"Majesteleri..."
Yeşilimsi Kartalın prensi ezdiğini ve prensin yüzünün, ardı ardına kan kusmaktan çoktan her an ölecekmiş gibi solduğunu gören elçi bağırarak ileri atıldı.
"Majestelerini serbest bırak!"
Elçi Mu kırmızı gözlerle Muallim Liu'ya doğru atıldı ve elini uzatarak karşı tarafa vurmaya hazırlandı.
Yeşilimsi Kartal bu adama karşı son derece itaatkar görünüyordu ve vahşi canavarın onun emriyle hareket ettiğini düşünmüştü.
"Sayın elçi, ne yapıyorsunuz?"
Karşı tarafın Muallim Liu'ya saldırdığını gören Mo Tianxue tahtından bağırdı.
Çuu!
Gri cübbeli bir adam ansızın ortaya çıkarak elçinin saldırısını kendi ayasıyla karşıladı.
Bom!
İki aya birbirine çarptı ve ikili birer adım geri çekildiler.
Gri cübbeli adam da Zongshi aleminin zirvesinde bir üstattı.
Kraliyet ailesinin Gölge Bölüğünün bir üyesi!
Elçi Mu'nun saldırısını engelledikten sonra, gri cübbeli adamın vücudu bulanıklaşıp, sanki yalnızca bir illüzyonmuş gibi biz kez daha kayboldu.
"Bu..."
Elçi Mu'nun kaşları seğirdi.
Zongshi aleminin zirvesinde bir üstat olarak, Tianwu kraliyet sarayını gözünde büyütmüyordu. Şu anki gücüyle, imparator onlara zarar vermek istese bile kolayca kaçabileceğini düşünmüştü. Ancak görünüşe göre, düşünceleri gerçekten de gülünçtü.
Huzurlu görünen bu salonda, gölgeler az önceki gri cübbeli adamın seviyesinde üstatlarla doluydu.
"Majestelerini kurtarmak için telaşa kapılarak düşüncesizce davrandım. İmparator Tianxue, lütfen beni affedin..."
Nefesini düzenleyen Elçi Mu içinde kabaran zhenqiyi bastırarak özür diledi.
"Endişelenme, prensin gayet iyi..."
Mo Tianxue elini şöyle bir salladı.
Elçi Ran Mu arkasını döndüğünde Yeşilimsi Kartalın pençesini Prens Fei Xuan'dan çektiğini gördü. Karşı taraf solgun bir yüz ve titreyen bir vücutla kendisini yavaşça kalkmaya zorladı.
Ağır yaralanmış olsa da, hayati organları yara almamıştı ve hayati tehlikesi yoktu.
"Majesteleri..."
Elçi Ran Mu aceleyle karşı tarafı desteklemeye koştu ancak karşı taraf ondan sıyrıldı.
"Hile yaptın. Bunun adil bir düello olması gerekiyordu ancak vahşi canavarını bana saldırttın..." Prens Fei Xuan karşısındaki genç adama bakarak dişlerini sıktı. Eğer yapabilseydi, onu şuan bir et yığınına çevirirdi.
Bu kadarı da fazlaydı.
Bunun adil bir düello olması gerekiyordu ve üzerine bir bahse tutuşmuşlardı. Ancak karşı taraf vahşi canavarına gizlice ona saldırmasını emretmişti. Dünyada böyle utanmaz biri olabilir miydi?
"Bu..."
Zhang Xuan kızgın bir şekilde kafasını kaşıdı.
Zhang Xuan'in onu dövme niyetinin olmadığını gören Yeşilimsi Kartal hüsrana uğramıştı. Bu nedenle birinin efendisine el uzattığını gördüğü anda, biriken can sıkıntısı bir anda patlamıştı. Gerçekte... Zhang Xuan Yeşilimsi Kartala hiçbir emir vermemişti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOHP-2.KİTAP
FantasíaLOHP- 2.kitap:Saşkına Dönen Zihinler.. İsmi ile serinin devamıdır.. kütüphane görevlisi olan bir adam, bir yangında öldükten sonra başka bir dünyaya beceriksiz dövüş sanatları öğretmeni Zhang Xuan olarak reenkarne olur. Hiçbir öğrencisi olmadığı içi...