swojego hotelu, w którym miałem mieszkać przez te kilka miesięcy. Wszedłem do mieszkania, wypakowałem się i wyszedłem pochodzić sobie po mieście. Podczas spaceru zauważyłem fajną restauracje, a jako iż zgłodniałem poszedłem do niej.
(Tak wyglądała w środku)

Byłem bardzo głodny więc zamówiłem sobie 2 rameny oraz bibimbap

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Byłem bardzo głodny więc zamówiłem sobie 2 rameny oraz bibimbap. Po zjedzonym posiłku poszedłem się przejść nad rzekę Han a że było tam cudownie przesiedziałem tam prawie cały dzień. Dzięki czemu mogłem zobaczyć jak wygląda w świetle nocnym była naprawdę cudowna. Czego mi zapewne nie zaprzeczycie.

Jednak musiałem już wracać do hotelu bo jutro musiałem wstać bardzo wcześnie bo byłem umówiony z moją przyjaciółką, która jak się okazało też przyleciała do Korei na wakacje.

(Skip do następnego dnia rano)

Wstałem i z wiedzą że zaraz przyjdzie po mnie Olivia to poszedłem się ubrać w bardzo luźne ciuchy, ponieważ dzisiaj będzie bardzo dużo chodzenia prawdopodobnie będziemy zwiedzać cały Seoul jeżeli nam starczy oczywiście czasu. Ubrany już wyszedłem z mieszkania. Wychodząc z hotelu zauważyłem swoją przyjaciółkę z jakimś wysokim brunetem, zdecydowanie pochodził z tąd.
Hej Olivier-przywitała mnie Olivia
To jest Min-ho mój Kuzyn i pochodzi z tąd-przedstawiła mężczyzne stojącego tuż przede mną
Cześć- powiedziałem z lekkim niepokojem. Po czym całą trójką poszliśmy się przejść po mieście bynajmniej był taki zamiar lecz skończyło się na chodzeniu po sklepach jak to bywa z kobietami. Dlatego więc cały dzień spędziliśmy na chodzeniu po sklepach i patrzeniu jak Olivia przymierza nowe ciuchy. Po skończonym spotkaniu wraz z Min-ho wymieniliśmy się numerami. Po czym szybko pobiegłem do mieszkania nie wiem nawet z jakiego powodu tak mi się spieszyło do tego mieszkania.

Miłość na odległośćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz