Aaron terjaga. Terlihat seorang gadis berambut pendek sedang tidur nyenyak di sebelahnya. Keluhan dilepaskan. Cuba ingati kembali kejadian semalam.
"Oh, aku terminum coffee dari air tangan Afiqah dan buat seks dengan dia ?" Aaron selak sedikit selimut. Afiqah sekarang tidur dalam keadaan separuh bogel. Turut dirinya juga.
Ting !
Tina
Uncle,
Afiqah ada dengan uncle ker?
Shenz beritahu yang Afiqah sakit.Aaron baca mesej dari Tina. Jika sudah mempunyai hubungan persahabatan pasti satu sama lain akan risau. Aaron membalas sebelum keluar mencari baju untuk gadis di sebelahnya ini.
Walaupun gadis bernama Afiqah liar dan tidak sama seperti Tina, dia masih dalam jagaan Aaron.
Dalam 5 minit kemudian, Afiqah terjaga dari tidur. Mulut nya diguap sepuas-puasnya. Mata ditenyeh sebelum turun dari katil. Tak sempat kaki nya ingin berdiri dengan lama, dia terus terjatuh ke lantai.
Kaki nya bergetar-getar. Seolah-olah tenaga dia hampir habis.
"Ehh?" Afiqah blur.
Kreak~
"Kenapa kau bangun ?" tanya Aaron langkah kaki menuju kearah Afiqah. Beg pakaian diletak atas lantai sebelum mendukung tubuh badan Afiqah.
Afiqah tidak menjawab. Aaron meletak tubuh Afiqah di atas katil.
"Kita ada dekat mana ? Kenapa lain ?" Afiqah perasan.
"Kau ada dekat rumah kedua aku. Rumah yang aku habiskan masa dengan kerja" Aaron selak beg pakaian. Beberapa pakaian dikeluarkan.
"Aku ada belikan baju untuk kau. Kau jangan lupa mandi dulu. Kalau lapar beritahu aku" Aaron menoleh. Wajah masih setia memerhati jejaka di depannya ini. "Kau kenapa ? Ada sesuatu dekat muka aku kah ?"
Afiqah menggeleng kepala. "Tak pernah lagi ada lelaki sanggup keluar belikan barang keperluan I selepas buat seks dengan I"
"Tapi diorang ada hantar kau balik ?" Afiqah hanya angguk perlahan. "Itupun dah cukup, sayang" dahi Afiqah dicium sekilas.
"Okeylah nak pergi mandi--" sebaik sahaja Afiqah berdiri, dia terjatuh ke lantai sekali lagi. Kakinya tidak dapat berdiri lagi.
"Oh aku lupa. Jom lah kita mandi berdua" tubuh Afiqah didukung dan dibawa ke tandas.
Selesai mandi bersama, mereka berdua bersiap-siap. Afiqah hanya mengenakan baju lengan pendek saiz xl dan seluar pendek paras lutut saiz L.
"Kau nak sarapan apa ?" sekali lagi Afiqah melihat Aaron dengan kerutan di dahi.
"Kenapa ?"
Afiqah hanya gelengkan kepala.
"Cepat sayang. U nak makan apa" Aaron duduk di depan Afiqah sambil bercangkung.
Diam.
(눈‸눈)
Mereka berdua saja mampu buatkan orang awam memerhati dan cemburui. Sekarang mereka berdua di Subway.
"Tak rasa pelik ka bila kita diperhatikan oleh mereka?" Afiqah bisik.
"Tak. Kenapa ?" Aaron sibuk pilih roti. "Abaikan ja. Sekarang ni pilih sandwich yang mana kau nak. Aku belikan untuk kau. Kalau tak cukup aku beli cawangan Subway ni terus"
Afiqah buat muka pelik. Dah kenapa mamat ni ? Pekerja Subway agak terkejut juga apabila pasangan romantik ini berbual.
"Kau anggap aku bergurau ?" Afiqah geleng. Dia terus memilih roti, sayur, daging dan jenis sos yang ada. Tahu takut.
YOU ARE READING
🔞 Wild Cat & Uncle Aaron [ COMPLETED ] 💯✅
Short StoryCerita orang dewasa 🔞 Niat hanya ingin travel bersama rakan baik namun, terjebak dalam permainan serigala.