Lu Chong'un Büyük Kini (2)

385 63 0
                                    

Durum pembe dizilerde görebileceğiniz klişe senaryolardan farklı değildi.

Lu Chong'un ailesi olan Lu Klanı, Tianwu Kraliyet Şehrinde özellikle prestij sahibi bir klan değildi, ancak yine de oldukça büyük sayılırdı.

Lu Chong küçüklüğünden itibaren ortalama bir yeteneğe sahipti. Öte yandan, büyük kız kardeşi klanın yıldızıydı ve yalnızca on yedi yaşında bir düzen ustasının çırağı olmuştu. O zamanlar, adı tüm şehirde duyulmuştu.

Ancak bu, aynı zamanda felaketin de başlangıcı oldu.

Kızın yetenek ve güzelliği 'birinin' ilgisini çekmişti.

Aşk sonunda nefrete dönüşmüş ve hikaye bir trajediyle noktalanmıştı.

"Sonunda, 137 kişiden oluşan tüm ailem tek gecede öldürüldü. O sırada ava çıkmıştım ve felaketi tesadüf eseri atlattım..."

Yaşananları hatırlayınca, kalbinde sakladığı nefret patlayarak açığa çıkmıştı ve tüm vücudu titredi.

"Klanın Tianwu Kraliyet Şehrinde mi yaşıyordu?" Zhang Xuan sordu.

Eğer klanı Tianwu Kraliyet Şehrinde yaşamıyor olsaydı, bir dilsizi oynayacak kadar dikkatli davranmasına gerek olmazdı.

"Evet!" Lu Chong başıyla onayladı. "Düşük gelişim alemimim nedeniyle, karşı tarafın adamlarından asla kaçamayacağımı biliyordum. Bu nedenle Tianwu Akademisine katılmaya ve kendimi kampüse hapsetmeye karar verdim. Karşı taraf hala yaşasam da bir tehdit oluşturmadığımı düşünmüş olmalı."

"En güvenli yer daima en tehlikeli görünendir. Belki de karşı taraf senin prestijli Tianwu Akademisinde saklanmanı beklemiyordu. Ancak... klandaki 137 kişinin öldürülmesi şehirde büyük bir kargaşa yaratmış olmalı. Usta Hoca Köşkü ve Tianwu Krallığı meseleyi araştırmaya ve Lu Klanı için adaleti sağlamaya çalışmadılar mı?" Zhang Xuan meselede bazı eksik noktalar olduğunu fark etmişti.

Usta Hoca Köşkü sayısız ülkeye yayılan güçlü bir kuruluştu. Yalnızca usta hocalar yetiştirip, topluma rehberlik etmekle sorumlu değildi, aynı zamanda bölgede düzeni sağlama görevini de üstlenirdi. Düşük ölçekli kavgalara karışmasalar da, tüm bir klanın tek gecede katledilmesi büyük bir olaydı. Bu durumda, Usta Hoca Köşkü olayı incelemek için birilerini göndermiş olmalıydı.

Ayrıca, Usta Hoca Köşkü karışmamayı seçse bile, Tianwu Kraliyet ailesinin de olayın dışında kalması mümkün olabilir miydi? Başkentteki bir klan gözlerinin önünde tek gecede öldürüldükten sonra, katilin öylece kaçmasına nasıl izin verirlerdi?

"Detaylardan benim de haberim yok. Herkes öldükten sonra, saklanmaya başladım. Karşı tarafın varlığımı fark etmesinden korkarak yaşananları araştırmaya cesaret edemedim." Lu Chong'un yüzünde vahşi bir ifade vardı ve gözleri derin bir kinle yanıyordu.

Zhang Xuan birkaç soru daha sorarak devam etti, ancak Lu Chong'un fazla bir şey bilmediğini fark edince durdu.

"Şimdilik tüm bunları düşünmeye gerek yok, yalnızca eğitimine odaklan. Sana dün öğrettiğim yöntemle çalışmaya devam et. Beş kere daha dayanabildiğin sürece, Tongxuan aleminin zirvesindeki üstatları kolayca öldürebilecek güce erişeceksin. Şimdi güzelce dinlenip kendini yarınki ikinci tura hazırla!"

"Emredersiniz!" Lu Chong yurt odasına dönmeden önce yumruklarını kavuşturdu.

Lu Chong basit bir şey gibi anlatsa da, Zhang Xuan meselenin o kadar kolay çözülmeyeceğinin farkındaydı.

Tüm bir klan katledilirken Tianwu Kraliyet ailesi sessiz kaldığına göre, düşmanı ya muazzam bir güce ya da yüksek bir itibara sahip olmalıydı.

LOHP-2.KİTAPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin