7.Bölüm "Karagözlüm"

942 50 14
                                    

Sakin sakin bir şeyler yazmak bu yaz günlerine çok iyi geliyor. Kitabın ilk 13 bölümü ve finali yazılı maksimum kaç bölüm ilerler bilmiyorum ama kaos falan yazmayacağım bu kitaba bu böyle normal.iki insanın yaşadığı aşk bu kadar. Neyse iyi okumalar. :)

Instagram: @kizilcadde_

Instagram: @kizilcadde_

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

7. Bölüm "Karagözlüm"

Ahu hissettiği bunaltıcı sıcakla gözlerini araladı. Buğulu görüşünün düzelmesi için elleri ile gözlerini ovuşturdu. Saçları ensesini ter içinde bırakmıştı. Rahatsızca kıpırdandı. Yalnız olmadığı aklına gelince yüzünde tebessüm oluştu.

Cihangir yüzüstü yatmış, yüzünü omzuna yaslamış, bir kolu askılı pijama üstünün yukarı doğru sıyrılması ile çıplak olan karnının üzerinde diğer kolu ise yastığın altında öylece uyuyordu. Yüzünde ufak bir tebessüm oluştu. Hafifçe yan döndü. Terden alnına yapışmış saçlarını severek alnından çekti. Cihangir kıpırdansa da biraz daha sıkı sarılıp uyumaya devam etti.

Ahu sıcaktan ensesine yapışmış saçları kurtarıp yastığın üzerine attı. Ensesi yastığa değince büyük bir rahatlama yaşadı. Bir kaç tel saçı Cihangir'in yüzüne düşünce huylandı. Yüzünü Ahu'nun omzuna sürttü. Ahu yeni uyandığı için cızırtılı bir sesle kıkırdadı.

"Ben gamzeleri göremiyorum gülme şuan. Sinirim bozuldu. Gözlerimi açınca gül."

Ahu bir an beklemediği için sıçradı. "Ödümü kopardın. Uyumuyor muydun sen?"

Cihangir tek gözünü açıp kolunu yastığın altından çıkardı. Yan dönüp Ahu'ya doğru sokuldu. Burnunu boynuna yaslayıp tekrar gözlerini kapattı.

"Uyuyordum. Ama güzel gamzeli karıcığım beni uyandırdı." Bir anda ciddileşip kaşlarını çattı. "Kıpır kıpır hiç durmadın yavrum."

"Hava çok sıcak, bunaldım."

"Evlenmişim, sarılmadan mi uyuyacağım. Ben yalnızken de öyle uyuyorum zaten. Cık olmaz."  Ahu'nun elini tutup saçlarının üzerine bıraktı. "Sessiz ol, sev beni."

Ahu parmaklarını saçlarının arasında gezdirirken iyice mayıştı. Ahu, tekrar uykuya daldığını fark edince sessiz sessiz saçlarıyla oynamaya devam etti.

Ensesindeki kısacık saçların üzerinde elini gezdirirken bıraktığı tatlı acı his ile tebessüm etti. Başının tepesine doğru  uzunlaşan saçların yumuşaklığı ise kadifemsi bir his bıraktı parmaklarına. Aşağı yukarı okşarken parmaklarını omzuna doğru sürttü. Cihangir hissettiği dokunuşlarla ağzından mırıldandı. Koluyla Ahu'yu daha sıkı sarmaladı.

BEYAZ GİYMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin