"Cocugu uyurken optun mu!" dedi Changbin sasirmis bir sekilde.
"Sussana olum. Duyacak millet." dedim.
"Lan cocugu opmussun bide hala utanmadan duyacak millet diyorsun."
"Tamam be sus ders baslicak simdi."
"Dersin baslamasina daha 8 dakika var dostum." dediginde saate bakmistim. Harbi daha 8 dakika vardi amk.
"Bence cocuk anladi bunu. Sen fark etmedin."
"Sanmiyorum ya. Derin uykudaydi." dedim. "Lan Changbin, uyumamis olmasin."
Changbin hayvan gibi gulup konustu.
"Ne bileyim oglum ben."
"Sen ne bildin ki zaten."
--------
"Yarin Giselle geliyor yani artik onunla yapabilirsin bu projeyi." dedim. (arkadaslar projeydi dimi)
"Aslin da seninle calismak cok eglenceliydi hyung. Tesekkur ederim." dedi ve bana yaklasti. Noluyor amk.
"Jeongin, napiyorsun?"
"Hic yapmadigimiz bisey mi Minho?" dedi ve opustuk. Uyanik miydi yani? Her neyse, suan da bunu dusunemem.
Kapi calmasiyla ikimiz de durmustuk.
Bu kim simdi ya.
Kalkip kapiyi actigimda bunlarin Karina ve Changbin oldugunu gormustum.
"Geldiginiz zamana sokayim ya."
"Herseyi gorduk merak etme." dedi Karina.
"Biliyodum. Siz bosu bosuna gelmezsiniz zaten."
"Cocugu sikme diye geldik knk. Yoksa baska bisey yok." dedi Changbin ve iceri girdi.
"Once kendisi optu Changbin. Sus amk."
İkiside beni umursamadan odama gectiler ve ikiside kapida ki Jeongin ile karsilastilar.
"Merhaba." dedi Jeongin.
"Merhaba." dedi Karina gulumseyerek. Changbin ise Jeongin'in dudaklarina bakiyordu. Biri bana boyle baksa bi cakardim ucardi amk.
Karina Changbin'i durttugunde Changbin'de sonunda "Merhaba." demisti.
"Jeongin, gidiyor musun?"
"Evet, cok gec oldugu icin gitmek zorundayim. Yarin gorusruz." dedi ve kapiyi acti. Bende arkasindan gidip kulagina biseyler soyleyip "Gorsuruz." dedim ve gulumseyip kapiyi kapattim.
Tatli cocuktu.
"Lan Minho, sen bu cocuga gercekten vurulmadin dimi?" dedi Changbin.
"Bence vurulsun ya. Tatli cocuk." dedi Karina. Evet Karina. Su Changbin'i ikna et.
Benim odama girip ucumuzde yataga oturmustuk.
"Uff neyse ya. Bu cocugu ben iyice arastirdim da bence bu cocugu uzmeyelim ya. Hem arkadasi var bi tane,mis cocuk. Ayarlar bana."
"Ayarladi suan da amk." dedim.
--------
Ailem eve geleli 3 gun olmustu ve biz Jeongin'le 2 gundur falan seks yapiyoruz. Hala hic kimsenin bunca sesi duymamasina cok sasirmistim.
"Minho, ben bugun okula gelmeyecegim." dedi Jeongin kollarimin arasindayken.
"Neden bebegim?" dedim.
"Son zamanlar da kimseyle gorusmek dahi istemiyorum da."
"Sen bilirsin." dedigimde Jeongin ayaga kalkip ustunu giyinmisti.
"Banyo yapmayacak misin?"
"Eve gidince yaparim."
"Sen bilirsin. Gorusruz."
"Gorusuruz." dedi ve gitti. Gercekten son zamanlarda asiri durgun ve uzgun. Sebebini bilmiyorum ama cokta kafa yormayacagim bu konuya.
--------
"Ne yani simdi siz ikiniz sevgili misiniz?" dedi Changbin.
"Giselle? Bunu bana yapma amk."
"Yaptim abi yaptim."
"Ya arkadaslar Dunya'nin sonu gelmis gibi davranmayin. Alt taraci cikmaya basladik.Her neyse. Minho, Jeongin okula neden bu gun gelmedi biliyor musun?" dedi Karina. Giselle ile Karina'nin cikmasina cok buyuk bir sekilde sok olmustum ama bisey olmaz. (turkcem yetmedi amk)
"Hayir, bilmiyorum."
"Ben biliyorum abi."
"Soylesene o zaman."
"Neden soyleyim ki?" dedi Giselle. Bu kiz resmen benimle oynuyordu.
Changbin mal mal sesler cikarmaya baslayinca kafasina bir tane gecirmistim. Cok guzel ses cikmisti.
"Napiyorsun be."
"Giselle soylesene amk."
"Bu 1 hafta boyunca bana ve Karina'ya karsi hareketlerine gore soyleyecegim."
"Ya sabir ya."
--------
ATKADALWR ONLY FRİENDS SQKA MİDİR AMK FİRSTKHAO SAKQMXİRİ AMK 2. BOLYM MYKEMMWL BİSWYDİ FİRSTKHAO QSORİ GYZWLDİ BEN SİMDİ PQZWRA KADAR NQSİL BEKLEYEBİLRİM AMK
ceviri: arkadaslar ONLY FRİENDS saka midir amk FİRSTKHAO saka midir amk 2. bolum mukemmel biseydi FİRSTKHAO asiri guzeldi ben simdi pazara kadar nasil bekleyebilirim amk
only friendsi bekledigim icin bayadir bolum atmiyodum sanirim
biraz sacma oldu ama bu fic cringe olacak biraz simdiden uyariyorum
oy vermeyi unutmayin
gorusruuuuzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight///jeongho
Fiksi PenggemarMinho, arkadaslarıyla bir iddiaya girmişti. Okulun elde edilmesi en zor cocuga kendisine aşık ettirip sonrada ayrılması lazımdı. Sonuçta eğlenmek istiyorlardı. O kişi ise Jeongin'di. ________ yan shipler: changlix,kariselle ve winning ________ 27072...