0.6

322 39 7
                                    

"Sen: en uzak mesafem, en yakın hissettiğimsin."

0530

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


0530.: bazen her şey anlamsızlaşıyor,
her şeyi sorguluyorum.

0530.: nefes almak bile anlamsız geliyor
ve böyle zamanlarda beni heyecanlandıracak
bir şeyler yapmak istiyorum.

0530.: sonra fotoğraflarını açıyorum,
birde o şarkıyı.

Ayla: hangi kitaptan?

0530.: Furkan Taha Postallı - Depresyon Sokağı.

0530.: nereden anladın alıntı yaptığımı?

Ayla: senin de sözlerin şairane ama bu satırları anımsadım.

Ayla: ayrıca vurguları yüksek birde fazlaca şiir kitabı okuduğum için aşinayım.

0530.: bak senin hakkında bir şeyler daha
öğrendim.

0530.: seni nahif bir kitap gibi okumama
çok az kalmış gibi hissediyorum Ayla.

Ayla: bakalım, görelim bilinmeyen. :)

Ayla: bu arada bu alıntıyı seni ve hislerini
anlattığı için yazdığını anlayabiliyorum.

Ayla: o yüzden o şarkıyı derken hangisini
kast ediyordun?

0530.: Sera Savaş - Bir Kalbim Bir Sen.

0530.: bu şarkı benden sana gelsin o hâlde.

Ayla: dinleyip geliyorum hemen.
(04.32)

Başımı dizlerine koyduğum Gökçe'nin yüzüne baktım, elindeki telefona dikkatle bakıyor arada ağzını şaşkınlıkla açıp telefona iyice yaklaşıyordu. Onun bu hâline gülüp spotifya girdim ve bilinmeyenin söylediği şarkıyı açtım.

Bir yandan bugünü, bu geceyi düşünüyordum. O gelmese neler olurdu kestiremiyordum ve düşünmek dahi istemiyordum. Kriz anında neler yapmıştım bunu hatırlayamamakta sinirimi ikiye katlıyordu.

Evde tek başıma duramayacağımı hissettiğim için Gökçe'ye gelmiştim. Gelir gelmez boynuna sarılıp bilinmeyenin yanında zar zor durduğum gözyaşlarımı tekrardan akıtmıştım. İçimdeki acıyı akıtamasamda, aktaramasamda Gökçe hiçbir şekilde sorgulamamış bir anne edasıyla okşamıştı saçlarımı.

Saat gece yarısını çoktan geçiyordu ve o beni tek bırakmamak için yanı başımda uykusuz, yorgun bir şekilde bekliyordu.

sende hissettin mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin