14

222 14 19
                                    

Aşk bazen acıtabilir.. Ne de olsa sonsuza kadar sürmez değil mi?

Bir yerden sonra hisler yok olur.

Ben aşkı hep şöyle tanımlardım;
Aşk nedir? Aşk zaman yer engel saat fark etmeksizin sevebilmektir mesafeleri önemsememek tır onuru gururu ayaklar altına almaya göz yumabilmektir yenilmeyi ezilmeyi kabul etmektir yumuşatmak hissetmek mutlu olmaktır derdim, böyle tanımlardım.

Ama aşk aslında acıdır toxic liktir üzücüdür nefrettir sevip de belli bir zaman sonra hislerini kaybedip başkasına aşık olmak ve seni seven ve birlikte olduğun kişiyi kendirmaktır.

Benim için böyleydi aşk.

Ne yaparsam yaşayayım salak gibi vazgeçemiyordum ondan.
Kalbim acıyordu.

Bağırmak çağırmak yıkıp dökmek vurmak içimdeki tüm öfkeyi ve nefreti kusmak istiyordum ama olmuyordu işte, başaramıyordum.

Gerçekten birbirini seven insanlaeın içinde gerçek bir duygu varmıydı? Yoksa hepsi birer sahtekarlık mıydı?

Acı katlnılabilir geçebilir ama kalp acısı unutana kadar geçmez ve o senin aklına gelmeye ve bu ağrıyı sonsuza kadar çekmeye devam eder.

Tiksinmeye başlar bir yerden sonra insan bırakır başkasını sever..

Sende öyle misin flash sana ne zaman güvenebileceğim seni ne zaman düzgünce sevip mutlu olabileceğim?

O beni seviyorsa neden ben onu sevemiyorum?

Aramızda star yok kimse yok engel yok, ama gereksiz mesafeler koyuyor.

Onca şeyden sonra mesafe koymak?
Ne kadar mantıklı acaba?
Beni gerçekten seviyorsa engel düşünmezdi, biten engelleri bahane edip başka engeller koymazdı.

Amacı neydi? Bir seviyor bir sevmiyor gibiydi.
Cidden amacı neydi?

Ona aşik mıyım?

Evet.

Onu her gece düşünüyor muyum?

Evet

Peki o beni seviyor mu?

Bilmiyorum

O beni her gece düşünüyor mu?

Galiba hayır.

Ne yapmalıyım? Düşünemem gerek
Onu kaybedemem.
Ne olursa olsun.

Birini öldürmem gerekse bile onu kaybedemem.

Haine ou amour (birdflash)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin