Bölüm 13

949 81 63
                                    

Emniyetteki elektrik kesintisi herkeste bir panik havası yaratırken Songül şaşkın gözlerle baktı karşısındaki adama.

"Siz kimsiniz Emin nerde?"

Adam; sandalyeye iyice yayılırken alaycı bir tavırla cevapladı Songül'ün sorusunu.

"Emin abi yok. Bir daha onu görmeniz imkansız. Ama Yedi Emin'i arıyorsanız o benim."

Songül; yaşadığı şokun etkisinden çıkamazken içten içe Emin'in kaçmış olmasına seviniyordu.

Taylan sorgu odasına doğru koşarken Emin'in kaçmış olma ihtimali düşünüyor, yakaladıklarını sandıkları adamın elini kolunu sallaya sallaya emniyetten çıkıp gitme ihtimalini en aza indirmek için herkese emirler yağdırıyordu.

Taylan'ın sordu odasına varması ile elektriklerde geri gelmişti. Taylan içeriye girdiğinde her şeyin normal olduğunu görmesi ile derin bir oh çekti. Songül'ün yanına yaklaşıp koluna dokundu usulca.

"İyi misin?"

Songül hiç bir cevap vermeden karşısındaki adama bakmaya devam ederken Taylan ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Songül'ün yüzü bembeyaz olmuştu ve belli etmemeye çalışsa da vücudu tir tir titriyordu.

Songül'ün şok girdiğini anlamıştı Taylan. Var gücüyle onu sarsıp kendine getirmeye çalıştı.

"Songül ne oldu? Bir şey söyle?"

Songül zor da olsa bakışlarını karşısındaki adamdan çekip abisine çevirdiğinde gerçeği söyleyip söylememe konusunda kararsız kalmıştı.

"Bir şey yok" dedi kekeleyerek.

Taylan sandalye de oturan adama çevirdi yüzünü. "O değil mi?" diye sordu.

Songül cevap vermek için dudaklarını araladığında karşısında oturan adamla göz göze geldi.

Adam keskin bakışlarını Songül'e sabitlemiş vereceği cevabı bekliyordu.

Songül ne yapması gerektiğini bilememenin verdiği telaşla titrerken abisinin sesini duydu.

"Songül komiser! Bir şey söyle. Emin bu mu?"

Sesli bir nefes verip bakışlarını tekrardan Taylan'a çevirdi Songül.

"Bu adam Emin değil" dedi bir çırpıda.

Songül'ün cümlesi ile sorgu odası buz keserken Yaver dinleme cihazından duydukları ile telaşla kapılmıştı.

"Abi" diyebildi Emin'in gözlerine korku dolu bir ifadeyle bakıp.

Emin; bir şey söylemek yerine gülmeye başlayınca Yaver adamın şoka girdiğini düşündü.

"Abi! Kendine gel kendine. Songül komiser açık etti bizi. Neye gülüyorsun"

Emin hayır dercesine başını salladı Yaver'e.

"Açık etmedi. Bana benim gibi cevap veriyor sadece"

Yaver sıkkın bir ifadeyle nefes alıp verirken telaşla söylenmeye devam etti.

"Abi! Yapma Allah aşkına. Kadın sana bir kere daha ihanet etti işte kabül et bunu."

Yaver'in sözleri üzerine gülümsemesi kayboldu Emin'nin. Ciddi bir yüz ifadesiyle baktı Yaver'in gözlerine.

"Bekle" dedi sertçe bağırarak. "Sadece bekle."

Yaver adamın dediğini yerine getirirken Taylan yaşadığı kısa çaplı şoku atlatıp toplarlardı kendini hemen.

"Ne demek bu adam Emin değil. Songül komiser!"

İmkansızı istemek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin